AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Sett at du skal smøre deg en skive med skinke og majones. Skal majonesen over eller under skinken. Dette spørsmålet har skapt splid i kommunen i årtier, og vil gjerne ha fasiten en gang for alle. Anonymkode: 77624...8dc
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sett at du skal smøre deg en skive med skinke og majones. Skal majonesen over eller under skinken. Dette spørsmålet har skapt splid i kommunen i årtier, og vil gjerne ha fasiten en gang for alle. Anonymkode: 77624...8dc Smør/margarin under skinka og majones oppå skinka. Gjerne med sølvløk oppå majonesen Anonymkode: d07a9...55e 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Brødskive med margarin, brunost og jordbærsyltetøy, lager jeg med margarin på skiva, deretter brunost og deretter syltetøy på toppen, men noen ganger tar jeg jordbærsyltetøyet under brunosten Anonymkode: d07a9...55e
Gjest Rosetelys Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Jeg spiser ikke majones og skinke sammen, i hvert fall ikke bare de to da må det bli sammen med ost og salat i en baguette. Men om jeg skulle ha spist det ville majonesen vært under skinka. Ser at majones og skinke kun var et eksempel. Generelt sett klissete ting under "tørre" ting . Endret 2. oktober 2017 av Rosetelys
Arabella Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sett at du skal smøre deg en skive med skinke og majones. Skal majonesen over eller under skinken. Dette spørsmålet har skapt splid i kommunen i årtier, og vil gjerne ha fasiten en gang for alle. Anonymkode: 77624...8dc Dette må virkelig være alvorlig, ettersom det er kommet opp på kommunalt nivå! Jeg spiser aldri majones og lignende oljebaserte ting. Et vanlig smørbrød for meg består av smør først, deretter kjøttpålegg, videre ost, jarlsberg/cheddar etc., så paprika eller noe grønt. Hvis jeg bruker tomatskiver, tar jeg det oppå kjøttpålegget og så osten.
Gjest NotNaomi Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 Majones på toppen så fremt det ikke er små barn pga lettere klin da. Hvordan kan dette skape splid i kommunnen lurte jeg mest på??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå