schwifty Skrevet 2. oktober 2017 #21 Del Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, Perelandra skrev: Det heter jo oktober eller lignende navn på mange språk. Vi har ikke egne norske navn på månedene. Vi var ikke kreative nok. "I Norge er de vanligste ti-armede blekkspruter akkar og Loligo forbesi." JA TIL AKKA(R)BER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. oktober 2017 #22 Del Skrevet 2. oktober 2017 November er mye verre syns jeg. Mørkt og fælt og ikke fine farger på trærne lenger siden alt løvet har falt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. oktober 2017 #23 Del Skrevet 2. oktober 2017 6 minutter siden, Salka skrev: November er mye verre syns jeg. Mørkt og fælt og ikke fine farger på trærne lenger siden alt løvet har falt. Ikke snakk stygt om bursdags måneden min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. oktober 2017 #24 Del Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Ikke snakk stygt om bursdags måneden min Sorryyyyyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. oktober 2017 #25 Del Skrevet 2. oktober 2017 3 minutter siden, Salka skrev: Sorryyyyyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. oktober 2017 #26 Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg synes januar er verst. Jula er over, og det er fortsatt lenge til våren kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 2. oktober 2017 #27 Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg synes November er verst, etterfulgt av Januar. Liker egentlig at årstidene veksler, men akkurat de mnd synes jeg er litt triste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bopera Skrevet 2. oktober 2017 #28 Del Skrevet 2. oktober 2017 Mars er den absolutt verste måneden. Dårlig tid for yrket mitt, og grøftene er stappfulle av gammel, vasstrukken bæsj, som hundeeiere ikke har brydd seg med å plukke opp så lenge snøen var fremme... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. oktober 2017 #29 Del Skrevet 2. oktober 2017 8 minutter siden, Perelandra skrev: Jeg synes januar er verst. Jula er over, og det er fortsatt lenge til våren kommer. Enig, januar er så kald og lang, du går bare å venter på våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. oktober 2017 #30 Del Skrevet 2. oktober 2017 26 minutter siden, Salka skrev: November er mye verre syns jeg. Mørkt og fælt og ikke fine farger på trærne lenger siden alt løvet har falt. November er så trist og grå, men nyttig likevel, for nå må barna tenke på å lage moro selv. (Fra Året rundt av Alf Prøysen) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2017 #31 Del Skrevet 2. oktober 2017 4 timer siden, Perelandra skrev: Vi får feire sammen på KG! Da jeg var liten syntes jeg det var bra med bursdag i oktober fordi da skjedde det noe mellom sommerferien og jul. Når skolen begynte etter ferien var det ca. to måneder til bursdagen min, og fra bursdagen igjen var det ca. to måneder til jul. Halloween hadde vi knapt hørt om. Jeg gruer meg bare til til bursdagene mine nå fordi jeg liker ikke å bli eldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 3. oktober 2017 #32 Del Skrevet 3. oktober 2017 Oktober kan være ganske ålreit. Trærne får fine farger, man kan gå med skjerf og varme boots igjen, det er greit å sitte inne og kose seg med hobbyene sine og nye sesonger av tv-serier starter opp. Selv om det er trist at dagene blir mørkere er det litt koselig og lunt også. Februar og mars, derimot, hater jeg inderlig! Den koselige delen av vinteren med lys og pynt og god mat er over, alt som er igjen er is og slaps blandet med et massivt lag av grus og salt og hundebæsj på veiene, ustabilt og surt vær og vissheten om at man ikke skal få oppleve farger og varme utendørs igjen på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 8. oktober 2017 #33 Del Skrevet 8. oktober 2017 I oktober er sommeren definitivt over og novemer er bare mørk og regnfull Januar, februar og mars er flotte måneder: dagene bli lengre og gode muligheter for ski Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. oktober 2017 #34 Del Skrevet 8. oktober 2017 Oktober er den store bursdagsmåneden i min familie. I tillegg til meg har både søstera mi og et av barna hennes bursdag denne måneden. Jeg vet også om flere i storfamilien som fyller år i oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. oktober 2017 #35 Del Skrevet 8. oktober 2017 7 minutter siden, Perelandra skrev: Oktober er den store bursdagsmåneden i min familie. I tillegg til meg har både søstera mi og et av barna hennes bursdag denne måneden. Jeg vet også om flere i storfamilien som fyller år i oktober. Samme her, to av søskenbarna mine og tante har bursdag i oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. oktober 2017 #36 Del Skrevet 8. oktober 2017 30 minutter siden, Winza skrev: Samme her, to av søskenbarna mine og tante har bursdag i oktober Januar er jo en kald måned, og folk trenger å varme seg. Det kan gi resultater i oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå