AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Kvinners bedrede stilling i samfunnet har sannsynligvis økt andelen menn som ikke får en partner. Mest fordi de har fått muligheten til å velge bort menn de ikke er seksuelt tiltrukket av. I hele den vestlige verden får menn sjeldnere barn enn før, både i USA og Skandinavia. Men det er en større forskjell mellom kjønnene i Norge og lignende land, enn i USA. Alle masseskytingene kom etter forskjellen mellom menns seksuelle suksess skjøt fart. Ca. på 90-tallet. Midtøsten er velkjent for polygami, der sannsynligvis mange menn opplever samme skjebne som her i vesten. Tror dere denne teorien stemmer? Anonymkode: da74d...148 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Det står om det i Aftenposten i dag også ja. Akkurat det du tar opp. https://www.aftenposten.no/kultur/i/QljpP/Sinte-hvite-menn Anonymkode: 477d2...712
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står om det i Aftenposten i dag også ja. Akkurat det du tar opp. https://www.aftenposten.no/kultur/i/QljpP/Sinte-hvite-menn Anonymkode: 477d2...712 Det der er jo bare en stråmann artikkel. Anonymkode: da74d...148 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Bare det å trekke denne konklusjonen gjør at jeg frykter du er den neste som skyter. Søk hjelp. Anonymkode: c2136...41f 13
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Stephen Paddock var mange $millionær, hadde kone, stor vennekrets, sosial status, etc. Veldig spesiell sak. Anonymkode: 2d4c7...0f9 4
stan Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg tror det heller skyldes for lett tilgang til skytevåpen. 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, stan skrev: Jeg tror det heller skyldes for lett tilgang til skytevåpen. Det blir for enkelt. Hvordan forklarer du Sveits? Anonymkode: 2d4c7...0f9 2
stan Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det blir for enkelt. Hvordan forklarer du Sveits? Anonymkode: 2d4c7...0f9 Uten skytevåpen ville sinte menn funnet på andre måter å få ut aggresjonen på. Men skytevåpen gjør konsekvensene så store for alle rundt dem. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #9 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, slikt som dette skjedde ikke før feminismen. Jeg bare nevner det. Anonymkode: 477d2...712 Dette er i beste fall historieløst. Anonymkode: 942d8...137 9
HeiDeterMeg2 Skrevet 3. oktober 2017 #10 Skrevet 3. oktober 2017 J 16 minutes ago, AnonymBruker said: Tror dere denne teorien stemmer? Anonymkode: da74d...148 Jeg leser den jo på KG så går utifra at den stemmer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #11 Skrevet 3. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare det å trekke denne konklusjonen gjør at jeg frykter du er den neste som skyter. Søk hjelp. Anonymkode: c2136...41f Slapp av, jeg er ikke sint fordi jeg ikke får meg dame. Jeg hadde ikke fått meg dame så lett uansett når jeg levde. Anonymkode: da74d...148
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #12 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, stan skrev: Uten skytevåpen ville sinte menn funnet på andre måter å få ut aggresjonen på. Men skytevåpen gjør konsekvensene så store for alle rundt dem. http://world.time.com/2012/12/20/the-swiss-difference-a-gun-culture-that-works/ Det er kultur. I Europa f.eks. så kjører de biler inn i mennesker. Dessuten så får onde mennesker tilgang på våpen uansett hvis de virkelig ønsker det. Breivik f.eks. Anonymkode: 2d4c7...0f9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #13 Skrevet 3. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, slikt som dette skjedde ikke før feminismen. Jeg bare nevner det. Anonymkode: 477d2...712 Massemord skjedde så absolutt før feminismen jo. Anonymkode: fa57d...e7b 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #14 Skrevet 3. oktober 2017 Lurer på hvorfor dette er et fenomenblant sinte hvite menn jeg? Hvote menner absolutt i en særgruppe når det gjelder å skulle hevde seg i massene. Farlig. Anonymkode: fa57d...e7b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #15 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvorfor dette er et fenomenblant sinte hvite menn jeg? Hvote menner absolutt i en særgruppe når det gjelder å skulle hevde seg i massene. Farlig. Anonymkode: fa57d...e7b Realitisk sett er ikke slikt mer utbredt blant menn med hvit hud enn andre grupper i USA. Afroamerikanere er oftere kriminelle og skyter ofte folk. Det samme gjelder andre grupper. Her har venstresiden derimot mulighet til å skylde på den gruppen de hater mest, nemlig menn av europeisk opprinnelse. Anonymkode: da74d...148 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #16 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvorfor dette er et fenomenblant sinte hvite menn jeg? Hvote menner absolutt i en særgruppe når det gjelder å skulle hevde seg i massene. Farlig. Anonymkode: fa57d...e7b Det er relativt. Se til Midtøsten og Afrika. Da blir plutselig statistikken i Europa og USA veldig ''hyggelig''. Er ikke rart at det er flest hvite når majoriteten er hvite. Anonymkode: 2d4c7...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #17 Skrevet 3. oktober 2017 Er det én ting menn ikke kan skylde div ting på kvinner? Alt er visst kvinners skyld. Skaff dere hjelp! Herregud. Anonymkode: 7f0c9...0a6 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #18 Skrevet 3. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Massemord skjedde så absolutt før feminismen jo. Anonymkode: fa57d...e7b Masseskytinger skjedde ikke før feminismen slik det skjer nå, nei. Kanskje muligens det har bittelitt å gjøre med at hvite menn blir undertrykket i dagens samfunn? Jeg bare spør! Anonymkode: 477d2...712
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #19 Skrevet 3. oktober 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Masseskytinger skjedde ikke før feminismen slik det skjer nå, nei. Kanskje muligens det har bittelitt å gjøre med at hvite menn blir undertrykket i dagens samfunn? Jeg bare spør! Anonymkode: 477d2...712 Men siden hovedfokuset her er samliv og sex. Er det virkelig undertrykking av menn at kvinner selv får velge hvem de vil være sammen med? Anonymkode: 23d19...939 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #20 Skrevet 3. oktober 2017 24 minutes ago, AnonymBruker said: Det blir for enkelt. Hvordan forklarer du Sveits? Anonymkode: 2d4c7...0f9 Det er ikke vanskelig å forklare om man bruker noen få minutter på å analysere hvilke våpen som dreper flest sivile i hhv US og Sveits, og hvem som skytee. Sveits rangerer høyt ang våpen totalt, men ikke på håndvåpen. Det er håndvåpen som tar flest liv i USA. Videre er ikke distribusjonen på samme vilkårlige måte som i USA. I Sveits er en stor andel hos forsvarets reservister, ergo er begrunnelsen og ferdighetene til de som besitter våpen i Sveits helt forskjellig fra USA. Anonymkode: a4ed2...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå