Gå til innhold

Blir små gal..:

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en svigerinne som går rundt å sier alle er tjukke! Altså du har lagt på deg, nå ser jeg du har blitt litt rundere , du var jo tynn før!!! Osv osv! 

Jeg blir gal!!!! Hun sier til meg i dag: nå ser jeg du har lagt på deg, er det Ok for deg? 

Hun har snart fornærmet ALLE kvinner i min familie! Kjenner jeg blir lei! 

Greit jeg har veid 60 kg før og veier nå 65kg, men er 172cm så er jo ikke overvektig!!! 

Blir lei meg og sint, men hadde bare vært meg skulle jeg ha overlevd ! Problemet er t hun er sånn med alle, gamle og unge🙁

Anonymkode: 37d72...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke liker det så si fra! Og når hun sier det om andre så si "Du! Det er faktisk ikke hyggelig å si sånt om andre, sånt sier man ikke!" 

Anonymkode: 40fda...d6d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er innafor og sette henne på plass? Hu har lagt på seg selv også så vurderer å spørre om hu gravid, sånn som hu gjorde med ei felles venninne. 

Eller har dere noen andre tips? Mannen min har sagt det til hun et par ganger at hu må slutte med det, men hun forstår det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Perle skrev:

Hadde satt dritsur og satt henne skikkelig p plass. Helst mens andre hørte på.

Jada. Bare for å skape enda mer drama og intriger og dårlig stemmning sant? Så må du uttrykke deg på en slik måte istedenfor å sette deg ned på 2 manns hånd og ta det som en mann. Null drama og ordne det der og da uten surmulinger og mer intriger i ettertid.

Anonymkode: c6dde...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt i orden å markere at her går din grense. Si det til henne med normal innestemme uten å pakke det inn. Hvis du bestemmer deg for "å gi igjen med samme mynt", faller du ned på hennes nivå og det vil du ikke. 

Anonymkode: e2ed5...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker, for hun elsker drama og er typen som kan bli veldig sint leeenge!!! Problemet er bare at hun går laaangt over  streken, lillesøsteren min på 14 år var i tårer her for noen måneder siden og nekte rå spise om hun er her, andre søstern min har hun sagt har for stor rumpe til kroppen, mora mi sier hun har blitt så tjukk at det ikke er pent lengre, felles venninne ser gravid ut, vi sitter å snakker om noe helt annet så sier hun plutselig at jeg har lagt på meg, hun sier til ei venninne at hun må forte seg å få av mammakiloene for mannen hennes er så pen at han vil finne noen andre OSV OSV!!! 

Vet ikke om hun forstår det selv, eller mangler sosiale antenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: hun var tynn og vakker som ungdom, men er ikke det nå mer. Må er hun helt normal, men blitt en «grå mus» kan det være derfor hun er sånn mot oss andre? 

Ikke fordi vi er så deilige, men for å føle seg bedre selv altså😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...