Studenten99 Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Hei! Jeg går 3.klasse på vgs og skal skive fordyningsemne etter jul,men trenger å bestemme meg for bøker og problemstilling allerede denne måneden. Jeg tenker å fordype meg i noen bøker av Tore Renberg. Jeg har lest bøkene om Jarle Klepp,du er så lys, og skal nå til å begynne på den nyeste boka fra serien om Hillevågsgjengen. Jeg vet enda ikke om jeg skal velge Hillevågsgjengen eller Jarle Klepp,men jeg skal vært fall ha to bøker. Mulig en fra hver..(?) Jeg har ikke tenkt mye enda,så er åpen for alle tanker,egentlig. Ting jeg kunne tenkte meg å blande inn,er musikk,identitet,familie,miljø ish.. Setter ufattelig stor pris på om dere har noen tanker om problemstillinger! Endret 3. oktober 2017 av Studenten99
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg vet ikke om det er for opplagt, men hva med noe relatert til psykisk sykdom i Mannen som elsket Yngve og Du er så lys? Det er utrolig mange vinkler å velge for en slik oppgave. Begge disse bøkene har jo psykisk sykdom som en slags tvist mot slutten, samtidig som forfatteren hele tiden har gitt oss hint om at noe er galt. I begge bøkene virker også den syke som en magnet på hovedpersonen. Jeg vet ikke, det er mye å ta av. Anonymkode: 865df...778 1
Studenten99 Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2017 Dette er et godt og viktig poeng! Takk for innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå