Gå til innhold

Kleint kyss/date. (video)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud jeg kjemmes. Hadde helt glemt det, eller mer ignorert det. Var på en date en gang, var 17 og han var 20. Gikk ikke så bra, hyggelig fyr med litt rar og ikke min type. Fulgte meg til døren og hele pakken. Så skjedde..dette. Akkurat likt. Husker hvordan jeg sto å tenkte "Ikke kyss meg, ikke kyss meg" om å om igjen. Han sto helt oppi meg og jeg klarte ikke å se han i øynene. Han hvisket "kom igjen" og jeg viste eksakt hva han snakket om, et kyss. Knyter seg i magen av å skrive om dette. For å komme meg utav det hele så ga jeg han en klem til og fortet meg inn. :bond:
Hadde helt fortrengt det minnet. Helt til jeg snubblet over denne videoen. :flau:

Noen andre som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: 262d4...840

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No waaaay! :sjokkbla: Det der er garantert en date-raper og som sniker seg innpå venninder som har pæsa ut i fylla og som kysser "venninder" som gråter fordi han ser de i et svakt øyeblikk og tilbyr seg å "trøste". 

Seriøst, tror jeg hadde klappa til han eller hvertfall snudd på hælen 45 grader og marsjert vekk. Tragisk fyr! Hva er galt med han?! 
Gud så kleint

Anonymkode: ff52e...773

Skrevet

Oi da, dette var kleint å se på. Null sosial intelligens. Stakkars dame, godt det var kamerafolk der..

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, _Mayhem_ skrev:

Oi da, dette var kleint å se på. Null sosial intelligens. Stakkars dame, godt det var kamerafolk der..

Ja seriøst godt det var kamera der. Hadde dette vært utenfor kamera i en oppgang eller sidegate hadde han tatt hardt tak i armene hennes til hun fikk blåmerker og tvangskysset henne og tatt hendene opp under genseren hennes, potensielt voldtatt hun. Se på han, han tar virkelig ikke nei for et nei , for å si det MILDT 

• Liker 2
Skrevet

:fnise:

Anonymkode: c7cd9...97d

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

No waaaay! :sjokkbla: Det der er garantert en date-raper og som sniker seg innpå venninder som har pæsa ut i fylla og som kysser "venninder" som gråter fordi han ser de i et svakt øyeblikk og tilbyr seg å "trøste". 

Seriøst, tror jeg hadde klappa til han eller hvertfall snudd på hælen 45 grader og marsjert vekk. Tragisk fyr! Hva er galt med han?! 
Gud så kleint

Eller venninner som har bruker kameraten som psykolog svamp, mens de går hjem til alfahannen etterpå (som selv nettopp har vært på byen og satt opp 2 nye dater med 2 nye jenter neste uke).

Anonymkode: 4f003...ef4

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller venninner som har bruker kameraten som psykolog svamp, mens de går hjem til alfahannen etterpå (som selv nettopp har vært på byen og satt opp 2 nye dater med 2 nye jenter neste uke).

Anonymkode: 4f003...ef4

Atte hva forno? 
(og hva har det med videon eller min kommentar å gjøre?)

Skrevet

Auch..

Anonymkode: 0b712...c0e

Skrevet

Dette var kleint! Ta hintet!!

Anonymkode: 2ec22...f29

Skrevet

Ååå synes nesten litt synd på fyren :laugh:

Anonymkode: 83eac...b35

Skrevet

"It's your life, take a chance". :flau:

-ts

Anonymkode: 262d4...840

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...