Gå til innhold

Feil i regnskap/faktura... hva gjør jeg? (ENK)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg startet et lite ENK i april i år uten noe form for erfaring. Jeg hadde i hovedsak én stor kunde som jeg har fakturert en gang i mnd. Før jeg startet med Fiken laget jeg altså fakturaene i word siden det var dette jeg fikk beskjed om å gjøre av denne kunden (vet nå at dette ikke er lov).  

Det som nå har skjedd er at fakturanummerene mine ikke stemmer overens, da jeg har glemt en null når jeg har lagt word-fakturaene inn i Fiken. 

Det ser nå slik ut

1001
1002
10003 (direkte fra fiken)
1004
10005 (direkte fra fiken)
1006
1007
10006 (direkte fra fiken). 

Jeg blir så sykt stresset over dette, og har innsett at jeg må skaffe hjelp. Hvordan går jeg frem? Er det bare å kontakte en regnskapsfører og så kan vedkommende hjelpe meg å ordne dette? Noen som vet om det vil bli dyrt? (Jeg har kun de fakturaene der, så ikke snakk om mange).
Tusen takk for hjelp. 

Skrevet

Hvorfor har du ikke brukt conta? Gratis faktura program. Sjekk med en regnskapsfører om råd.

Anonymkode: 287d3...8f5

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo ikke noe stort problem. Korriger fakturanummeret på de fakturaene som er feil i ditt eget regnskap, med en eventuell forklaring vedlagt, og informer kunden om det samme pr e-post feks. 

Skulle du få bokettersyn (som er lite sannsynlig) så viser du til dette. 

Anonymkode: 7d89a...a0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...