chimp Skrevet 27. januar 2005 #21 Del Skrevet 27. januar 2005 Altså... kjerringene er like ille! Den siste jeg opplevde som rappa en parkeringsplass, ikke min denne gangen, men jeg sto og SÅ på... var ei.... DAME!!!!... i bæsje-mæsje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trude Skrevet 27. januar 2005 #22 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg forbinder ganske små biler med ganske stor kvinner. Sånn typiske små konebiler og veldig store koner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 27. januar 2005 #23 Del Skrevet 27. januar 2005 Knegg! Jeg kan være ganske aggressiv når jeg kjører, MEN jeg har aldri stjålet noen parkeringsplass! Kors på halsen! OG jeg følger trafikkregler! Blir faktisk ufattelig forbanna over folk som kjører bil på norske veier, men som ikke har giddet å sette seg inn i trafikkreglene i Norge. Det ER faktisk ikke så vanskelig å sette seg inn i rundkjøringsregler, vikeplikt og nørmal høflighet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #24 Del Skrevet 29. januar 2005 De mest intelligente og kultiverte menneskene kjører franske biler og hører på P2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 30. januar 2005 #25 Del Skrevet 30. januar 2005 Gamle volvoer forbinder jeg med harry rånere/ræggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristianne Skrevet 8. februar 2005 #26 Del Skrevet 8. februar 2005 biler - hvis jeg går ut fra meg selv? 2CV - så sjarmerende, helst må blomster overalt. En rå rød sportsbil - 2-seter! Den ideen har jeg fra motorveien, jeg ble brutalt forbikjørt av en slik - kjørt av en gammel, hvithåret dame!! Fantastisk - jeg glemmer det aldri - En slik gammel dame vil jeg bli, nemlig! Så til det praktiske - En stor, god, trygg bil med overnattingsmuligheter. Til å kjøre ut i verden med - fri som fuglen. Disse tre biltypene vil jeg ha - alle sammen! Så hva er jeg da- en totalt spaltet personlighet, antagelig? Så jeg tror ikke på slike generaliseringer - nemlig. Da så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå