AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 For sju år siden ble jeg gravid med min ekskjæreste. Vi hadde nylig blitt sammen, jeg gikk første året på studiet, vi bodde ikke sammen enda osv. Jeg valgte å ta abort, han støttet meg hele veien, og vi hadde tre fine år sammen uten at aborten egentlig var en tanke. Nå, flere år senere, har jeg ny kjæreste og samboer. Jeg elsker ham over alt, og vi har nå luftet tanken om barn. Jeg har tatt min siste pille, og vi håper at jeg blir gravid fortest mulig. Mitt problem er de vonde tankene rundt aborten. Jeg tenker at jeg kunne hatt wt barn nå, det barnet jeg valgte bort etc. Samtidig som jeg tenker; hva om det var min eneste sjanse? Hva om jeg aldri blir gravid igjen? Jeg er bekymret, og så får jeg skyldfølelse, om hverandre. Hele tiden! Anonymkode: e25c9...9cc
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Det er normalt å tenke sånn. Men det vil nok også gjøre at du blir veldig, veldig glad når du blir gravid denne gangen Masse lykke til med prøving. Anonymkode: bf0a0...768
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå