AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Hallo👋🏼 Jeg skulle hatt mensen på lørdag og den har ennå ikke dukket opp.. Tok en test flere dager før forventet mens, men den var negativ . (Sist jeg var gravid(sa) tok jeg en graviditetstest 1 uke før forventet mens og den viste svak positiv) 1 uke etter eggeløsning ca hadde jeg MYE murringer og en del utflod (blankt). Jeg tror ikke vi hadde sex rundt eggeløsning heller, kanskje 3-4 dager før bare.. Det som er greia er at jeg rett å slett ikke tør å ta en test, for om den er negativ blir jeg så skuffa😔 Vi har vært prøvere nå i 3 år, og planen nå var å ringe inn til riksen og melde fra om mensen så vi kunne begynt med prøverør. Hva tenker dere? Er det kroppen min som tuller, eller tror dere jeg kan være gravid? Må også si at etter sa jeg hadde i april så har mensen og eggløsningen vært som det skal, fått mensen når jeg skal å alt sånn☺️ Anonymkode: e6dcf...440
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Altså, kjære deg... Tror du virkelig vi kan svare på dette her? Ta nå en test, om du påstår du blir gal... Anonymkode: 1f68f...7c5 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hallo👋🏼 Jeg skulle hatt mensen på lørdag og den har ennå ikke dukket opp.. Tok en test flere dager før forventet mens, men den var negativ . (Sist jeg var gravid(sa) tok jeg en graviditetstest 1 uke før forventet mens og den viste svak positiv) 1 uke etter eggeløsning ca hadde jeg MYE murringer og en del utflod (blankt). Jeg tror ikke vi hadde sex rundt eggeløsning heller, kanskje 3-4 dager før bare.. Det som er greia er at jeg rett å slett ikke tør å ta en test, for om den er negativ blir jeg så skuffa😔 Vi har vært prøvere nå i 3 år, og planen nå var å ringe inn til riksen og melde fra om mensen så vi kunne begynt med prøverør. Hva tenker dere? Er det kroppen min som tuller, eller tror dere jeg kan være gravid? Må også si at etter sa jeg hadde i april så har mensen og eggløsningen vært som det skal, fått mensen når jeg skal å alt sånn☺️ Anonymkode: e6dcf...440 Glemte å skrive at jeg har vært MYE kvalm og uvel om ettermiddagen/kveldene. Men om jeg hadde vært gravid hadde det vel vært alt for tidlig å være kvalm vel? Anonymkode: e6dcf...440
Phoebe Buffay Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Vi kan selvfølgelig ikke gi deg et korrekt svar på dette. Jeg hadde ventet et par dager til, og om mensen enda ikke dukker opp kan du kjøpe en test og prøve på nytt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo👋🏼 Jeg skulle hatt mensen på lørdag og den har ennå ikke dukket opp.. Tok en test flere dager før forventet mens, men den var negativ . (Sist jeg var gravid(sa) tok jeg en graviditetstest 1 uke før forventet mens og den viste svak positiv) 1 uke etter eggeløsning ca hadde jeg MYE murringer og en del utflod (blankt). Jeg tror ikke vi hadde sex rundt eggeløsning heller, kanskje 3-4 dager før bare.. Det som er greia er at jeg rett å slett ikke tør å ta en test, for om den er negativ blir jeg så skuffa😔 Vi har vært prøvere nå i 3 år, og planen nå var å ringe inn til riksen og melde fra om mensen så vi kunne begynt med prøverør. Hva tenker dere? Er det kroppen min som tuller, eller tror dere jeg kan være gravid? Må også si at etter sa jeg hadde i april så har mensen og eggløsningen vært som det skal, fått mensen når jeg skal å alt sånn☺️ Anonymkode: e6dcf...440 Har en mann sprutet inni deg i det siste? Anonymkode: 83e0a...c32
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, Phoebe Buffay skrev: Vi kan selvfølgelig ikke gi deg et korrekt svar på dette. Jeg hadde ventet et par dager til, og om mensen enda ikke dukker opp kan du kjøpe en test og prøve på nytt. Nei, det vet jeg jo. Men noen ganger hjelper det å høre om hva andre tror, selvom det blir bare spekulasjoner🙈 hehe. Ja, tenkte å vente noen dager til å se om mensen dukker opp før jeg evt tar en test😊 Anonymkode: e6dcf...440
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg er så lei av disse trådene.. Ta en forbanna graviditetstest! Trur du vi er noen spåkjerringer som kanse omdu er gravid i en spåkule? Har du hatt sex med sædutløsning inni deg og mensen er forsinket, vet alle voksne mennesker at det er en sjanse for graviditet. Anonymkode: c93bf...614 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det vet jeg jo. Men noen ganger hjelper det å høre om hva andre tror, selvom det blir bare spekulasjoner🙈 hehe. Ja, tenkte å vente noen dager til å se om mensen dukker opp før jeg evt tar en test😊 Anonymkode: e6dcf...440 På hvilken måte er det mer skuffende å få et konkret, riktig svar med en gang, av å ta en test, enn å bli servert reine gjetninger av fremmede på nettet...? Gjetninger som du vet er kun gjetninger, og som ikke på noe som helst vis kan gi et sikkert svar? Anonymkode: 1f68f...7c5 1
Gjest Ishm Skrevet 3. oktober 2017 #9 Skrevet 3. oktober 2017 Selv om hva vi tror, så vet vi ikke! Så nytter ikke å spørre oss
Kaktuss Skrevet 3. oktober 2017 #10 Skrevet 3. oktober 2017 Voldsomt så frekke og negative kommentarer. Det eneste du kan gjøre er og ta en test. Er den negativ så er det bare å vente på at tr kommer. Kommer ikke tr om en uke eller to så tar du en ny test. Du blir jo skuffet om tr kommer uansett. Lykke til. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #11 Skrevet 3. oktober 2017 4 minutter siden, Kaktuss skrev: Voldsomt så frekke og negative kommentarer. Det eneste du kan gjøre er og ta en test. Er den negativ så er det bare å vente på at tr kommer. Kommer ikke tr om en uke eller to så tar du en ny test. Du blir jo skuffet om tr kommer uansett. Lykke til. Det heter ikke tr, det heter mensen! Anonymkode: 548c6...229 1
Kaktuss Skrevet 3. oktober 2017 #12 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det heter ikke tr, det heter mensen! Anonymkode: 548c6...229 Tr= tante rød Tanterød= mensen Mensen=menstruasjon And it goes on.. beklager hvis noen ble fornærma liksom 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #13 Skrevet 3. oktober 2017 Jo, du er gravid. Gratulerer! Anonymkode: 5f7ca...eff
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #14 Skrevet 3. oktober 2017 Nei du er ikke gravid. Anonymkode: d6b13...58c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #15 Skrevet 3. oktober 2017 Du er gravid! Det er tvillinger.. Anonymkode: 890f6...d0a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #16 Skrevet 3. oktober 2017 7 minutter siden, Kaktuss skrev: Tr= tante rød Tanterød= mensen Mensen=menstruasjon And it goes on.. beklager hvis noen ble fornærma liksom Dumt uttrykk uansett. Det henger igjen fra det tiden man ikke kunne snakke om mensen. Anonymkode: 548c6...229
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #17 Skrevet 3. oktober 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dumt uttrykk uansett. Det henger igjen fra det tiden man ikke kunne snakke om mensen. Anonymkode: 548c6...229 Et enkelt utrykk fra IKM-trådene. Eller kan vi ikke kalle det IKM? DPO? TB? Anonymkode: c7d75...8f0 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #18 Skrevet 3. oktober 2017 Jammen kjære vene, ta en en test. Den gir rett svar nå og matbutikkene er enda åpne! Er du gravid, slipper du prøverør jo! Tenk så sinnsykt det ville vært og er du det ikke så vet du at det er nytt håp med prøverør innen kort tid. Anonymkode: f5ade...dbc
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #19 Skrevet 4. oktober 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo👋🏼 Jeg skulle hatt mensen på lørdag og den har ennå ikke dukket opp.. Tok en test flere dager før forventet mens, men den var negativ . (Sist jeg var gravid(sa) tok jeg en graviditetstest 1 uke før forventet mens og den viste svak positiv) 1 uke etter eggeløsning ca hadde jeg MYE murringer og en del utflod (blankt). Jeg tror ikke vi hadde sex rundt eggeløsning heller, kanskje 3-4 dager før bare.. Det som er greia er at jeg rett å slett ikke tør å ta en test, for om den er negativ blir jeg så skuffa😔 Vi har vært prøvere nå i 3 år, og planen nå var å ringe inn til riksen og melde fra om mensen så vi kunne begynt med prøverør. Hva tenker dere? Er det kroppen min som tuller, eller tror dere jeg kan være gravid? Må også si at etter sa jeg hadde i april så har mensen og eggløsningen vært som det skal, fått mensen når jeg skal å alt sånn☺️ Anonymkode: e6dcf...440 Jeg er i akkurat samme båt som deg. Skulle få mensen nå på lørdag, men den har enda ikke kommet og jeg er alltid presis.. Har nesten levd på graviditetstester siden lørdag, men alle er negative, så jeg skjønner ingenting.. Vil likevel anbefale deg å ta en test! Anonymkode: 13712...2c1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #20 Skrevet 4. oktober 2017 Det var nok bare en forsinka mens Anonymkode: 0f0e7...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå