Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymkode: a4c35...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som ønsker seg noe til jul :klo:

Skrevet

Med baby på vei, og etter å ha brukt masse penger på oppussing i år, ønsker vi oss penger, gavekort, eller ting til baby :)

Anonymkode: 0f18f...80c

• Liker 1
Skrevet

Litt tidlig ute muligens? :P Men jeg kan være med! Problemet er bare at jeg ikke vet helt hva jeg ønsker meg:P Sparer som om jeg ser fanden selv for å kjøpe meg hus, så BSU-innskudd mottas med takk i år, store eller små. Så ønsker jeg meg hvite tennissokker og strikka ullsokker. Ellers blir det ting jeg ikke har plass til før jeg får meg hus, og/eller er alt for dyrt for noen å gi bort i gave; kajakk, ski og sykkel, ny laptop.

Anonymkode: e341d...3d7

Skrevet

Jeg ønsker meg en varmkompostbinge! De koster flesk.... 

Anonymkode: 5c944...f0e

Skrevet

Hmm vet ikke helt.. klær og sko kanskje? 

Anonymkode: 61792...0ba

Skrevet

klær laget av ull <3 
Innskudd til BSU konto
gavekort på ikea

Skrevet

Ønsker meg ingenting. Faktisk ikke. Jeg er veldig fornøyd med glade, snille folk rundt meg. 🙂

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg en varmkompostbinge! De koster flesk.... 

Anonymkode: 5c944...f0e

Har du vurdert bokashi hjemmekompost? 

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg ønsker meg ting som jeg bruker til dagen: 

Graabein skjeggsåpe, Schmiere skjegg olje lavendel og Reuzel pomade - både blå og rosa. Eller gavekort på barbersjappen. Det er enkelt å kjøpe gaver til menn med skjegg :) 

Skrevet

Ønsker meg sparkesykkel, mummivinterkoppen, ullsokker, bodybutter fra bodyshop, hjemmestrikket pledd (har hintet frempå til mamma...), nye fjellsko. Og den siste boka av Per Fuggeli 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ønsker meg mest av alt gavekort og opplevelser :jepp:

Endret av Aloy
  • Liker 1
Skrevet

Det jeg ønsker meg mest av alt er å slippe og få gaver. Jeg har nok rot og ubrukte kremer og annet stasj. Vil helst kjøpe det jeg trenger selv, sånn at jeg får det jeg vil ha og trenger og ikke alt tral jeg blir prakket på. Dette sa jeg i fra om i fjor også. Likevel ble det ikke respektert. I år kommer jeg til å returnere alle gaver uåpnede, slik at alle kanskje forstår at jeg mener alvor. 

Anonymkode: 6d5a6...c77

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som ønsker seg noe til jul :klo:

Nei, har det jeg trenger.

Skrevet

Vin og sjokolade er oeverst paa min oenskeliste, men blir glad for alt jeg faar :)

Skrevet

Vår herre til hest 

Anonymkode: ade30...db9

Skrevet

Nye hodeputer, vaffeljern, undertøy. 

Skrevet

En fin ring (ikke noe dyrt, bare fint), en kul sekk jeg kan frakte laptopen mellom hjem og jobb i, en god parfyme, bøker og sjokolade. Det skulle dekke det meste, tror jeg. :)

Anonymkode: 9d17a...b20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...