Gå til innhold

Kommentere andres vekt

Supernova17

Anbefalte innlegg

På 5.10.2017 den 14.02, Eun skrev:

Hvorvidt noen syns at det å få vekta si kommentert er greit eller ikke, er like individuelt som stort sett det meste annet som går på kropp, utseende, personlighet osv. Noen adopterte syns at det er greit å få spørsmål om bakgrunnen sin, andre ikke. Noen med funksjonshemmelser syns at det er greit å tulle med det, andre ikke. Noen liker å få kommentarer på særegenheter ved utseende deres, andre ikke. Det å si at folk er så himla hårsåre og at man burde tåle mer enn som så, er noe jeg føler at alle sier når det kommer til akkurat noe de selv ikke bryr seg om. Mem hadde det vært noe annet som de selv hadde sterke tanker eller følelser rundt, så hadde sangen hatt en annen melodi (eller noe sånt :fnise:).

Derfor tenker i hvert fall jeg at man bør føle litt på det. Selv liker jeg ikke å få kommentarer på det, da grubler jeg meg halvt ihjel. Og jeg kommenterer heller ikke andre, bare for å være sikker. Men som jeg sa i et tidligere innlegg, så er dette så enormt individuelt og kultur-bestemt at man kan liksom aldri være helt sikker på å treffe uansett. Det er noe annet dersom noen tar det opp selv.

Akkurat, og derfor bør man la være etter min mening.

Til alle dere som har kommentert at dere også har fått denne kommentaren rett i trynet:
Hvem sa til dere: "Du har tatt av"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...