Heidipia:) Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 Jeg bruker som regel sort bukse eller dongeri, dressjakke og en singlett under :-) hva bruker du?
Tusseline Skrevet 20. januar 2005 #2 Skrevet 20. januar 2005 Det kommer veldig an på hvor jeg skal ut, hvem jeg skal være sammen med og hvilket humør jeg er i. Vanligvis velger jeg dongri, en topp (ikke helt "plain" liksom, men mer pyntetopp) og litt annet stæsj. Det hender også at jeg går i skjørt.
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2005 #3 Skrevet 21. januar 2005 JEANS!!! Gjerne i kombinasjon med høye hæler, funky t-skjorte og enten hettejakke eller dressjakke. Men jeg går mest på kafeer og barer, og nesten aldri på disco.
Lythande Skrevet 21. januar 2005 #4 Skrevet 21. januar 2005 Kommer helt an på hvem, hva, hvor og humør, men gjerne skjørt av noe slag med topp som passer til.
Gjest Odense Skrevet 21. januar 2005 #5 Skrevet 21. januar 2005 ALLTID i jeans! bruker høye heler, pynta topper, machende belte og veske..
Gjest Bertine Skrevet 21. januar 2005 #6 Skrevet 21. januar 2005 Samme med meg; ALLTID en kul jeans, em stilig singlett og høyhælte støvletter eller pensko.
Gjest Daniella_ Skrevet 21. januar 2005 #7 Skrevet 21. januar 2005 enten jeans eller sort dressbukse med en kul topp. og en veske som matcher. eller skjørt med en topp og støvletter. Det kommer ann på hva jeg skal
Gjest LoisLane Skrevet 21. januar 2005 #8 Skrevet 21. januar 2005 Jeg stasher meg opp så mye jeg kan - er sjelden redd for å være overpynta!
mulle Skrevet 22. januar 2005 #9 Skrevet 22. januar 2005 Kommer an på humøret, og hva slags plass jeg skal ut på. Det er sjeldent jeg har lyst å pynte meg opp til det maksimale, men går gjerne i skjørt og feminine overdeler. Men liker best lave sko sånn at jeg kan hoppe og sprette rundt på dansegulvet!
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2005 #10 Skrevet 22. januar 2005 Jeg kler meg etter humøret. Noen ganger går jeg for "ultra-feminin"-look, andre ganger mer "laid-back". Bruker igrunnen lite sminke, men concealer er et "must". Ja, og så kommer det litt ann på hvem jeg går ut sammen med. Går jeg ut sammen med folk som ikke danser, da liker jeg å bruke høyhelte sko. Skal jeg danse gjør jeg som Mulle; Men liker best lave sko sånn at jeg kan hoppe og sprette rundt på dansegulvet!
Malou Skrevet 22. januar 2005 #11 Skrevet 22. januar 2005 Har sånn stort sett alltid på meg skjørt som går litt over knærne med en eller annen matchende topp/overdel til og støvletter. Ellers sminker jeg meg omtrent som vanlig, kanskje med litt mer øyenskygge og gloss/leppestift. Gjerne litt større øredobber i ørene enn til hverdags.
*M* Skrevet 22. januar 2005 #12 Skrevet 22. januar 2005 Har alltid jeans og joggesko, men utenom det blir det som regel en t-skjorte og en genser. Jeg liker egentlig ikke å pynte meg veldig. (kanskje det er derfor jeg er singel )
Gjest transe 22 Skrevet 23. januar 2005 #13 Skrevet 23. januar 2005 Har alltid på meg kjole eller skjørt.
Champagne Skrevet 23. januar 2005 #14 Skrevet 23. januar 2005 Olabukse eller dressbukse med en partytopp til, gjerne litt utringa! Og store øredobber i ørene med matchende armbånd, stillettheler (om jeg ikke skal gå så altfor mye) og håret på en litt funky måte og mer sminke enn vanlig! Elsker å pynte meg og være feminin!
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #16 Skrevet 23. januar 2005 Heisann sveisann!! Når jeg skal på fest liker jeg å pynte med skikkelig. Tar gjerne på meg en kjole og et par søte sandaler som matcher! I jobben er det nemmelig ikke allverdens mulighet for å fremstå elelgant for jeg går nemmelig med sykepleier uniform. Tilbake til festen igjen: Bruker sånn passe med sminke, mener da: pudder, gloss og mascara. Syntes faktisk det er ganske deilig å bruke noen timer på å stelle seg når mann skal ut å feste med gode venner. Tar gjerne en ansiktsmaske og et laaaangt å deilig fotbad! Klemz fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå