Heihallohade Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Ønsker å jobbe som frivillig i utlandet for en veldedig/frivillig organisasjon. Kunne tenke meg å jobbe i kanskje 2-4 måneder på nyåret eller til sommeren. Har søkt litt rundt på nettet, men er veldig usikker på hvilken organisasjon jeg vil jobbe hos/for. Noen som har erfaringer? Har spart opp en del penger til dette, og kunne tenkt meg å jobbe med alt fra dyr/naturvern til flyktninger eller barn.
Millimani Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Kunne du tenke deg å jobbe i en landsby i Gambia? En veldedig organisasjon/fadder-organisasjon som heter ScanAid kan trenge frivillige. Jeg er selv fadder i organisasjonen, men har aldri vært i Gambia. ScanAid driver førskole, grunnskole og videregående skole i Brufut i Gambia. Fordi organisasjonen er frivillig så er administrasjonsutgiftene minimale, og fadderskap blir dermed også mye billigere enn i de store organisasjonene hvor veldig mye går bort i administrasjons-utgifter. Du kan jo lese litt om dem og høre om de kan tilby deg noe. De blir sikkert også glade om du kunne tenke deg et fadderbarn eller flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå