AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 http://www.vg.no/rampelys/snaasamannen/snaasamannen-91-vil-moete-folket/a/24084335/ Joralf Gjerstad, også kjent som Snåsamannen, legger ut på en turné for å møte folket. I over 50 år tok Gjerstad i mot titusener av uhelbredelig syke og mennesker i dyp fortvilelse og sorg. Utallige mennesker sier de har fått hjelp av Snåsamannen og det de mener er hans helbredende krefter. Anonymkode: b5eae...d33 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Hva vil du fram til? Anonymkode: b186f...885
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Så fantastisk. Denne saken har jeg ikke sett så takk for at du delte Det vil nok være inspirerende og givende for mange, kjenner hvertfall jeg gleder meg! Noen som har noen ide om hvor man vil finne turneplan? Anonymkode: 6400b...959 1
Gjest NotNaomi Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Kunne også tenke meg å oppleve ham. En veldig klok og omtenksom mann som har hjulpet mange mennesker. Syns han er interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå