ErJoSåUsikker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Har regelmessig menstruasjon, og den 30. skulle jeg egentlig få mensen. Har ikke hatt noen symptomer på at det nærmer seg heller, og det er veldig uvant for meg. Håper derfor på at jeg endelig er blitt gravid! :D Det jeg er litt usikker på er at graviditetstestene jeg har tatt har vært negative, og jeg lurte derfor på om det er flere som har fått negative tester etter IKM? Jeg har brukt testene fra fertil.no , har dere erfaring med disse og om de i det hele tatt er bra?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Det er mulig å få negativ test etter IKM og likevel være gravid, ja, men det er gjerne større sannsynlighet for at mensen er litt forsinket. Anonymkode: 66722...da3 1
ErJoSåUsikker Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er mulig å få negativ test etter IKM og likevel være gravid, ja, men det er gjerne større sannsynlighet for at mensen er litt forsinket. Anonymkode: 66722...da3 hmm vet du om noen tester som er veldig sensitive og ikke for dyre, som kunne ha hjulpet med å få rett svar fortere?
Nuith Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 2 minutes ago, ErJoSåUsikker said: hmm vet du om noen tester som er veldig sensitive og ikke for dyre, som kunne ha hjulpet med å få rett svar fortere? Ville du slått deg til ro med en negativ test om du trodde den var mer følsom enn den du allerede har tatt? Alle mine billigtester har vært gravide ved IKM når jeg har vært gravid. Ustabile sykluser, flere SA og langtidsprøver (over 2 år) så jeg vet alt om at negativ test er "feil" svar...
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Her er en link hvor du får statistikk over hvor vanlig det er å teste negativt x dager før/etter ikm: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ Det finnes ekstra sensitive tester, ja, men jeg vet ikke hvilke merker. Jeg ville bare smurt meg med tålmodighet og brukt vanlige tester. Anonymkode: 66722...da3
ErJoSåUsikker Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2017 2 minutter siden, Nuith skrev: Ville du slått deg til ro med en negativ test om du trodde den var mer følsom enn den du allerede har tatt? Alle mine billigtester har vært gravide ved IKM når jeg har vært gravid. Ustabile sykluser, flere SA og langtidsprøver (over 2 år) så jeg vet alt om at negativ test er "feil" svar... Ja, er kanskje litt sånn jeg har det også. Selvfølgelig hvis det virkelig er negativ og jeg får mensen, så kan jeg ikke gjøre så mye med det. Er bare så rart for jeg har ingen mensen smerter, og det starter alltid 3 dager før mensen. Men ikke denne gangen. Begynner neste å lure på om kroppen min tror den er gravid, fordi jeg håper så mye på det.. Ville nok ha slått meg mer til ro ja, om jeg visste testen var mer følsom. Har ikke lest om noen her inne som har brukt de fra fertil.no, så er usikker på om de egentlig er gode
ErJoSåUsikker Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er en link hvor du får statistikk over hvor vanlig det er å teste negativt x dager før/etter ikm: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ Det finnes ekstra sensitive tester, ja, men jeg vet ikke hvilke merker. Jeg ville bare smurt meg med tålmodighet og brukt vanlige tester. Anonymkode: 66722...da3 Tusen takk! Ja, føler jeg egentlig ikke kan gjøre så mye mer enn å vente siden ingenting skjer verken med testene eller mensen
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 Testet ikke positivt før en uke etter ikm. Så ja, det er mulig. Anonymkode: 078ae...443
ErJoSåUsikker Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Testet ikke positivt før en uke etter ikm. Så ja, det er mulig. Anonymkode: 078ae...443 Bra, da er det forsatt et lite håp igjen for min del Fikk du svar etter en uke med graviditetstest eller blodprøve?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg fikk først svaaak positiv noen dager etter IKM. Testet negativ på IKM. Anonymkode: fe07c...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #11 Skrevet 2. oktober 2017 De sier at tester er 99% sikre ved IKM og der er sjelden med falsk positiv, strek er stek liksom. Det usikre er oftest at man får "falsk negativ", at man ikke slår ut ennå. Så det er veldig mulig! Krysser fingrene! Anonymkode: 2b719...bcb 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #12 Skrevet 2. oktober 2017 3 timer siden, ErJoSåUsikker skrev: Bra, da er det forsatt et lite håp igjen for min del Fikk du svar etter en uke med graviditetstest eller blodprøve? Tok graviditetstest. Den var svak til å begynne med så ble den sterkere ettersom dagene gikk. Selvom det ikke var morgenurin. Krysser fingrene for deg :-) Anonymkode: 078ae...443 1
ErJoSåUsikker Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #13 Skrevet 2. oktober 2017 Tusen takk for svar <3 Så en veldig svak skygge strek på den siste jeg tok, men den er så svak at det like så godt kan være innbilning. Håper på tydeligere svar om noen dager :D
Kaiaermeg Skrevet 4. oktober 2017 #14 Skrevet 4. oktober 2017 På 2.10.2017 den 21.19, ErJoSåUsikker skrev: Tusen takk for svar <3 Så en veldig svak skygge strek på den siste jeg tok, men den er så svak at det like så godt kan være innbilning. Håper på tydeligere svar om noen dager :D Hvordan gikk det med deg?
ErJoSåUsikker Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter #15 Skrevet 4. oktober 2017 5 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Hvordan gikk det med deg? Takk som spør Har ikke positiv test enda, og heller ingen mensen.. Så får vente å se. Om det ikke er noe resultat før starten av neste uke, så ordner jeg meg en legetime, så får jeg håpe det blir rett svar da
Kaiaermeg Skrevet 4. oktober 2017 #16 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, ErJoSåUsikker skrev: Takk som spør Har ikke positiv test enda, og heller ingen mensen.. Så får vente å se. Om det ikke er noe resultat før starten av neste uke, så ordner jeg meg en legetime, så får jeg håpe det blir rett svar da Hmm, så spennende! Krysser fingrene for deg de kan nok gi deg et svar på det tidspunktet, vil jeg tro. Lykke til! 1
ErJoSåUsikker Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter #17 Skrevet 5. oktober 2017 18 timer siden, Kaiaermeg skrev: Hmm, så spennende! Krysser fingrene for deg de kan nok gi deg et svar på det tidspunktet, vil jeg tro. Lykke til! Tusen takk I dag har jeg spottet litt. Merker jeg blir litt nervøs av det siden jeg ikke har fått noe positiv test.. I tillegg kjenner jeg mensenmurringen. Er slitsomt å vite at den både kan være veldig seint mensen som er på tur eller at jeg faktisk er gravid. Er det flere som har opplevd å spotte etter IKM?
ErJoSåUsikker Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #18 Skrevet 7. oktober 2017 Siste oppdatering: Fikk mensen, veldig for sent. Kjipt, men lettere å komme over siden jeg aldri fikk en positiv test. Håper på at det slår til neste måned i steden for
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #19 Skrevet 8. oktober 2017 Vet hvor kjipt det er med for sen mensen :/ Lykke til neste gang Anonymkode: 61d39...8e4
ErJoSåUsikker Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter #20 Skrevet 9. oktober 2017 På 8.10.2017 den 2.13, AnonymBruker skrev: Vet hvor kjipt det er med for sen mensen :/ Lykke til neste gang Anonymkode: 61d39...8e4 ja... Men takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå