Gå til innhold

Gikk ned 10 kg på to uker, så plutselig stoppet det opp. Hva gjør jeg feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 4 måneder siden gikk jeg ned 10 kg på to uker. Jeg spiste da mindre enn jeg pleier og gikk turer på fjellet, ingen annen trening. Etter disse to ukene stoppet det fullstendig opp selv om jeg gjorde akkurat det samme. Siden den gang har jeg prøvd å spise enda mindre, spise mer og jeg har også begynt å trene to ganger i uken. Men ingenting har hjulpet, vekten er fortsatt den samme. Hva er det jeg gjør feil? Jeg er 30 kg overvektig om det skulle ha noe å si. 

Anonymkode: 68912...d03

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For 4 måneder siden gikk jeg ned 10 kg på to uker. Jeg spiste da mindre enn jeg pleier og gikk turer på fjellet, ingen annen trening. Etter disse to ukene stoppet det fullstendig opp selv om jeg gjorde akkurat det samme. Siden den gang har jeg prøvd å spise enda mindre, spise mer og jeg har også begynt å trene to ganger i uken. Men ingenting har hjulpet, vekten er fortsatt den samme. Hva er det jeg gjør feil? Jeg er 30 kg overvektig om det skulle ha noe å si. 

Anonymkode: 68912...d03

De første kiloene kommer alltid lett av, det kan stagnere så må man jobbe i lengre tid før det går av. Hvis du fortsetter med det du gjør nå i flere måneder vil du gå ned mer. Hvis det fortsatt har stoppet opp så må du prøve noe nytt 😊

Anonymkode: 687b6...800

Skrevet

Hold ut og ikke gi opp! Du har vært kjempeflink, tipper kroppen din fikk sjokk og er redd for at dette skal fortsette helt til du har for lite! Det er kroppens forsvar mot sult. Bare fortsett jevnt og trutt!

Anonymkode: f55fa...667

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Selv om du spiser mindre og trener mere betyr ikke at du får i deg mindre kalorier. Har du skrevet opp og regnet ut de? Og muskler veier mere enn fett så om du har fått muskler går du mindre ned i vekt. Er derfor du skal ta vekt med en klype salt og heller bruke målebånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...