AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Del Skrevet 3. oktober 2017 Jeg skal bli 17 og skal ha bursdag. jeg har virkelig lyst til å feire, men har ingn anelse om hva vi skal ha som opplegg? kan dere skrive litt ossen dere feiret deres bursdag i denne alderen? Har dere forlag til noen kule leker? Er film en god idet? Eller blir det for usosialt? Hva tenker dere (skal feire hjemme.) Anonymkode: 4321f...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Del Skrevet 3. oktober 2017 Filmkveld med popcorn og pizza er alltid en slager Jente spa kveld. Ansiksmaske, phys og bare snakke tull Kombinere det med halloween feiring? Da kan alle kle seg ut og dere kan se en skrekk film Anonymkode: dc924...f5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Del Skrevet 3. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Filmkveld med popcorn og pizza er alltid en slager Jente spa kveld. Ansiksmaske, phys og bare snakke tull Kombinere det med halloween feiring? Da kan alle kle seg ut og dere kan se en skrekk film Anonymkode: dc924...f5d takk for Halloween tipset! Anonymkode: 4321f...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 3. oktober 2017 #4 Del Skrevet 3. oktober 2017 Halloween tipset var bra ja Lag pizza, taco eller annen mat dere liker godt, masse godteri og en bunke skrekkfilmer 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Balder- Skrevet 3. oktober 2017 #5 Del Skrevet 3. oktober 2017 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal bli 17 og skal ha bursdag. jeg har virkelig lyst til å feire, men har ingn anelse om hva vi skal ha som opplegg? kan dere skrive litt ossen dere feiret deres bursdag i denne alderen? Har dere forlag til noen kule leker? Er film en god idet? Eller blir det for usosialt? Hva tenker dere (skal feire hjemme.) Anonymkode: 4321f...6cf Når jeg var ung; Spark på boks, titten på hjørnet,i verste fall en VHS film. I dag; snappe, FB og gruppesex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Del Skrevet 4. oktober 2017 Teste sminke teknikker fra youtube på hverandre om dere interesserer dere for sminke , farge håret til hverandre , se en film , bake og dekorere muffins sammen før filmen eller lage taco sammen der noen kutter grønnsaker noen steker kjøtt, noen dekker på osv , eller dra på Egon å bestille god mat og dessert og pynte dere litt Anonymkode: ccac2...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #7 Del Skrevet 4. oktober 2017 Jeg hadde fest hjemme med mange venner. Vi drakk og koste oss, danset, drikkeleker osv. 10-11 år siden. Nå er det vel vanligst med vorsh, der de som ikke er 18/ikke har leg, fortsetter festen hjemme mens resten går på byen.. Anonymkode: a0322...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå