Gå til innhold

Hvordan vite om man er mer enn bare en casual flørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dater/ antall treff bør man ha hatt før man kan begynne å tenke på å spørre daten om han ser for seg at det kan bli noe mer seriøst på sikt eller om han bare anser det som litt casual dating? 

Anonymkode: 4e38a...422

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 - 6 daten

Anonymkode: 5de86...d1e

Skrevet

Før man har sex i alle fall.

Nå er jeg alltid tydelig på hva jeg ser etter før vi i det heletatt møtes, og at jeg forventer at han er ute etter det samme, så egentlig er det ikke noe tema.

Anonymkode: 35c97...4e5

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dater/ antall treff bør man ha hatt før man kan begynne å tenke på å spørre daten om han ser for seg at det kan bli noe mer seriøst på sikt eller om han bare anser det som litt casual dating? 

Vent med sex og se hvordan han oppfører seg. Ta initiativ til kos, kyssing og holding av hender. Om han gjentar det på en genuin måte uten å nøle så har han gode hensikter

Sprer du lårene med engang slik flest kvinner idag gjør....så ender du mest sannsynelig opp som en tømmestasjon for sæd før han ditcher deg

Anonymkode: 21232...94d

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vent med sex og se hvordan han oppfører seg. Ta initiativ til kos, kyssing og holding av hender. Om han gjentar det på en genuin måte uten å nøle så har han gode hensikter

Sprer du lårene med engang slik flest kvinner idag gjør....så ender du mest sannsynelig opp som en tømmestasjon for sæd før han ditcher deg

Anonymkode: 21232...94d

Dette svaret reagerer jeg litt på. Ikke fordi vi har hatt sex enda, men fordi jeg er veldig bekymret for tankegangen til en del menn (og kvinner) om at det er kvinnen som er "løs" om hun har sex ved første møte. Mannen har da også sex ved dette første møte, men han slipper unna slutshamingen. Han er ikke løs, selv om han har vært med på å ha sex tidlig like mye som kvinnen. Jeg klarer ikke å akseptere slike holdninger, selv om jeg er klar over at de er meget utbredt. Syntes det er trist at vi i vesten, som er såpass opplyste på så mange områder, fortsatt henger igjen på dette temaet.

Ts

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette svaret reagerer jeg litt på. Ikke fordi vi har hatt sex enda, men fordi jeg er veldig bekymret for tankegangen til en del menn (og kvinner) om at det er kvinnen som er "løs" om hun har sex ved første møte. Mannen har da også sex ved dette første møte, men han slipper unna slutshamingen. Han er ikke løs, selv om han har vært med på å ha sex tidlig like mye som kvinnen. Jeg klarer ikke å akseptere slike holdninger, selv om jeg er klar over at de er meget utbredt. Syntes det er trist at vi i vesten, som er såpass opplyste på så mange områder, fortsatt henger igjen på dette temaet.

Ts

Helt enig med deg. Det er alltid damene som "sprer bena" ved første date som så mange så fint sier det. Nedlantende kvinnefiendtlig holdning, det er liksom helt greit for mannen å ha sex når han ønsker det, men kvinnen blir stempla som billig og vulgær. Er. Så. Dritt. Lei.

Anonymkode: dc0ca...075

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...