AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Hjelp!! Jeg har aldri vært hos fysioterapeut før, og i dag var min første tur dit etter henvisning fra legen. Først snakket vi, og han var så hyggelig og positiv! Denne skaden skulle vi klare å fikse mente han. Saken ble ikke akkurat bedre at han var utrolig kjekk og at vi er ca i samme alder. Hadde vært så mye bedre om han var en gammel mann med svakt syn Jeg misforstod nok hva han mente, og det er så innmari flaut!! Jeg er enda flau, og dette er 2 timer siden!! Han sa "bare ta av deg på overkroppen, så skal jeg hente trykkbølge-ett-eller-annet". Og hva presterer jeg å gjøre da? Jo, jeg kler av meg på overkroppen som jeg fikk beskjed om.. Trenger jeg å si hvor flaut det var når han kom inn i rommet igjen og sier det hadde holdt å bare ta av jakken og skjorten?? Tror aldri jeg har fått på meg BH'en så kjapt før! Han tok det veldig profesjonelt, og skiftet samtaleemne med en gang, og jeg klarte å fullføre min første fysioterapeut-time. Nå kjenner jeg bare at jeg gruer meg alt for mye til onsdag igjen. Er det noen andre her som har opplevd noe like flaut, og enda klart å fullføre flere uker med behandling? Kansellerer jeg neste time? Hjelp! Poster i singelforumet fordi jeg også lurer på om det er lov å flørte med en fysioterapeut. Vet det ikke er lov med leger, men dette er ikke legen min. Han kjenner kun til skaden jeg får behandling for. Han hadde ikke giftering Er ikke hvem som helst jeg får så god kjemi med og kunne le og snakke om alt med! Anonymkode: 963c5...5a5 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Det er like lite lov for en fysioterapeut å innlede forhold til pasientene. Dessuten angående giftering så er det nok ingen fysioterapeuter som går med det. Tenk hvor ubehagelig det må være for pasienten å bli behandlet av gifteringer Anonymkode: 5100a...dab 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Nei det er ikke lov for fysioterapeuten. Ingen i helsevesenet. Og ja enig ang bruk av giftering på jobb. Fysioterapeuter jobber med hendene, og man vil ikke gi unødvendig slitasje på ringen og gir ofte massasjer, da går det ikke med ring. Helt ærlig, hahaha ja skjønner dette var kleint og humoristisk for deg! Noe du kan le av i mange år med venninder uten tvil og ha som icebreaker på fest , men jeg ville ringt sjefen hans og fått byttet behandler! Det blir ubehagelig for deg fremover, og ikke minst for han som fra nå av vil oppfatte du ser på han på en seksuell måte.. Noe du jo også gjør siden du vurderer å flørte med han. Det er i værste fall seksuell trakassering på jobb for han det.... Hadde selv en mannlig fysio på min alder på hjemmebehandling, og etter to ganger innså jeg at dette ble ikke bra, for vi ble mer som venner enn pasient/behandler, og sånn skal det ikke være. Men ikke noe bar overkropp flause på meg da! xD Anonymkode: 552b9...b1c 3
chouette Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Du finner helt sikkert fysioterapeuter på Match og Tinder også. Prøv det heller 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Etter en sånn flause hadde jeg aldri drømt om å flørte med vedkommende. Er ikke det litt kleint? Han har sett puppene dine før dere engang har vært på date... Men han er uansett helsepersonell, så du må i så fall bytte behandler for å kunne prøve deg på han. Anonymkode: fd954...66b 1
Antoinette Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 Stakkars mann som bare skulle gjøre jobben sin. Neste gang skrur du av fitta FØR du går inn også ber du om unnskyldning for oppførselen din. Ja, du BØR være flau. 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 Det er ikke første gang han opplever akkurat det der ikke siste heller. Jeg har fått så mye behandling og vist mine behandleren utrolig mye rart. Han ene ble dritflau over at jeg engang stilte opp i en lyserosa string med en litt småfrekk tekst på 😂 jeg tenkte meg ikke om. Og det er lov å flørte. Men ikke trekk den videre. Btw så er det fult mulig å bytte behandler om det blir litt drøyt. Men min erfaring er at mange behandlere snakker veldig løst med sine pasienter siden veldig mange synes det er kleint og ukomfortabelt intimt. Så de er ofte løse i snippe og litt tullete for at pasienten skal slappe av. Anonymkode: ccbb0...c51 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 De er såpass profesjonelle at de ikke bryr seg. Anonymkode: deb82...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 Dersom helsepersonell ber meg om å kle av meg på overkroppen ville jeg tatt av meg alle plagg på overkroppen, inkludert BH. Synes det var dårlig gjort av ham å være så unøyaktig i sin beskjed til deg. Anonymkode: 96c1a...45c 15
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 Off jeg hadde gjort det samme som deg dersom jeg hadde fått den beskjeden, og hadde følt det utrolig ydmykende at det liksom var jeg som tok feil. At du orker tanken på å date denne fyren syns jeg er litt spesielt. Dersom du føler at resten av timen, og det som da var selve behandlingen gikk bra, kan du jo fortsette hos ham, ellers er det bare å ringe og bytte behandler om du er ukomfortabel. MEN dersom du tror at han bryr seg om å ha sett puppene dine, så tar du nok feil. Anonymkode: 3c8c3...cca 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #11 Skrevet 2. oktober 2017 Vel, om jeg hadde gitt en sånn beskjed til en av mine pasienter så hadde jeg nok tatt store mengder selvkritikk for å ikke være tydelig når jeg snakker med pasientene mine. Samt vært flau over min egen klønet-het og for å ha gjort pasienten min flau. Dessuten er de jo profesjonell. Så vits heller med det neste gang du er der^^, Anonymkode: 9dc44...541 9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #12 Skrevet 2. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke lov for fysioterapeuten. Ingen i helsevesenet. Og ja enig ang bruk av giftering på jobb. Fysioterapeuter jobber med hendene, og man vil ikke gi unødvendig slitasje på ringen og gir ofte massasjer, da går det ikke med ring. Helt ærlig, hahaha ja skjønner dette var kleint og humoristisk for deg! Noe du kan le av i mange år med venninder uten tvil og ha som icebreaker på fest , men jeg ville ringt sjefen hans og fått byttet behandler! Det blir ubehagelig for deg fremover, og ikke minst for han som fra nå av vil oppfatte du ser på han på en seksuell måte.. Noe du jo også gjør siden du vurderer å flørte med han. Det er i værste fall seksuell trakassering på jobb for han det.... Hadde selv en mannlig fysio på min alder på hjemmebehandling, og etter to ganger innså jeg at dette ble ikke bra, for vi ble mer som venner enn pasient/behandler, og sånn skal det ikke være. Men ikke noe bar overkropp flause på meg da! xD Anonymkode: 552b9...b1c Det er ikke pga slitasje at man ikke bruker giftering på jobb, men fordi man ikke har lyst å drasse med seg masse farlige bakterier hjem. Det er forresten ubehagelig for helsepersonell at pasienter flørter. Du må huske hvor mange vi er borti hver dag TS og det er rett og slett slitsomt med en gjeng pasienter som skal flørte. Anonymkode: 20802...d80 4
duplexx Skrevet 2. oktober 2017 #13 Skrevet 2. oktober 2017 2 timer siden, Antoinette skrev: Stakkars mann som bare skulle gjøre jobben sin. Neste gang skrur du av fitta FØR du går inn også ber du om unnskyldning for oppførselen din. Ja, du BØR være flau. Ååååååh slapp av da, pekefingeren... herregud 5
jabx Skrevet 2. oktober 2017 #14 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De er såpass profesjonelle at de ikke bryr seg. Anonymkode: deb82...bbe Si ikke det. De holder nok maska foran pasienten, men det blir mange morsomme historier i lystige lag. Og hvis TS har fine pupper så hadde han nok ikke noe imot å se dem. Men igjen, overfor pasienten/kunden opptrer jo de fleste profesjonelt. Men opptreden er ikke det samme som tanker. Endret 2. oktober 2017 av jabx
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #15 Skrevet 3. oktober 2017 Det er derfor man skal presisere at pasientene kan beholde BH'en på. Dette er helt klart noe som blir ledd litt av blant kollegaer, men da med hovedvekt på ens egen manglende presisering. Det er rett og slett en lærdom om at man må være tydelig når man kommuniserer til pasienter. Det samme gjelder om at de skal kle på seg igjen. Det er ikke helt inneforstått for alle pasienter at man skal gjøre det når undersøkelsen er ferdig. Anonymkode: e5673...3de
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #16 Skrevet 3. oktober 2017 Hadde ikke blitt flau men sint. Du gjorde bare det han sa og de pleier da si om man må ta av alt eller kan beholde undertøy på. Anonymkode: facb4...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #17 Skrevet 3. oktober 2017 Ts, jeg tenkte på deg når jeg så denne tidligere i dag på Instagram Anonymkode: 552b9...b1c 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #18 Skrevet 3. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelp!! Jeg har aldri vært hos fysioterapeut før, og i dag var min første tur dit etter henvisning fra legen. Først snakket vi, og han var så hyggelig og positiv! Denne skaden skulle vi klare å fikse mente han. Saken ble ikke akkurat bedre at han var utrolig kjekk og at vi er ca i samme alder. Hadde vært så mye bedre om han var en gammel mann med svakt syn Jeg misforstod nok hva han mente, og det er så innmari flaut!! Jeg er enda flau, og dette er 2 timer siden!! Han sa "bare ta av deg på overkroppen, så skal jeg hente trykkbølge-ett-eller-annet". Og hva presterer jeg å gjøre da? Jo, jeg kler av meg på overkroppen som jeg fikk beskjed om.. Trenger jeg å si hvor flaut det var når han kom inn i rommet igjen og sier det hadde holdt å bare ta av jakken og skjorten?? Tror aldri jeg har fått på meg BH'en så kjapt før! Han tok det veldig profesjonelt, og skiftet samtaleemne med en gang, og jeg klarte å fullføre min første fysioterapeut-time. Nå kjenner jeg bare at jeg gruer meg alt for mye til onsdag igjen. Er det noen andre her som har opplevd noe like flaut, og enda klart å fullføre flere uker med behandling? Kansellerer jeg neste time? Hjelp! Poster i singelforumet fordi jeg også lurer på om det er lov å flørte med en fysioterapeut. Vet det ikke er lov med leger, men dette er ikke legen min. Han kjenner kun til skaden jeg får behandling for. Han hadde ikke giftering Er ikke hvem som helst jeg får så god kjemi med og kunne le og snakke om alt med! Anonymkode: 963c5...5a5 Begynner navnet hans på B og jobber han et sted som begynner på S? Jeg har opplevd akkurat det samme nemlig😆 Anonymkode: 736e0...697 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå