Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #1 Del Skrevet 20. januar 2005 Singel-livet er hardt og jeg forbruker noen batterier for å si deg slik :oops: Problemet er jeg i det siste har blødd fra skjeden etter orgasme, selv om det ikke har vært noe penetrering. Kan det være fordi jeg spenner meg for mye eller får for mange orgasmer etter hverandre? Kan kramper i forbindelse med organsme virkelig forårsake blødning? Hilsen bekymret Glød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #2 Del Skrevet 20. januar 2005 Høres rart ut Selv får jeg av og til blødning etter samleie, men har aldri fått det uten penetrering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #3 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har også fått det etter samleie noen ganger, men dette har aldri skjedd før. :-? Bare de to siste gangene. Jeg skjønner ikke helt hvor blodet kommer fra heller når det ikke kan være rifter i skjedeveggene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #4 Del Skrevet 20. januar 2005 Livmor og livmorhals trekker seg jo godt sammen under orgasme. Kan det kanskje være at du har ett lite sår på livmorhalsen? Jeg var en periode plaget med små blødninger og ble henvist til gynekolog. Han fant ett lite sår på livmorhalsen som han penslet med ett eller annet for at det skulle lukke seg. Jeg synes du burde gå til lege og få det sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2005 #5 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har hormonspiral og har i perioder opplevd blødninger etter orgasme, også uten penetrering. I flge legen var det ikken oe galt noe sted, men jeg skulle ta kontakt hvis det skjedde ofte, så skulle hun sende meg til UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #6 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har ikke spiral. Hadde GU i desember og da var alt bra. De tok til og med ultralyd på meg.. Blir bekymre jeg Skal ta kontakt med legen på mandag, selv om det blir litt pinlig :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 21. januar 2005 #7 Del Skrevet 21. januar 2005 Gå til legen for sikkerhets skyld. Blødninger trenger ikke å være tegn på noe alvorlig, men kan være tegn på infeksjoner og/eller sår. Hvor var du i menssyklusen din da dette skjedde? Kan du ha fått en blødning i forbindelse med eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå