AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Hei. Jeg er ei kristen jente som ønsker å ta kontakt med ei dame som døde noen år tilbake. Jeg er ganske redd, for jeg vet at man kan komme i kontakt med onde ånder og demoner. Uansett så trenger jeg et svar som mest sannsynlig ingen kan gi meg, bortsett fra henne. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 78a24...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Mange ganger men jeg har aldri fått svar. Anonymkode: a65f2...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange ganger men jeg har aldri fått svar. Anonymkode: a65f2...8c3 Jeg tenkte en gjensidig kommunikasjon da... Anonymkode: 78a24...4bd 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Ta kontakt med noen som jobber i Åndenes Makt, de vet hva de driver med. Det er ikke noe farlig. Anonymkode: 4243f...399
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med noen som jobber i Åndenes Makt, de vet hva de driver med. Det er ikke noe farlig. Anonymkode: 4243f...399 Vet ikke om dette er så lett. Jeg trenger å finne svar på noe fra en avdødd. Det er ingen som hjemsøker huset vårt. Anonymkode: 78a24...4bd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette er så lett. Jeg trenger å finne svar på noe fra en avdødd. Det er ingen som hjemsøker huset vårt. Anonymkode: 78a24...4bd Det finnes folk som driver med kanalisering. Anonymkode: aaafe...95a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 15 minutes ago, AnonymBruker said: Vet ikke om dette er så lett. Jeg trenger å finne svar på noe fra en avdødd. Det er ingen som hjemsøker huset vårt. Anonymkode: 78a24...4bd De som jobber i Åndenes Makt driver ikke bare med husrensing. Gå på nettisdene deres og se hva de tilbyr. Anonymkode: 4243f...399
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 OK, får sjekke det ut. Takk for svar Anonymkode: 78a24...4bd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #9 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg kan forsøke. Hva er spørsmålet? Anonymkode: ac7ec...87d 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #10 Skrevet 3. oktober 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ei kristen jente som ønsker å ta kontakt med ei dame som døde noen år tilbake. Jeg er ganske redd, for jeg vet at man kan komme i kontakt med onde ånder og demoner. Uansett så trenger jeg et svar som mest sannsynlig ingen kan gi meg, bortsett fra henne. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 78a24...4bd Å kontakte de som har gått videre er respektløst. Jeg har evnen, men jeg deler ikke den med andre da dette kan innvirke deres fred. Det er mye folk burde forstå, og en av dem er at liv og død er forskjellige steder. Du må gå videre og la liv og død være skilt. Personen vil ikke komme tilbake, du kan ikke be om hjelp. Om du respekterer personen vil du ikke oppsøke dem på den måten. Gå videre. Du har et liv. Det er usunt å sirkle om noe fordi du føler en mangel. Det er greit å tenke på mennesker, og minnes dem, men du har et liv og andre folk omkring deg. Anonymkode: b0de7...7d5 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #11 Skrevet 3. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å kontakte de som har gått videre er respektløst. Jeg har evnen, men jeg deler ikke den med andre da dette kan innvirke deres fred. Det er mye folk burde forstå, og en av dem er at liv og død er forskjellige steder. Du må gå videre og la liv og død være skilt. Personen vil ikke komme tilbake, du kan ikke be om hjelp. Om du respekterer personen vil du ikke oppsøke dem på den måten. Gå videre. Du har et liv. Det er usunt å sirkle om noe fordi du føler en mangel. Det er greit å tenke på mennesker, og minnes dem, men du har et liv og andre folk omkring deg. Anonymkode: b0de7...7d5 Her var det svart/hvitt. Hva om den avdøde oppsøker en levende? Gjerne god relasjon? Anonymkode: 4a135...073 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #12 Skrevet 3. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var det svart/hvitt. Hva om den avdøde oppsøker en levende? Gjerne god relasjon? Anonymkode: 4a135...073 Avdøde oppsøker ikke en levende. Vanligvis kan ikke de hjelpe uansett da de fleste ikke kan se, høre, eller føle tegn. I få tilfeller når det skjer, så er det for å hindre noen å dø før de skulle. Men i de fleste tilfeller er kontakt mellom død og levende tabu. Det er ikke svart hvitt, livet er en sirkel, lik død er en sirkel. Det gir lite mening å snu på reisen sin, med mindre det er en del av reisen. Derfor oppsøker man ikke de som er på ferden videre, med mindre de og ikke den levende oppsøker en. Anonymkode: b0de7...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #13 Skrevet 3. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avdøde oppsøker ikke en levende. Vanligvis kan ikke de hjelpe uansett da de fleste ikke kan se, høre, eller føle tegn. I få tilfeller når det skjer, så er det for å hindre noen å dø før de skulle. Men i de fleste tilfeller er kontakt mellom død og levende tabu. Det er ikke svart hvitt, livet er en sirkel, lik død er en sirkel. Det gir lite mening å snu på reisen sin, med mindre det er en del av reisen. Derfor oppsøker man ikke de som er på ferden videre, med mindre de og ikke den levende oppsøker en. Anonymkode: b0de7...7d5 Vel der tar du grundig feil Anonymkode: 4a135...073 1
LuxLucet Skrevet 3. oktober 2017 #14 Skrevet 3. oktober 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ei kristen jente som ønsker å ta kontakt med ei dame som døde noen år tilbake. Jeg er ganske redd, for jeg vet at man kan komme i kontakt med onde ånder og demoner. Uansett så trenger jeg et svar som mest sannsynlig ingen kan gi meg, bortsett fra henne. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 78a24...4bd Jeg vil anta at siden du er kristen, så tror du på Bibelen? Sikkert et dumt spørsmål fra min side, men det jeg ønsker belyse er at Bibelen sier at de menneskene som har dødd ikke kan kontaktes, fordi de ligger i en bevisstløs tilstand og sover til Gud sier at de skal stå opp. Du har rett i et man kommer i kontakt med onde ånder / demoner, og det er heller ingen andre enn dem du vil komme i kontakt med dersom du søker å kontakte de døde. De er falne engler som kan omskape seg til hvem som helst, og deres brennende begjær er å forføre og bedra så mange som mulig får å få oss bort fra Gud, slik at vi ender opp utenfor Hans beskyttelse. Hvis du vil være på den sikre siden vil jeg anbefale deg å ikke hengi deg til spiritisme, og heller ikke tro på såkalte klarsynte / medium. Det er dessverre ingen sannhet å finne hos dem. Du står selvfølgelig fritt til å gjøre det du måtte ønske. Jeg håper du finner ut av "dette" uten å gå gjennom det okkulte. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #15 Skrevet 3. oktober 2017 18 hours ago, AnonymBruker said: Uansett så trenger jeg et svar som mest sannsynlig ingen kan gi meg, bortsett fra henne. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 78a24...4bd Du bør akseptere at det er spørsmål vi aldri får svar på her i livet. Sånn er det for de aller fleste, altså det er ting vi lurer på, og som det er umulig å få et sikkert svar på. Ved å prøve å gå alternative veier, gjør du deg selv til et lett offer for svindlere. Anonymkode: 60815...990
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #16 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutter siden, LuxLucet skrev: Jeg vil anta at siden du er kristen, så tror du på Bibelen? Sikkert et dumt spørsmål fra min side, men det jeg ønsker belyse er at Bibelen sier at de menneskene som har dødd ikke kan kontaktes, fordi de ligger i en bevisstløs tilstand og sover til Gud sier at de skal stå opp. Du har rett i et man kommer i kontakt med onde ånder / demoner, og det er heller ingen andre enn dem du vil komme i kontakt med dersom du søker å kontakte de døde. De er falne engler som kan omskape seg til hvem som helst, og deres brennende begjær er å forføre og bedra så mange som mulig får å få oss bort fra Gud, slik at vi ender opp utenfor Hans beskyttelse. Hvis du vil være på den sikre siden vil jeg anbefale deg å ikke hengi deg til spiritisme, og heller ikke tro på såkalte klarsynte / medium. Det er dessverre ingen sannhet å finne hos dem. Du står selvfølgelig fritt til å gjøre det du måtte ønske. Jeg håper du finner ut av "dette" uten å gå gjennom det okkulte. Jeg er både kristen og såkalt "spirituell". Jeg har blitt kontaktet av et familiemedlem (som var veldig kristen), og hen har gitt uttrykk for å ville passe på meg. Kjenner også hens nærvær til tider Jeg tror de er veldig beviste (ikke sovende) og lever et fantastisk liv i himmelen, men at de også kan komme på besøk eller passe på oss levende. Anonymkode: 4a135...073 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #17 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutter siden, LuxLucet skrev: Jeg vil anta at siden du er kristen, så tror du på Bibelen? Sikkert et dumt spørsmål fra min side, men det jeg ønsker belyse er at Bibelen sier at de menneskene som har dødd ikke kan kontaktes, fordi de ligger i en bevisstløs tilstand og sover til Gud sier at de skal stå opp. Du har rett i et man kommer i kontakt med onde ånder / demoner, og det er heller ingen andre enn dem du vil komme i kontakt med dersom du søker å kontakte de døde. De er falne engler som kan omskape seg til hvem som helst, og deres brennende begjær er å forføre og bedra så mange som mulig får å få oss bort fra Gud, slik at vi ender opp utenfor Hans beskyttelse. Hvis du vil være på den sikre siden vil jeg anbefale deg å ikke hengi deg til spiritisme, og heller ikke tro på såkalte klarsynte / medium. Det er dessverre ingen sannhet å finne hos dem. Du står selvfølgelig fritt til å gjøre det du måtte ønske. Jeg håper du finner ut av "dette" uten å gå gjennom det okkulte. Ja, jeg vet noe av dette. Men hun er den eneste som kan gi meg svaret. Eller Dvs at jeg lurer på om det kan ha skjedd overgrep da jeg var 1-2 år (da jeg bodde hos de biologiske foreldrene). Det er flere ting som tyder på det, men de eneste som kan ha noe forutsetning for å vite det er de som var innblandet i denne barnvernssaken helt fra starten av. Ettersom at det ikke står i noen papirer, så er det bare to såkalte "vitner", eller folk som kan uttale seg om det. Det er hun som døde (som faktisk bodde med oss i 7 timer ukentlig før jeg ble flyttet derifra), og en saksbehandler, men hun er langtidssykemeldt. Jeg ønsker å vite sannheten om hva som faktisk skjedde for å forstå mine egne reaksjoner (angst for avkledning, problemer med nærkontakt og sex og rare tenningsmønstre) Anonymkode: 78a24...4bd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #18 Skrevet 3. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør akseptere at det er spørsmål vi aldri får svar på her i livet. Sånn er det for de aller fleste, altså det er ting vi lurer på, og som det er umulig å få et sikkert svar på. Ved å prøve å gå alternative veier, gjør du deg selv til et lett offer for svindlere. Anonymkode: 60815...990 Hvordan skal jeg kunne akseptere at de biologiske foreldrene mine muligens kan ha ha forgrepet seg på meg da jeg var baby, uten å vite om det skjedde eller ikke? Det er et spørsmål jeg må ha svar på uansett hvor mye de sier på DPS at jeg nok alltid må leve med den uvissheten. Anonymkode: 78a24...4bd
prt90 Skrevet 3. oktober 2017 #19 Skrevet 3. oktober 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ei kristen jente som ønsker å ta kontakt med ei dame som døde noen år tilbake. Jeg er ganske redd, for jeg vet at man kan komme i kontakt med onde ånder og demoner. Uansett så trenger jeg et svar som mest sannsynlig ingen kan gi meg, bortsett fra henne. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 78a24...4bd Beklager. Det er ikke mulig å snakke med de døde, av den enkle grunn at de er døde. Jeg ville bekymret meg mer for sjarlataner som prøver å lure til seg penger fra lettlurte sjeler enn for demoner og spøkelser. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #20 Skrevet 3. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel der tar du grundig feil Anonymkode: 4a135...073 De som kontakter folk er ofte ånder. Det er sjeldent en avdød faktisk har muligheten til å nå ut fra den andre siden. At du påstår det er feil, tyder på at du ikke vet mye om den andre siden. Slike som deg kontakter sikkert de døde og påkaller ånder, "demoner" og de typer vesener, uten forståelse for deres natur. De bærer ansiktet de velger, de kan lett lure naive mennesker som ikke vet hva man driver med. Så om du tror de er ekte folk, er det du som har problemer. Man kontakter ikke de døde, ånden deres har oftest gått videre. Om en ånd hjemsøker et sted, kan man hjelpe dem videre om det er deres ønske, men disse er sjeldne også. De fleste aksepterer sin død og går videre etter den første måneden som gjør kontakt svært vanskelig. En sjel renses etter livet som levende... Anonymkode: b0de7...7d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå