Gå til innhold

Moren min er så fjern!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud altså, moren min er så dum at jeg ikke vet om jeg skal le eller grine. Etter mange år som singel, fortalte jeg at jeg er i ferd med å få kjæreste.  Jeg fortalte litt om han, men hun var som vanlig mest opptatt med sitt og var ikke veldig interessert.  Ett eneste spørsmål stilte hun og det var om han tjener godt!! Den kjerringa er helt blåst og jeg har så vanvittig liten lyst til å presentere de gir hverandre.

Et helt meningsløst innlegg for dere andre, måtte bare få ut frustrasjonen. 

Anonymkode: d9fba...0f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud altså, moren min er så dum at jeg ikke vet om jeg skal le eller grine. Etter mange år som singel, fortalte jeg at jeg er i ferd med å få kjæreste.  Jeg fortalte litt om han, men hun var som vanlig mest opptatt med sitt og var ikke veldig interessert.  Ett eneste spørsmål stilte hun og det var om han tjener godt!! Den kjerringa er helt blåst og jeg har så vanvittig liten lyst til å presentere de gir hverandre.

Dette virker sikkert meningsløst og kvalmt for andre, men veit du hva? Jeg forstår deg SÅ GODT. Min mor er helt lik. Helt siden jeg var liten har moren min oppført seg fjern, distansert og selvopptatt ovenfor meg og mine søsken. Det har ikke vært en god oppvekst, så jeg ønsker ikke å gå nærmere inn på det. Men du må prøve å fokusere på de positive sidene hennes. Selv prøver jeg å tenke på at min mor tross alt har begynt å bli litt gammel, og at jeg aldri vil kunne endre på henne. Men til tross for alt, så har hun blitt mildere i kantene med årene. Hun er fremdeles fjern og selvopptatt, hun aner ikke hvem jeg er eller hva jeg gjør, men hun er glad i barnebarna sine, hun ønsker å se meg (selv om hun kun snakker om seg og sitt) og jeg vet at hun er solt av meg selv om det ikke kan virke sånn. Dette hjelper meg med å være tolerant, og det er vel egentlig det eneste man kan gjøre i en sånn situasjon.

Anonymkode: 06d7c...9f3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Mødre er så blåst og irriterende. Morra mi tror jeg er lesbisk fordi jeg aldri har tatt med en kjæreste hjem. Eller fordi jeg har sagt at jeg aldri skal ha kjæreste igjen. Ikke det at jeg ser morra mer enn annenhver mnd. i snitt. Jeg har bestemt meg for at jeg er ferdig, med å prøve. Jeg har tross alt ikke noe til felles med noen. Men at morra mi tror jeg er lesbisk, eller at det skulle ha gjort meg lesbisk det forstår jeg ikke. Haha! 

Anonymkode: 381f7...07e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stygt du snakker om din egen mor! Du er ikke mye voksen som kaller henne for dum og blåst. 

Anonymkode: a4d48...803

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Dette virker sikkert meningsløst og kvalmt for andre, men veit du hva? Jeg forstår deg SÅ GODT. Min mor er helt lik. Helt siden jeg var liten har moren min oppført seg fjern, distansert og selvopptatt ovenfor meg og mine søsken. Det har ikke vært en god oppvekst, så jeg ønsker ikke å gå nærmere inn på det. Men du må prøve å fokusere på de positive sidene hennes. Selv prøver jeg å tenke på at min mor tross alt har begynt å bli litt gammel, og at jeg aldri vil kunne endre på henne. Men til tross for alt, så har hun blitt mildere i kantene med årene. Hun er fremdeles fjern og selvopptatt, hun aner ikke hvem jeg er eller hva jeg gjør, men hun er glad i barnebarna sine, hun ønsker å se meg (selv om hun kun snakker om seg og sitt) og jeg vet at hun er solt av meg selv om det ikke kan virke sånn. Dette hjelper meg med å være tolerant, og det er vel egentlig det eneste man kan gjøre i en sånn situasjon.

Anonymkode: 06d7c...9f3

enig

Anonymkode: 45fd9...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så stygt du snakker om din egen mor! Du er ikke mye voksen som kaller henne for dum og blåst. 

Men hun er jo tydeligvis dum og blåst.

Anonymkode: 33fa0...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøsses, er det ikke lov å lufte frustrasjon anonymt 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun resepsjonist eller økonom?

Anonymkode: 9075e...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig

Anonymkode: 81984...fa4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker ER dumme. Om de er noens mor eller ei (og for eksempel når det gjelder mammatilmichelle, så er jo de fleste ganske enige om det). Når det er sagt: Min mor er også dum - og jeg skjønner deg godt jeg. Veldig frustrerende.

Anonymkode: a59b3...649

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...