AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg har alltid lurt på en ting. Ganske rart spørsmål, jeg vet. Min pappa er.. hva skal man si.. Ikke kjekk på noen som helst måte Det er ikke slik at damene sikler etter han. I sin ungdom var han ikke så ille, fortsatt ikke en av de kjekke. Men ikke direkte stygg. Er jo glad i pappa, men sannheten er at han hadde ikke vunnet noen kjekkas-konkurranse Så det jeg lurer på er. De som faktisk har en kjekk far, vet de det? Altså.. gud for for rart spørsmål. Men legger de merke til hvor kjekk far de har? Vet om ei som synes faren er kjekk. I mine øyne er han ikke det, han er helt normal. Hun skriver ofte veldig rare kommentarer på facebook. Som "Er så glad i min deilige, kjekke pappa" med bilde av de to. En gang så sa hun "Håper jeg finner noen som er like deilig og kjekk som pappa er". Stusset veldig på kommentarene, for det er jo en ganske rar ting å si. På grensen til kvalmende egentlig. For meg ihvertfall. Føler hun ikke er representativ for hele befolkningen. Kan jo være jeg tar feil, at folk faktisk sier og tenker slikt. At det er normalt. Men for "normale" folk. Er det slik at de legger merke til at faren er "unormalt" kjekk? Ta kjendiser f.eks. Vil Leonardo Dicaprio's barn tenke noe over noe slikt? Eller andre kjendiser som er på toppen av utseende skalaen? Huff, så mye rart som faller nedi hodet på meg. Anonymkode: 33e90...083
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Herregud... Anonymkode: 6fa32...142 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herregud... Anonymkode: 6fa32...142 Sier jeg også. Blir så oppgitt av meg selv og mine tanker. -ts Anonymkode: 33e90...083 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Tror virkelig ikke det er normalt å kalle sin far for deilig. Min far var veldig kjekk mann. Men det er jo rent objektivt. Som en mor synes sin voksne sønn, er en veldig kjekk mann. Anonymkode: 3d851...457 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Min far er så stygg at jeg brekker meg i vemmelse av han. Å kalle sin egen far for deilig er vemmelig og kvalmt.
Gjest NotNaomi Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg så det ikke,men venninner kunne si det. Det var ikke ok. Ellers ser jeg godt på bilder at folk rundt meg er pene. Vanligvis så blir det ikke det som er mest åpenbart fordi kroppsspråk og hva de sier pluss utstråling gir mest inntrykk. Det er meg da. Men tror sjelden jeg er alene om å tenke noe,så sikkert fler som har det sånn. Kanskje du også Ts?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Jeg så det ikke,men venninner kunne si det. Det var ikke ok. Ellers ser jeg godt på bilder at folk rundt meg er pene. Vanligvis så blir det ikke det som er mest åpenbart fordi kroppsspråk og hva de sier pluss utstråling gir mest inntrykk. Det er meg da. Men tror sjelden jeg er alene om å tenke noe,så sikkert fler som har det sånn. Kanskje du også Ts? 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror virkelig ikke det er normalt å kalle sin far for deilig. Min far var veldig kjekk mann. Men det er jo rent objektivt. Som en mor synes sin voksne sønn, er en veldig kjekk mann. Anonymkode: 3d851...457 Det jeg tenker, at enten så blir man litt blind eller velger å bli blind. Eller så er man i stand til å se det fra et objektivt sted. Har ingen venner som har en far som er "kjendis-kjekk", altså høyt oppå skalaen. Så har bare hun ene som referanse og synes det er litt.. unormalt, får det ikke til å stemme at det er slik for alle. -ts Anonymkode: 33e90...083
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 Siden han har ligget i jorda i noen år, er han nok ikke så kjekk lenger. Anonymkode: ea6a4...6dd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 Alle mennesker er pene på hver sin måte, noen synes man er penere enn andre. Faren min er jo en kjekk mann, han har veldig fin klesstil, han trener og har god helse. Er vel mer at jeg ser opp til ham..:) Anonymkode: c1eb5...4a1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 Kan si at pappa er en kjekk mann, men han er IKKE deilig😳😳 Anonymkode: 4a93a...868 2
