male32 Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Hei Jeg har brukt en frittstående ovn i leiligheten, men har hørt at disse ikke skal stå uten tilsyn. Tenker derfor å kjøpe en panelovn. Ovnen må kunne stå på om natta og på dagen når jeg er på jobb. Leiligheten er liten, men dårlig isolert og veldig mye trekk. Jeg skal ha en ovn i stua i på ca 20 kvm. Ovnen på være kompakt. Det er dårlig med veggplass her til en slik ovn. Jeg har sett litt på denne på Europris: Tristar 1000 W https://www.europris.no/panelovn-1000-w-ip24-tristar-162312.html
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 18 timer siden, male32 skrev: Hei Jeg har brukt en frittstående ovn i leiligheten, men har hørt at disse ikke skal stå uten tilsyn. Tenker derfor å kjøpe en panelovn. Ovnen må kunne stå på om natta og på dagen når jeg er på jobb. Leiligheten er liten, men dårlig isolert og veldig mye trekk. Jeg skal ha en ovn i stua i på ca 20 kvm. Ovnen på være kompakt. Det er dårlig med veggplass her til en slik ovn. Jeg har sett litt på denne på Europris: Tristar 1000 W https://www.europris.no/panelovn-1000-w-ip24-tristar-162312.html Hvor mye pleier strømregningene dine å ligge på ca? Du kan jo sjekke ut elkjop.no og clas Olshon også, men den du linka til var jo fin den, stor overflate, sjekk at den har elektrisk og ikke mekanisk termostat, det er best Anonymkode: f45e2...d52
male32 Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2017 1000-1200 kr med en ovn, og varmekabler på badet. Det står ingenting om det er elektris eller mekanisk termostat.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 1 time siden, male32 skrev: 1000-1200 kr med en ovn, og varmekabler på badet. Det står ingenting om det er elektris eller mekanisk termostat. Jeg ville ha forhørt meg litt i butikken eller lest meg opp på nett, ovnen bør ha en viss satt avhengig av størrelsen på rommet. Anonymkode: f45e2...d52
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville ha forhørt meg litt i butikken eller lest meg opp på nett, ovnen bør ha en viss satt avhengig av størrelsen på rommet. Anonymkode: f45e2...d52 En viss watt* Anonymkode: f45e2...d52
male32 Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2017 Tror ikke de som jobber på Europris har så mye kunnskap om det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå