Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe vi ofte får høre. Stemmer dette?

Anonymkode: 103e5...d0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett av de verste trollene her inne har trolig IQ på over 200. Så nei.

Anonymkode: 62d73...73f

Gjest Walkingdead
Skrevet

Herregud så opptatt folk er av IQ.

Skrevet

Det stemmer nok ikke, nei. Mannen min er mensamedlem, og han elsker å trolle på forum:laugh:
Og ifølge han så er det visst en stor hobby blant mange av mensamedlemmene å hisse opp folk på forum, finne triggerne og se hvor sinna de kan få folk:laugh:
(Skriver som anonym for å ikke oute mannen min)

Anonymkode: 2bb46...d4a

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet

IQen har ingenting å si, med de som troller er noen stakkarslige og patetiske mennesker.

Skrevet

Det å trolle har mer rot i personlighet enn IQ. Så jeg vil si at trollene ligger nokså spredt utover skalaen. Men gode troll er nok over gjennomsnittet smart, da de kommuniserer med et litt mer fargerikt vokabular enn de dumme trollene som bare klarer å lire av seg bannskap med caps lock.

Anonymkode: 28246...f4f

• Liker 1
Skrevet
19 minutes ago, AnonymBruker said:

Ett av de verste trollene her inne har trolig IQ på over 200. Så nei.

Sikter du til deg selv eller?

Anonymkode: 25ac3...638

• Liker 7
Skrevet

I dagens samfunn hvor alle blir støtt av alt, for selv de mest absurde og banale ting. Så forstår jeg veldig godt at enkelte velger å kile disse litt i ny og ne.

Kan være morro å se hvordan de holder på å sprekke mens de sitter der å slår i tastaturene sine.

Det har ingenting med IQ å gjøre.

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Sikter du til deg selv eller?

Nei.

Gjest NotNaomi
Skrevet
18 minutter siden, Walkingdead skrev:

Herregud så opptatt folk er av IQ.

Ja,det store om dagene her.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Noen troll ser en jo ikke er helt oppegående. Det ser en jo på språket.

Men. Nå vil jeg påstå at de som engasjerer seg under Trolle-innlegg eller svarer dem sånn seriøst må ha minst like lav iq.

Skrevet

De har ofte høy IQ, akkurat som psykopater

Anonymkode: 256fe...817

Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har ofte høy IQ, akkurat som psykopater

Anonymkode: 256fe...817

Ikke OFTE her inne nei.

Skrevet

Nettroll har ikke lav IQ, men mangler emosjonell empati samt at de har psykopatiske og/eller sadistiske personlighetstrekk.

• Liker 9
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer nok ikke, nei. Mannen min er mensamedlem, og han elsker å trolle på forum:laugh:
Og ifølge han så er det visst en stor hobby blant mange av mensamedlemmene å hisse opp folk på forum, finne triggerne og se hvor sinna de kan få folk:laugh:

Det tror jeg. Tror mange svært høyt intelligente mangler noe. Har en høyt intelligent mann i familien, men han mangler noen medmenneskelige evner. Var psykopat i tillegg så han manglet vel egentlig alt - empati, sympati, omsorg, følelser, alt. Hverken tillært eller traumer, bare medfødt. Men svært høy IQ hadde han. Synes slike mennesker er skumle da de er i stand til så mye og smart nok til å utsmarte de fleste.

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett av de verste trollene her inne har trolig IQ på over 200.

Haha, du smigrer ... :)

• Liker 2
Skrevet

Det finnes da ikke troll på KG.

Skrevet
3 minutes ago, Horten Market said:

Haha, du smigrer ... :)

Så er spørsmålet om du troller eller bare er savant. 

Anonymkode: d7d55...291

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

15 minutter siden, Roci skrev:

Nettroll har ikke lav IQ, men mangler emosjonell empati samt at de har psykopatiske og/eller sadistiske personlighetstrekk.

Yup...

Anonymkode: 85a6d...cbf

• Liker 2
Skrevet

51 minutes ago, AnonymBruker said:

Man kan nok i noen tilfeller være smarte, men jeg tror andelen smarte mennesker som troller oftere er ufør, har liten eller ingen sosial sirkel, misliker jobben sin eller har andre problemer som gjør at den tilbringer en del tid hjemme der den kjeder seg. En smart person som har et positivt liv med fengende jobb og gode venner er mer interessert i å gjøre noe mer givende enn å trolle mennesker som er dummere enn seg selv. Se for deg et gjennomsnittlig smart menneske som troller en med downs syndrom lissom, det er noe patetisk over å plage mennesker som er svakere enn seg selv og føle stolthet og glede over det. "Se på meg, jeg lurte en person som er dummere enn meg selv, å så flink jeg er". 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...