Gjest NotNaomi Skrevet 2. oktober 2017 #11 Skrevet 2. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg tenker, at enten så blir man litt blind eller velger å bli blind. Eller så er man i stand til å se det fra et objektivt sted. Har ingen venner som har en far som er "kjendis-kjekk", altså høyt oppå skalaen. Så har bare hun ene som referanse og synes det er litt.. unormalt, får det ikke til å stemme at det er slik for alle. -ts Anonymkode: 33e90...083 Jeg tror nakkehårene hadde reist seg om jeg så ei hadde skrevet at faren var kjekk og deilig. Unormalt på en dårlig måte.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #12 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan si at pappa er en kjekk mann, men han er IKKE deilig😳😳 Anonymkode: 4a93a...868 Samme her, min far var kjekk og er det fremdeles. Men du ser jo ikke foreldrene dine i et seksuelt lys. Men du ser jo om folk generelt er attraktive og pene mennesker eller ei. Anonymkode: 4baf7...fae 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #13 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Jeg tror nakkehårene hadde reist seg om jeg så ei hadde skrevet at faren var kjekk og deilig. Unormalt på en dårlig måte. Samme her. Synes det blir litt feil å kalle sin egen far for sexy, deilig og slikt. Samme med brødre og familie generelt egentlig. Søster til søster, greit til spesielle anledninger. F.eks når søster pynter seg til fest, og det er tydelig at hun prøver å være "sexy". Det å kalle broren min for sexy.. aldri. Kjekk når han er stivpyntet til bryllup f.eks, ja. Det er da objektivt-sett også. Har aldri kalt min bror sexy eller deilig, aldri sett på han slik heller. Aldri sagt slikt til min søster heller. Bortsett fra da hun var 15-16 år og prøvde å være sexy til en date. -ts Anonymkode: 33e90...083 2
Gjest NotNaomi Skrevet 2. oktober 2017 #14 Skrevet 2. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Synes det blir litt feil å kalle sin egen far for sexy, deilig og slikt. Samme med brødre og familie generelt egentlig. Søster til søster, greit til spesielle anledninger. F.eks når søster pynter seg til fest, og det er tydelig at hun prøver å være "sexy". Det å kalle broren min for sexy.. aldri. Kjekk når han er stivpyntet til bryllup f.eks, ja. Det er da objektivt-sett også. Har aldri kalt min bror sexy eller deilig, aldri sett på han slik heller. Aldri sagt slikt til min søster heller. Bortsett fra da hun var 15-16 år og prøvde å være sexy til en date. -ts Anonymkode: 33e90...083 Er en hererofil,så blir det ikke sex-reltert å si det til en annen av samme kjønn. Det er jo greit kompliment. Noe helt annet å si det til en av motsatt kjønn. Da vil det fort ligge mer i det.
Horten Market Skrevet 2. oktober 2017 #15 Skrevet 2. oktober 2017 Dette blir jo i samme gate som da Trump sa han kunne datet datteren sin. 8
Gjest O.G. Skrevet 2. oktober 2017 #16 Skrevet 2. oktober 2017 Faren min var en utrolig flott kar, han var en høyere versjon av Paul Newman.
FluffyJuggernaut Skrevet 2. oktober 2017 #17 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg syns pappa er en kjekk kar og har bestandig lagt merke til hvordan kvinner legger merke til han. Men jeg ville aldri beskrive min pappa som deilig, helt ærlig får jeg litt sånn ekkel smak i munnen om en datter beskriver faren sin slik. På samme måte som det er ekkelt og høre på hvordan Donald Trump beskriver sin eldste datter 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 2. oktober 2017 #18 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, O.G. skrev: Faren min var en utrolig flott kar, han var en høyere versjon av Paul Newman. Paul Newman er min old man crush
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #19 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg kan godt si at både min bror og min far er kjekke menn. Og min mor er en pen dame. Men deilige? Nei. Bare nei. Anonymkode: c2444...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #20 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg legger merke til at veldig mange damer er interessert i faren min, blant annet en tidligere sjef av meg øå seg etter han. Han har mange venninner og aldri hatt vanskelig for å få seg kjæreste. Kleint en gang da jeg begynte i ny jobb og nok en gang får høre "jeg har drevet på med faren din." Anonymkode: ed178...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå