Gå til innhold

En mann tok bilde av meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det så ihvertfall slik ut. Jeg var på café med søstera mi,  og satte meg ned på et bord, mens hun gikk og bestilte. Ser da en mann som satt med mobilen sånn som man pleier når man tar bilder av folk, rett mot meg. Jeg var selvfølgelig ikke sikker, så jeg ser litt spørrende på ham, og deretter ser han stygt på meg. Jeg er meget engstelig av meg og tør sjeldent snakke til folk, så bytta heller plass.. Jeg er ei helt vanlig jente, 27 år, gikk kledd helt vanlig, men jeg bruker hijab, har han lov til dette? Jeg synes dette var veldig ubehagelig. 

Anonymkode: 869a9...319

Videoannonse
Annonse
Gjest kaninen
Skrevet

Ja, man har lov til det. Ubehagelig var det nok, men det er nok desverre ikke så mye å gjøre med det. Det er jo ikke sikkert han faktisk tok bilde av deg heller da.

Skrevet

Sikkert for å publisere det på et anti-muslimsk facebook side.

Anonymkode: 3e188...ad8

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei helt vanlig jente, 27 år, gikk kledd helt vanlig, men jeg bruker hijab, har han lov til dette? Jeg synes dette var veldig ubehagelig. 

sikkert for å publisere på facebook og kommentere noe...

Skrevet

Øh, sikker på at han ikke dreiv og tok selfie?

Anonymkode: 4d605...49c

• Liker 1
Skrevet

Å ta bilde av noen er veldig stygt gjort, for da forsvinner sjela di litt etter litt.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det hadde jeg også syns var veldig ekkelt. Hva er det med sånne folk egentlig !?!

Skrevet

Been there. Bruker også hijab og har opplevd å bli tatt bilde av flere ganger. 

Anonymkode: 8f84a...d27

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det så ihvertfall slik ut. Jeg var på café med søstera mi,  og satte meg ned på et bord, mens hun gikk og bestilte. Ser da en mann som satt med mobilen sånn som man pleier når man tar bilder av folk, rett mot meg. Jeg var selvfølgelig ikke sikker, så jeg ser litt spørrende på ham, og deretter ser han stygt på meg. Jeg er meget engstelig av meg og tør sjeldent snakke til folk, så bytta heller plass.. Jeg er ei helt vanlig jente, 27 år, gikk kledd helt vanlig, men jeg bruker hijab, har han lov til dette? Jeg synes dette var veldig ubehagelig. 

Anonymkode: 869a9...319

Hege Storhaug og Human Rights Service som skal passe på oss hvite uten hijab har gått ut med en anmodning til alle de oppegående folkene i kommentarfeltet på siden sin til å dokumentere mangfoldet, eller "mangfoldet" og "berikelsen" som de liker å kalle det, ved å ta bilder av intetanende mennesker med innvadrerbakgrunn.

Hurra for HRS og Hege. Vi heier på deg.

Eh.

PS: Det er bare å beklage at det finnes så mange idioter der ute.

https://www.minervanett.no/human-rights-service-unorske/

Anonymkode: d9d77...4a0

Skrevet

Sikker på at han ikke tok bilde av seg selv? 

Anonymkode: 6681c...039

Gjest NotNaomi
Skrevet

Rart om han ser stygt på deg etter å ha tatt bilde av deg,og dere får øyekontakt! Han tok sikkert selfie,så muligens du som er "synderen"her iom at du stirret og flyttet deg. Folk tar jo selfies over alt.

Skrevet

Mest sannsynlig tok han vel en selfie.

Men synes du det er greit å legge press på dine medsøstre ved å iføre deg hijab og således støtte opp under det konservative bildet på hvordan en "god" muslimsk kvinne skal te seg og kle seg? Det blir verre for de som vil, men ikke får, kaste hijaben, når de som kan velge selv altså med viten og vilje velger å iføre seg et kvinneundertrykkende politisk ladet plagg.

Anonymkode: 20b4f...646

Gjest NotNaomi
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hege Storhaug og Human Rights Service som skal passe på oss hvite uten hijab har gått ut med en anmodning til alle de oppegående folkene i kommentarfeltet på siden sin til å dokumentere mangfoldet, eller "mangfoldet" og "berikelsen" som de liker å kalle det, ved å ta bilder av intetanende mennesker med innvadrerbakgrunn.

Hurra for HRS og Hege. Vi heier på deg.

Eh.

PS: Det er bare å beklage at det finnes så mange idioter der ute.

https://www.minervanett.no/human-rights-service-unorske/

Anonymkode: d9d77...4a0

Fyfaen. (Måtte bare)

Skrevet
13 minutter siden, GauteS skrev:

Å ta bilde av noen er veldig stygt gjort, for da forsvinner sjela di litt etter litt.

Den er borte for lenge siden etter å ha gått forbi alle overvåknings kameraene på Oslo S.

Anonymkode: 28020...050

Skrevet

Tenker at sannsynligheten er liten for at han tok bilde av deg. Kanskje han tok en selfie av seg selv? 
Jeg har også oppfattet at noen tar bilde av meg, men så var jeg plutselig i den situasjonen selv hvor jeg stod i mitt eget vindu å tok selfie med vinkel nedenifra, og etter en lang fotoseanse ser jeg at på gaten nedenfor står det noen forskrekka menn og glor opp, og når jeg skvetter til og tar bort mobilen, vifter de med hendene for å få kontakt så jeg åpner vinduet og de roper hvorfor i helvete jeg driver å tar bilder av de og om jeg var politi :fnise:  Så da innså jeg at de gangene jeg også hadde følt andre tok bilde av meg drev de mest sannsynlig med noe annet og jeg oppfattet feil, slik de mennene på gaten gjorde, men forstår godt de trodde det! 

Anonymkode: eb29d...fbf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...