Gå til innhold

Åhnei, kjekk fyr på treningssenteret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det skjedd. Jeg har sett meg ut en flott fyr på treningssenteret, og jeg klarer ikke å få han helt ut av hodet. Selvfølgelig mange flotte fyrer der, men han her er det noe spesielt med. Han er ikke den mest trente, mer ganske normal kroppslig, men han er bare så flott! Vi har kun utvekslet noen få ord ved apparatene. og det smilet hans (!). Han fremstår så sympatisk der han tok seg tid til å hjelpe en eldre person som ikke skjønte bæret av det ene apparatet, og det bare smeltet meg fullstendig. Kan godt hende han er opptatt, det vet jeg jo ingenting om, og jeg har prøvd og skjøvet han vekk fra tankene mine, men det er jo totalt umulig! Ikke skjønner jeg hvordan jeg i så fall skulle blitt bedre kjent med han heller. Vet jo ingenting om han, når han drar for å trene etc. Respekterer jo og at han tross alt er der for å trene, og ikke for at jeg skal sikle over han. Dessuten blir jeg så teit når jeg liker noen, får ikke ut noe fornuftig, blir nervøs, og holdt faktisk på å skalle i en stolpe sist jeg så han... Tipper han er ca. 5 år eldre enn meg, og jeg er 26.

Hva tenker dere? Bare å glemme? 

Anonymkode: e5545...301

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon som deg😩

Anonymkode: f8c88...a5e

Skrevet

Har også crushet hardt på en på senteret :mynona:

Anonymkode: d2aaa...2ef

Skrevet

Tenker at et treningssenter er en helt grei plass å treffes...:) Du trenger kanskje ikke å direkte "overfalle" han med oppmerksomhet, men hvis dere nå kommer litt i snakk, så kan du jo smile, være hyggelig og spørre om han har lyst til å ta en kopp kaffe eller noe slikt en dag... Hvis du klarer å unngå beinhard flørting i forkant, så føler han seg sikkert ikke presset, men vil kanskje synes at du er en helt normal dame som tør å ta litt initiativ :) ...og det kan jo være hyggelig å ha noen å trene sammen med :) Hvis han har en dame (eller type for den del), så er jo ikke noen katastrofe hvis noen spør om å ta en kaffe...

Skrevet

Mest sannsynlig har han dame . De fleste menn som trener har det. 
Og ærlig talt, man er der for å trene, ikke for å sjekke opp folk eller få nye venner. 
Jeg syns du bare skal glemme han og fokusere på treninga di istedet. 

Anonymkode: ce8f9...f37

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ærlig talt, man er der for å trene, ikke for å sjekke opp folk eller få nye venner. 

Trodde det var mer motsatt, jeg.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAHAHA nå lo jeg :)

- mann

Anonymkode: e6f91...707

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har det skjedd. Jeg har sett meg ut en flott fyr på treningssenteret, og jeg klarer ikke å få han helt ut av hodet. Selvfølgelig mange flotte fyrer der, men han her er det noe spesielt med. Han er ikke den mest trente, mer ganske normal kroppslig, men han er bare så flott! Vi har kun utvekslet noen få ord ved apparatene. og det smilet hans (!). Han fremstår så sympatisk der han tok seg tid til å hjelpe en eldre person som ikke skjønte bæret av det ene apparatet, og det bare smeltet meg fullstendig. Kan godt hende han er opptatt, det vet jeg jo ingenting om, og jeg har prøvd og skjøvet han vekk fra tankene mine, men det er jo totalt umulig! Ikke skjønner jeg hvordan jeg i så fall skulle blitt bedre kjent med han heller. Vet jo ingenting om han, når han drar for å trene etc. Respekterer jo og at han tross alt er der for å trene, og ikke for at jeg skal sikle over han. Dessuten blir jeg så teit når jeg liker noen, får ikke ut noe fornuftig, blir nervøs, og holdt faktisk på å skalle i en stolpe sist jeg så han... Tipper han er ca. 5 år eldre enn meg, og jeg er 26.

Hva tenker dere? Bare å glemme? 

Anonymkode: e5545...301

Hvor er dette i landet? 

Anonymkode: 72216...2ef

Skrevet
Akkurat nå, stf skrev:

De fleste på treningssenteret mitt har faktisk kjæreste. Varierer sikkert fra senter til senter. Har også inntrykk av at de kjekke ikke ønsket et forhold, men det kan jeg umulig si med noen som helst sikkerhet.

• Liker 1
Skrevet

Så bra at kvinner ikke er sånn som menn, bare går etter utseende. 

Anonymkode: 15460...f94

• Liker 1
Skrevet

Kompisen min ble sjekket opp på treningssenteret, av en ansatt ikke minst. De har vært sammen i 4 år nå og virker nyforelsket enda. Utrolig tøft av hun. Å ta risiko gir uttelling skjønner du.

Anonymkode: c5c0b...b7f

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, stf skrev:

Hvertfall alle de mennene jeg kjenner som går på treningssenter har kjæreste. Er jo de som liker å se bra ut som har dame. De som ikke har dame bryr seg som regel ikke om å trene heller. 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dummeste jeg har hørt. som om du har oversikt over flere hundre tusen treningsmenn over hele landet. jeg jobber på et treningsenter og her er det mange single menn. fine menn til og med

Anonymkode: e8ac5...39f

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kompisen min ble sjekket opp på treningssenteret, av en ansatt ikke minst. De har vært sammen i 4 år nå og virker nyforelsket enda. Utrolig tøft av hun. Å ta risiko gir uttelling skjønner du.

Anonymkode: c5c0b...b7f

Ikke oppmuntre dama som prøver seg på han gifte fyren nå :P 

Anonymkode: 5c548...d67

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er dette i landet? 

Dytt :) 

Skrevet

Tenker du bare skal la han være i fred. Han er der for å trene.

Anonymkode: 6ca54...a80

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Neste gang du sier hei til han må du spørre om navnet hans. Add han på face for å se om han er singel. Om det ikke er noe info der så får du bare anta at han er singel og spørre om han vil ta en kaffe. 

Jeg kunne gjerne tenkt meg å ta kontakt med noen av damene som er på treningssenteret, men det er klin umulig å lese dem til tider. Noen dager kan de virke nyskjerrige og sende blikk, og andre dager blir man bare totalt ignorert. Det gjør det vanskelig å ta kontakt.

Endret av Minesveiper
Skrevet
5 minutter siden, Minesveiper skrev:

Noen dager kan de virke nyskjerrig og sende blikk, og andre dager blir man bare totalt ignorert. Det gjør det vanskelig å ta kontakt.

Dere menn er jo helt like da... Jeg tenker dere kanskje bare er skikkelig fokusert.

Skrevet

Eneste grunnen til at jeg trener er for å få mer oppmerksomhet fra damer, ser det funker ;-)

Anonymkode: 55c0d...e19

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvertfall alle de mennene jeg kjenner som går på treningssenter har kjæreste. Er jo de som liker å se bra ut som har dame. De som ikke har dame bryr seg som regel ikke om å trene heller. 

Jeg liker å trene; min sivilstatus er avhenger ikke av hvorvidt jeg gidder å trene eller ei.

Derimot trodde jeg kanskje at mange single var mer opptatt av å se bra ut, for å ha bedre sjans på det motsatte kjønn, og at det som var i forhold kanskje var litt mer "satt" og bra nok uansett. "Love handles" osv.. Det er jo kanskje naturlig for mange å kose seg litt mer med mat, filmkvelder og slikt når man har kjæreste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...