AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Uten om å være superbruker, eller slå av internett så avstanden ikke oppdaterer seg når man forflyttet seg? Nå kan jo folk følge med på når du er hjemme, på jobb osv. værtfall de du har matchet med og dater. Ja det blir jo for de ivrigste da... Anonymkode: 1dc05...78f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Skulle stå skjule i overskriften altså😉 Anonymkode: 1dc05...78f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Burde ikke være lov å ha mobil uten simpel kunnskap som å slå av og på GPS lokasjon. Anonymkode: b1730...06d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Burde ikke være lov å ha mobil uten simpel kunnskap som å slå av og på GPS lokasjon. Anonymkode: b1730...06d Aha, takk for tipset, det tenkte jeg ikke på😁 Anonymkode: 1dc05...78f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Den oppdaterer seg jo bare når du åpner den? Om du f.eks ikke har brukt den siden du var hjemme står den fortsatt på hjemme lokasjonen selv om du er på jobb. Anonymkode: 8ffdb...886
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den oppdaterer seg jo bare når du åpner den? Om du f.eks ikke har brukt den siden du var hjemme står den fortsatt på hjemme lokasjonen selv om du er på jobb. Anonymkode: 8ffdb...886 Ser heller ikke problemet altså. Det er da bare å logge av når du er andre steder? Er folk så avhengige at de er pålogget Tinder samme hvor de er? Den er jo heller ikke såå nøyaktig da, kommer ikke nærmere i lokasjon enn innenfor 1 km. Anonymkode: 0eb63...259
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Den oppdaterer seg jo bare når du åpner den? Om du f.eks ikke har brukt den siden du var hjemme står den fortsatt på hjemme lokasjonen selv om du er på jobb. Anonymkode: 8ffdb...886 å ja, så den oppdaterer seg ikke med mindre jeg går inn på appen? hmm sikker? Anonymkode: 1dc05...78f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser heller ikke problemet altså. Det er da bare å logge av når du er andre steder? Er folk så avhengige at de er pålogget Tinder samme hvor de er? Den er jo heller ikke såå nøyaktig da, kommer ikke nærmere i lokasjon enn innenfor 1 km. Anonymkode: 0eb63...259 nei, men da kan ikke jeg eks si at jeg er i drammen i helgen så kan ikke møtes også ser hn at jeg fortsatt er lokalisert hjemme i fredrikstad. Anonymkode: 1dc05...78f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #9 Skrevet 3. oktober 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: nei, men da kan ikke jeg eks si at jeg er i drammen i helgen så kan ikke møtes også ser hn at jeg fortsatt er lokalisert hjemme i fredrikstad. Anonymkode: 1dc05...78f Bare skriv at du er opptatt du, trenger ikke lyve. Anonymkode: b1730...06d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: nei, men da kan ikke jeg eks si at jeg er i drammen i helgen så kan ikke møtes også ser hn at jeg fortsatt er lokalisert hjemme i fredrikstad. Anonymkode: 1dc05...78f Du bruker med andre ord ikke Tinder for å finne et seiøst forhold skjønner jeg. Burde være unødvendig å lyve for folk uansett hva slags relasjoner du er ute etter. De fleste respekterer at man er opptatt med andre ting og ikke kan møtes uten at man må lyve på seg en reise. Men avstand/lokasjon endrer seg bare når du er pålogget. Om du logger av så vil Tinder vises det stedet du var sist du var pålogget. Det står faktisk når du logger av.... Kan være sunt å prøve det en gang i blandt også. Anonymkode: 0eb63...259
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bruker med andre ord ikke Tinder for å finne et seiøst forhold skjønner jeg. Burde være unødvendig å lyve for folk uansett hva slags relasjoner du er ute etter. De fleste respekterer at man er opptatt med andre ting og ikke kan møtes uten at man må lyve på seg en reise. Men avstand/lokasjon endrer seg bare når du er pålogget. Om du logger av så vil Tinder vises det stedet du var sist du var pålogget. Det står faktisk når du logger av.... Kan være sunt å prøve det en gang i blandt også. Anonymkode: 0eb63...259 Det var kun et eksempel for å forklare hva jeg mener, ikke realistisk. Anonymkode: 1dc05...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå