Gå til innhold

Hull i øret. Trenger innslag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, jeg vet ikke om dette er i riktig tråd, men jeg prøver.

Jeg tenkte å ta hull oppe i øret (igjen). (Sånn som på bildet) men jeg vet ikke helt hvilken side jeg burde ha det på. Hva er finest eller passer best? Noen som har noen innslag å komme med?  (Jeg vet at det til syvende og sist er jeg som må bestemme det selv, så trenger ikke sånne kommentarer om at jeg må velge det selv). Sist gang jeg hadde det så hadde jeg hull oppe i øret på høyre side, og hadde også luggen mot høyre. Men vet ikke hva som passer best? Jeg har fortsatt luggen mot høyre. Er det finest å ha hullet på høyre eller venstre side da? Jeg pleier ofte å ta luggen bak øret. 

5500D9E6-CCB8-415C-A35F-9CC6DB08B66D-1176-0000006A788577C0.jpeg

Anonymkode: 1ca34...2f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en veldig rar måte å bruke ordet innslag på :klo:

Anonymkode: e0830...c0f

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en veldig rar måte å bruke ordet innslag på :klo:

Anonymkode: e0830...c0f

Forslag da. Samma det vel

-TS 

Anonymkode: 1ca34...2f1

Skrevet

Jeg tror ingen vil legge merke til hvilken side som ser finest ut. Du kan jo prøve å tegne på/lime på de to sidene og se hva du syns er finest. Jeg har aldri tenkt over hvilket øre noen har hull i

Anonymkode: 1a358...fd8

Skrevet

Jeg har ikke lugg da, men har sideskill og jeg har selv helix på høyre side mens mesteparten av håret mitt er på venstre side om du skjønner. Så når håret mitt er utslått er det minst hår som ligger på den siden der helix er, sånn at den oftere syns. Jeg synes det er finest på meg. Jeg irriterer meg over at håret av og til henger seg fast i helix, og da er jeg glad den ikke er på venstre side siden det da ville ha skjedd hele tiden. 

Anonymkode: 9687c...931

Skrevet

Jeg har helix og tragus på samme side som skillen. Følte det ble finest på den siden for min del, men også på grunn av det praktiske med mindre hår på den siden.

Men støtter forslaget om å lime noe på/tegne på øret, så er det kanskje lettere å se.

Skrevet

Mitt tips er å ta det på motsatt side av den du sover på, om du sover på siden da :) Jeg tenkte ikke på det når jeg tok min og syns den var vond å ligge på :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...