AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Skal snart feire 2 års dagen til mini, og trenger i den anledning tips til hvor på nett de selge rimelige papptallerker, kopper osv? Må være fra Norge, siden bursdagen er om få dager. Anonymkode: 9f9b6...974
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Må det være på nett? Du har ikke Nille eller Europris i nærheten. Evt Notabene, de har også div bursdagsting. Jeg har handlet div på nett til bursdager, men det er stort sett ikke så mye rimelig å finne. Kommer like greit ut av det med Nille eller Europris. Anonymkode: 0024f...6c6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Enig i å gå på nille/europris. Det blir ikke billigere om du kjøper på nett, da må du gjerne betale frakt som er langt dyrere enn å bare kjøpe det på nille/europris. Anonymkode: 27588...96d
Teddi Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Congratulations.no pynttilfest.no festogmoro.no de to øverste pleier å være raske med å levere. Mye spennende, men ikke veldig billig. Hvis du er mer opptatt av at det skal være superbillig, framfor spesielt, ville jeg gjort som de over, og handlet på europris eller Nille.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Europris, Nille, coop obs og rema har vel alle bursdagsstæsj passende en toåring? Om jeg ikke tar helt feil kan man vel registrere seg hos kiwi og få en slik pakke veldig billig (om ikke gratis??). Man trenger jo ikke all verden til en toårsdag. Noen ballonger og morsomme kopper og fat er nok i massevis. Besøket, gaver og kake har en tendens til å få det største fokuset Anonymkode: 1da0c...d33
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg vet ikke om de har butikken der du bor, men har du sjekket ut Flying Tiger Norge (TGR)? De pleier å ha mye forskjellig, som også er veldig billig! Ellers har jo extra-leker.no og lekekassen.no en del bursdag og festartikler! Anonymkode: 516db...bb1
malicious Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 TGR, Søstrene Grene, Nille, Europris osv har billig pynt.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg vet at alle de har, men finner ingenting fint. Derav på nett 😉 Anonymkode: 9f9b6...974
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 Hva er det du vil ha da? Siden det ikke finnes i opptil flere butikker hvor de har mengder med slike varer. Anonymkode: 2bc1f...4be
Irja Skrevet 6. oktober 2017 #10 Skrevet 6. oktober 2017 Synes Nille har en del fint, Coop obs også! Ser det allerede er nevnt da.. Blueboxshop.no Jollyroom.com Clas ohlson festkompaniet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå