Gå til innhold

Når svigerinnen heller snakker om oss enn med oss..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en svigerinne som uten unntak kun snakker om oss (broren og meg) negativt og nedlatende.

Vi er en "ny" familie, som har to barn hver. Har vært et par i 6 år nå.  Vi har har hatt utfordringer selvsagt, men har kommet oss igjennom noen vanskelighetene med både ekser og barn. Men de siste tre årene har vi hatt det helt utrolig rolig og fint. Vi har aldri hatt det bedre noen av oss. 

Min svigerinne er en typisk "sladrekjærring". Har alltid vært det. (Jeg kjenner henne fra tidligere)

Men det som er sårt nå, er at hun tydeligvis snakker om oss utrolig negativt. 

Hun kommer aldri på besøk, kommer aldri når vi inviterer til lag og inviterer heller ikke oss. Så hun virker ikke så interessert i kontakt heller.

Men jeg har fått høre fra minst 10 kilder at hun bare snakker dritt om oss. 

Jeg syntes dette er leit og vondt , fordi jeg ikke skjønner motivasjonen og ikke føler hun har grunn til å gjøre det..

Jeg kunne selvsagt bare ikke brydd meg , men noen tror jo faktisk på hva hun sier.. Og et såpass lite sted blir det automatisk mye prating blandt andre også..

Det er akkurat som hun ikke vil at vi skal ha det bra?

Er det noen som har noe erfaring med slikt? Hvordan skal vi forholde oss til det? 

Anonymkode: 0d4a5...7b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette får mannen din ta opp med sin søster.

• Liker 1
Skrevet

Tenkjer at du har i grunn to val... Enten så lar du det gå, ignoerer det og slutter å bruke energi/tid på det...
Eller du kan ta iet oppgjør med ho, og forklare kva du har fått høyre og be ho om å kutte ut eller komme direkte til dere viss det er noko. Du bør ha mannen din med deg i dette tilfelle...

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Ts. 

Folk tror stort sett mer på hva de ser enn hva de hører. Er dere tilfredse,så ser andre det. Vær hyggelig,gå med rak rygg og tro på dere selv. Det ser banalt ut,men det funker som bare det. Noe heter : smil og du gjør folk forvirret. De begynner å tenke selv. Stort mer enn å vise hvem dere er,får dere ikke gjort uansett.

Svigerinnen er den myggen jeg ville viftet vekk. Men du vet,-mygg er plagsom uansett. Så lenge folk forteller dere,så skjønner du at de ikke tror blindt på sladrehøna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...