Gå til innhold

Veldedig organisasjon - hvilken skal jeg velge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å jobbe som frivillig i utlandet for en veldedig/frivillig organisasjon. Kunne tenke meg å jobbe i kanskje 2-4 måneder på nyåret eller til sommeren. Har søkt litt rundt på nettet, men er veldig usikker på hvilken organisasjon jeg vil jobbe hos/for. Noen som har erfaringer? Har spart opp en del penger til dette, og kunne tenkt meg å jobbe med alt fra dyr/naturvern til flyktninger eller barn. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du tenke deg å jobbe i en landsby i Gambia? En veldedig organisasjon/fadder-organisasjon som heter ScanAid kan trenge frivillige. Jeg er selv fadder i organisasjonen, men har aldri vært i Gambia. ScanAid driver førskole, grunnskole og videregående skole i Brufut i Gambia. Fordi organisasjonen er frivillig så er administrasjonsutgiftene minimale, og fadderskap blir dermed også mye billigere enn i de store organisasjonene hvor veldig mye går bort i administrasjons-utgifter. Du kan jo lese litt om dem og høre om de kan tilby deg noe. De blir sikkert også glade om du kunne tenke deg et fadderbarn eller flere :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...