AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Hva tenker du som kristen om feminisme? Anonymkode: 13428...ef8 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 At du tenker for mye Anonymkode: de02c...2a6 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg er ikke feminist, men jeg foretrekker satan over gud, så om det betyr at jeg må bli feminist så.. Anonymkode: c168a...b3c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 What the actual fuck? Anonymkode: e590c...ce3 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 Dere som ikke er kristne, kan dere la være å svare? Dette er en tråd for oss som er kristne å diskutere i. Anonymkode: 13428...ef8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Dere som ikke er kristne, kan dere la være å svare? Dette er en tråd for oss som er kristne å diskutere i. Anonymkode: 13428...ef8 Man kan ikke tro på satan om man ikke er kristen. På tide å demonstrere mot gud som lar uskyldige babyer og barn bli voldtatt av IS krigere eller nordmenn rundt i de norske hjem for den saks skyld. Stopp den grusomme behandlingen av barn og unge som ikke kan beskytte seg selv ! Anonymkode: c168a...b3c
Gjest NotNaomi Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 Så godt å se at kristne (også) avslører et ekstremt kvinnesyn.
Norre Skrevet 3. oktober 2017 #9 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at kvinnen er skapt for mannens skyld, ikke mannen for kvinnens skyld, eller..? Anonymkode: 13428...ef8 ...jo... når du sier det sånn, så... 🤔 Nei, beklager at jeg forstyrret, jeg lusker videre på forumet, jeg. Ikke bra for verken deg eller meg å diskutere dette. Carry on! 👍🏻😉 2
Gjest NotNaomi Skrevet 3. oktober 2017 #10 Skrevet 3. oktober 2017 Mange kristne som mener dette. Har prøvd å si det hundre ganger. Men fordi det er mer synlig når det gjelder visse andre religioner så har det ikke vært interessant. Det er galskap i mitt hode.
Gjest NotNaomi Skrevet 3. oktober 2017 #11 Skrevet 3. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at kvinnen er skapt for mannens skyld, ikke mannen for kvinnens skyld, eller..? Anonymkode: 13428...ef8 Nei! Det var ikke det. Gud skapte mannen og så at det ble litt feil. Gud er perfeksjonist,så derfor ville han prøve på nytt å skape det perfekte. Sånn ble kvinnen til.
Norre Skrevet 3. oktober 2017 #12 Skrevet 3. oktober 2017 5 minutter siden, NotNaomi skrev: Mange kristne som mener dette. Har prøvd å si det hundre ganger. Men fordi det er mer synlig når det gjelder visse andre religioner så har det ikke vært interessant. Det er galskap i mitt hode. Øyh! Du få’kke kommentere her! Bare kristne får lov! 😲 2
Joppeline Skrevet 3. oktober 2017 #13 Skrevet 3. oktober 2017 Synes den «allmektige» «gud» kunne tatt litt mer ansvar for det (den åpenbart ikke «allmektige»?) satan driver og tar seg til. Eller har han bedre ting å ta seg til? Er han for opptatt fra å gi babyer malaria og annet knask..? 5
Gjest NotNaomi Skrevet 3. oktober 2017 #14 Skrevet 3. oktober 2017 2 timer siden, Norre skrev: Øyh! Du få’kke kommentere her! Bare kristne får lov! 😲 Vel. Nå er jeg troende da. Jeg tror på Jesus sin eksistens,og jeg tror på Gud ,men min tro er annerledes likevel da vi tror på kun Guds kjærlighet til absoutt alle! Dessuten tror vi på Reinkarnasjon. Og mange av de verste å debattere med er tradisjonelle,og for ikke å si radikale kristne. Ofte hender det at jeg syns det er direkte ondskap de formidler. Dessuten er de ignorante. Skal ta eksempelet om helvete som de faktisk tror på. De kan miste den kjæreste de har,som ikke er kristen,og da lever de videre med samme tro selv om de tror den kjæreste de har vil lide i all evighet. Jeg fatter ikke hva slags mennesker som kan leve med den "viten"i hodet. See? Nå fikk du en lang lekse,mens jeg egentlig bare skulle svare at jeg følte meg berettiget til å svare her
Gjest NotNaomi Skrevet 3. oktober 2017 #15 Skrevet 3. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke tro på satan om man ikke er kristen. På tide å demonstrere mot gud som lar uskyldige babyer og barn bli voldtatt av IS krigere eller nordmenn rundt i de norske hjem for den saks skyld. Stopp den grusomme behandlingen av barn og unge som ikke kan beskytte seg selv ! Anonymkode: c168a...b3c Gud er dessverre ikke allmektig. Selv om noen fremdeles tror det.
Norre Skrevet 3. oktober 2017 #16 Skrevet 3. oktober 2017 5 minutter siden, NotNaomi skrev: Vel. Nå er jeg troende da. Jeg tror på Jesus sin eksistens,og jeg tror på Gud ,men min tro er annerledes likevel da vi tror på kun Guds kjærlighet til absoutt alle! Dessuten tror vi på Reinkarnasjon. Og mange av de verste å debattere med er tradisjonelle,og for ikke å si radikale kristne. Ofte hender det at jeg syns det er direkte ondskap de formidler. Dessuten er de ignorante. Skal ta eksempelet om helvete som de faktisk tror på. De kan miste den kjæreste de har,som ikke er kristen,og da lever de videre med samme tro selv om de tror den kjæreste de har vil lide i all evighet. Jeg fatter ikke hva slags mennesker som kan leve med den "viten"i hodet. See? Nå fikk du en lang lekse,mens jeg egentlig bare skulle svare at jeg følte meg berettiget til å svare her Da har du en spenstig kristentro. 👍🏻🙂 Hilsen en som ikke får være her.
Gjest NotNaomi Skrevet 3. oktober 2017 #17 Skrevet 3. oktober 2017 5 minutter siden, Joppeline skrev: Synes den «allmektige» «gud» kunne tatt litt mer ansvar for det (den åpenbart ikke «allmektige»?) satan driver og tar seg til. Eller har han bedre ting å ta seg til? Er han for opptatt fra å gi babyer malaria og annet knask..? Gud er dessverre ikke allmektig. Når noen fremdeles tror det,så tror de ikke på en god gud. Det er tilmed radikale kristne som tror at den allmektige guden er rettferdig. Det er til å grine av.
Gjest NotNaomi Skrevet 3. oktober 2017 #18 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, Norre skrev: Da har du en spenstig kristentro. 👍🏻🙂 Hilsen en som ikke får være her. Ja,den er vel det. Ingen ny tro altså,men veldig lite utbredt her i landet. Ekskludering er ikke ok.
Norre Skrevet 3. oktober 2017 #19 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Ja,den er vel det. Ingen ny tro altså,men veldig lite utbredt her i landet. Ekskludering er ikke ok. ...så du tror altså ikke at ikke-kristne havner i Helvetet? Er ikke det fundamentalt imot den kristne lære? 1
Joppeline Skrevet 3. oktober 2017 #20 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Gud er dessverre ikke allmektig. Når noen fremdeles tror det,så tror de ikke på en god gud. Det er tilmed radikale kristne som tror at den allmektige guden er rettferdig. Det er til å grine av. Den apostoliske trosbekjennelsen som fremsies av menigheten ved gudstjenester i Den norske kirke: «Jeg tror på Gud Fader, den allmektige, himmelens og jordens skaper» Allmektig gud som har skapt alt (?). Men har nada kontroll på denne djevelen, og tar evt heller ikke selvkritikk på dens eksistens. Spenstig logikk da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå