Gå til innhold

Er det innafor å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besøke hverandre på kvelden når barna sover? 

Jeg har datet en mann noen uker som har barna hjemme like mye som barna mine er hjemme. "Fri" helgen vår er lik, men barna mine er fast hos pappaen sin hver onsdag og hans barn er fast hos mammaen sin på mandager. 

Er det innafor å besøke hverandre når barna sover? 

Mener selvfølgelig ikke å dra fra sovende barn altså 😅

Anonymkode: ba217...af0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det, men det er nok fordi jeg håper på det samme 😉

Anonymkode: 0b669...130

Skrevet

Kan folk vennligst slutte med disse idiotiske emnene som ikke sier noe om innholdet.

Anonymkode: 5357a...8fa

• Liker 4
Skrevet

Bare vær lydløse i det minste (ingen sex lyder) 

Anonymkode: 9d55e...3e4

Skrevet

Om man er trygg på at barna sover godt så er det greit tenker jeg, jeg har gjort det et par ganger (vært hos han, mine barn sover for lett til at jeg tør ta sjansen). Men jeg ville unngått sex, sånn tilfelle barna våkner. At mamma/pappa har besøk er en ting, å finne (eller høre) forelderen i en seksuell situasjon er noe heeelt annet.

Anonymkode: 4ef53...24a

• Liker 3
Skrevet

Ja, hvorfor skulle ikke det være greit?

Anonymkode: 5c4a3...392

• Liker 1
Skrevet

Synes jeg IKKE er greit! En venninne av meg gjorde dette, og barnet våknet. Var hysterisk fordi moren hadde besøk av en mann, og hun var stor nok til å forstå at det ikke var en vanlig kompis. Hun klaget til faren og det ble mye styr. Jenta ville ikke legge seg om kveldene etterpå, fordi hun ikke visste hva som skjedde med mor etter hun var sovnet. Å smugle inn noen, er i mine øyne umodent og barnslig.

Anonymkode: d7c99...079

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes jeg IKKE er greit! En venninne av meg gjorde dette, og barnet våknet. Var hysterisk fordi moren hadde besøk av en mann, og hun var stor nok til å forstå at det ikke var en vanlig kompis. Hun klaget til faren og det ble mye styr. Jenta ville ikke legge seg om kveldene etterpå, fordi hun ikke visste hva som skjedde med mor etter hun var sovnet. Å smugle inn noen, er i mine øyne umodent og barnslig.

Hysterisk fordi moren hadde besøk av en mann? Klaget til faren? Høres ut som en bortskjemt jente med for mye makt over foreldrene.

Tror min ex hadde ledd hvis en av ungene våre ble hysteriske og klaget over noe sånt.. (Noe de forøvrig ikke ble da pappen hadde besøk, som deretter ble kjæresten. De ble glade.)

• Liker 3
Skrevet

Synes det er innafor så lenge det bare er besøk og ikke overnatting. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hysterisk fordi moren hadde besøk av en mann? Klaget til faren? Høres ut som en bortskjemt jente med for mye makt over foreldrene.

Tror min ex hadde ledd hvis en av ungene våre ble hysteriske og klaget over noe sånt.. (Noe de forøvrig ikke ble da pappen hadde besøk, som deretter ble kjæresten. De ble glade.)

Eller en jente som ikke var kommet over at mor og far var gått fra hverandre?? ;)

Poenget er at man vet ikke hva barna tenker hvis de kommer over det. Hvorfor ta sjansen??? De fleste deler i dag 50/50, og i et nytt forhold/datingperiode synes jeg man som voksen bør tenke litt.... Man må ikke smugle inn hemmelige elskere. Hva hvis barnet kommer over mor, mens hun har sex på soverommet med en fremmed mann, og barnet ser dette og forstår ingenting..... Det er mora eller faren si det ;)

Le av barna følelser??? Når de våkner sent på kveld, og mor sitter med en fremmed mann og småkoser? De vet ikke om de skal si noe eller ikke. Går kanskje og legger deg og blir ligge de våken? Veldig greit ;)

Skrevet

Man kan i det minste introdusere barna først, slik at de vet hvem det er, før foreldre tar med seg nye bekjentskaper hjem. Eller kanske si at man skal få besøk senere hvis barna er litt store. Som en gang barn selv, så synes jeg ikke det er så stas å måtte oppleve slik. 

Jeg reagerer på en ting; er et barn bortskjemt hvis han/hun reagerer på at mor eller far drar ukjente personer hjem på dates? Tror nok at for mange barn, er det vondt at foreldre går videre, og da synes jeg man kan være så pass voksen at man gjør det på barnas premisser, og ikke sine egne behov. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...