Gå til innhold

Flere som har fått PM av admin om at dere har brutt forumregler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har fått PM om dette? 

(Ja, jeg har brutt noen forumregler, men kan noen svare på spm mitt så er det fint. Å begynne å spekulere i eller debattere mine regelbrudd, er også regelbrudd. Just saying)

Anonymkode: 6460c...683

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vanlig å få en slik melding med beskjed om at man risikerer å bli utestengt dersom man bryter reglene igjen.

Anonymkode: 98550...4b8

• Liker 5
Skrevet

Hele tiden. Uten at jeg engang har gjor noe galt.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er vanlig å få en slik melding med beskjed om at man risikerer å bli utestengt dersom man bryter reglene igjen.

Til meg ble det ikke skrevet at jeg risikerte å bli utestengt. Bare at de ville jeg skulle lese forumreglene på nytt og følge reglene. Men jeg er sikkert i risiko likevel? 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

Hele tiden. Uten at jeg engang har gjor noe galt.

Du har sikkert brutt forumreglene da? 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Til meg ble det ikke skrevet at jeg risikerte å bli utestengt. Bare at de ville jeg skulle lese forumreglene på nytt og følge reglene. Men jeg er sikkert i risiko likevel? 

Meldingen utformes nok forskjellig (og reaksjonene er forskjellige) ut i fra hvor mange ganger man har brutt regler.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. 

Anonymkode: a3317...f8a

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Ja. Vært utestengt også.

Hva gjorde du for galt for noe?

Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Hva gjorde du for galt for noe?

Det fikk jeg aldri vite.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

1 gang, med beskjed om å lese gjennom reglene på nytt.

Skrevet

Har aldri fått noen slik melding. Jeg prøver å holde meg til reglene, men vet at jeg noen ganger har gått over streken.

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Det fikk jeg aldri vite.

Jeg skrev melding tilbake om at det var vanskelig å forholde seg til meldingen når jeg ikke fikk vite hva jeg hadde gjort galt. Da fikk jeg eksempler tilbake på hvor jeg hadde brutt reglene. Jeg har nok gjort noe regelbrudd etter dette også, men fikk jo litt økt selvinnsikt på det så har tenkt mer over det og bestemt meg for å ta meg sammen. Lurte bare på om dette var vanlig, har aldri fått det før og har vært her i mange år. 

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Det fikk jeg aldri vite.

Så sykt!

Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev melding tilbake om at det var vanskelig å forholde seg til meldingen når jeg ikke fikk vite hva jeg hadde gjort galt. Da fikk jeg eksempler tilbake på hvor jeg hadde brutt reglene. Jeg har nok gjort noe regelbrudd etter dette også, men fikk jo litt økt selvinnsikt på det så har tenkt mer over det og bestemt meg for å ta meg sammen. Lurte bare på om dette var vanlig, har aldri fått det før og har vært her i mange år. 

Jeg har fått en påminnelse (med min forrige bruker), og så en utestengelse med denne brukeren(uten varsel eller grunn og du kan banne deg på at de bruker min forrige bruker mot meg) og så en advarsel der jeg ba om eksempler. Da fikk jeg det, men da var det også et par ting som andre mener ikke er en del av reglene. Men det var fair, jeg noterte meg disse tingene og har tatt hensyn. Så jeg tror det er egne regler for noen av oss. Føler meg veldig spesiell :lillesky:

Denne spesialbehandlingen har gjort meg til en racer på rapportering ;)

Skrevet

Jeg er også blitt utestengt, aldri fått vite hvorfor. 

Anonymkode: d768b...597

• Liker 1
Skrevet

Hvis man blir utestengt, får man da tilbake brukeren sin? 

Skrevet

En gang fikk jeg beskjed om å lese forumsreglene på nytt. Ingen big deal.

Skrevet

Hvor lenge er man da utestengt?

Anonymkode: 91f59...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...