Gå til innhold

Om alle de mannlige brukerne på KG hadde forsvunnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye triveligere tror dere KG hadde blitt ?

Anonymkode: 3dc50...50d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde blitt kjedeligere, mange bra mannlige brukere her.

Skrevet

Det hadde blitt triveligere på kvinneguiden om noen av mennene hadde forsvunnet. Hovedsaklig trollene som bare er ute etter å provosere. Flesteparten av mennene er koselig å ha her :) 

Anonymkode: 01af4...17d

• Liker 5
Skrevet

Da hadde det jo blitt helt tomt. Les interneet rule 16.

Anonymkode: 70100...8ec

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hadde blitt trist og kjedelig

Skrevet

Menn er 100% grunnen til at jeg ikke er her like ofte lenger, og at jeg ikke dater like ofte lenger. Det var menn her før også, men da var de her for å ha det gøy og diskutere litt sånt løst og fast. Nå er det bare negativt og de mennene overskygger alle de hyggelige mennene og gjør bare at jeg får avsmak for alle menn, fordi jeg blir så redd for å ende opp med en sånn en. Det har blitt er giftig sted som bryter folk ned istedenfor å løfte hverandre opp. Stikker bare innom nå for å sjekke kjæledyrstråden.

Anonymkode: c8e87...275

• Liker 9
Skrevet

Uten tvil triveligere. 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn er 100% grunnen til at jeg ikke er her like ofte lenger,

Det er menn som aldri har hatt kjæreste og har personlighets og psykiske problemer, og det er troll som er lei av at de aldri får fitte eller at forelskelsen deres på ungdomsskolen avviste de så da skal de sitte på internett å gi kvinner skylden for at de ikke har fått seg en bra utdanning og jobb og kone.

• Liker 4
Skrevet

Hadde det ikke vært bedre om alle trollene og haterne hadde forlatt forumet - uavhengig kjønn?

• Liker 13
Skrevet

De fleste mennene bidrar på en positiv måte på forumet, jeg tror vi trenger deres debatter og synspunkter på ting.

Men de som kun spyr ut kvinnehat og dritt syns jeg skal bli kastet ut og blokkert, uavhengig av om brukeren er mann eller kvinne.

• Liker 8
Skrevet

Da hadde IQ-nivået sunket på forumet.

Anonymkode: 1b219...2a1

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Sexforumet kunne ha vært mannefritt. Der bidrar ikke mannfolka positivt overhodet. Det florerer av tulletråder om hvilken dame som er heitest, hvordan få sex fortest mulig og uendelig mange tråder om underlivet til damer.

Der får vi høre at vi må shave/ikke shave, være tynne/feite, ta initiativ/være passive osv.

Og så er det de som alltid skal utbrodere hvor liten penis de har.

Skrevet
Just now, Elseby13 said:

Sexforumet kunne ha vært mannefritt. Der bidrar ikke mannfolka positivt overhodet. Det florerer av tulletråder om hvilken dame som er heitest, hvordan få sex fortest mulig og uendelig mange tråder om underlivet til damer.

Der får vi høre at vi må shave/ikke shave, være tynne/feite, ta initiativ/være passive osv.

Og så er det de som alltid skal utbrodere hvor liten penis de har.

Nå har jeg, i en årrekke, prøvd å gi nøytrale velmenende råd og informasjon på seksualitetsforumet. Det er faktisk skremmende lite kunnskap om både menns og kvinners seksualitet der inne.

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Nå har jeg, i en årrekke, prøvd å gi nøytrale velmenende råd og informasjon på seksualitetsforumet. Det er faktisk skremmende lite kunnskap om både menns og kvinners seksualitet der inne.

Denne må jeg bare signere. Du svarer alltid saklig og har respekt for andre brukere inne på seksualforumet. Jeg har selv fått et saklig og informativt svar fra deg. :takke:

Så til spørsmålet til TS. Nei, jeg vil ikke at alle mannlige brukere skal forsvinne fra KG, men hadde ikke hatt noe imot at de verste trollene forsvant. Kjønn uviktig.

• Liker 7
Skrevet
1 minute ago, Aldrisur said:

Denne må jeg bare signere. Du svarer alltid saklig og har respekt for andre brukere inne på seksualforumet. Jeg har selv fått et saklig og informativt svar fra deg. :takke:

Takk :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Mange fine menn her, de håper jeg forblir her. De misogynistiske trollene som ikke engang skjønner hva feminisme er, de som provoserer bare for å provosere (troller, m.a.o.), de som skriker opp om feminazier, løse kvinner og alltid maser om størrelsen på penisen sin og andres, de som "vet bedre" enn forumets kvinner når det er snakk om hva kvinner tenker og føler, de som bruker stråmenn og cherry-pick'er i alle trådene - de kan med fordel forsvinne. 

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 9
Gjest Elseby13
Skrevet
53 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det stemmer, du gir gode svar der inne. Men ellers er det mye ræl der inne. Hvis man poster et seriøst innlegg om ulike seksuelt relaterte problemer i etablerte parforhold, så drukner det straks i dumme tråder om "den perfekte vagina" (måtte Gud forby at noen skriver vulva) og "ville du p**lt denne dama?" 

Urgh!

Skrevet
Akkurat nå, Elseby13 skrev:

...og "ville du p**lt denne dama?"

:klo: 

Anonymkode: 1b219...2a1

Skrevet

Minst 20 ganger bedre.  De trekker kvaliteten ned og kommer med så mye kvinnehat og trolling at de skulle vært sparka ut for lengst. 

Anonymkode: 2da9c...ae1

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er 100% grunnen til at jeg ikke er her like ofte lenger, og at jeg ikke dater like ofte lenger. Det var menn her før også, men da var de her for å ha det gøy og diskutere litt sånt løst og fast. Nå er det bare negativt og de mennene overskygger alle de hyggelige mennene og gjør bare at jeg får avsmak for alle menn, fordi jeg blir så redd for å ende opp med en sånn en. Det har blitt er giftig sted som bryter folk ned istedenfor å løfte hverandre opp. Stikker bare innom nå for å sjekke kjæledyrstråden.

Anonymkode: c8e87...275

Dette er et debattforum og da må du tåke at noen kritiserer kvinner og tar opp problemstillinger ang kvinner.

Det er mest dritt og py her fra kvinner. Da de fleste medlemmer her er kvinner og elsker dramatikk

Anonymkode: 6a81e...64a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...