Gå til innhold

Jeg fatter ikke hvordan folk klarer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan folk klarer å være på Facebook, Twitter, Instagram og hva enn det nå heter... på en gang i arbeidstiden, fritiden, til og fra jobb og ikke minst privat. Det må gå med mye tid til bare å være på nett.

Har de ikke et alvorlig problem når det begynner å legge ut fire til fem innlegg på alle stedene på en dag?????

Anonymkode: 2044b...93d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke hvordan folk klarer å være på Facebook, Twitter, Instagram og hva enn det nå heter... på en gang i arbeidstiden, fritiden, til og fra jobb og ikke minst privat. Det må gå med mye tid til bare å være på nett.

Har de ikke et alvorlig problem når det begynner å legge ut fire til fem innlegg på alle stedene på en dag?????

Avhengighet. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ikke tid der men bruker nok tilsvarende her på KG. Haha. Tror ikke det er så mye bedre... 

Anonymkode: 6e552...9a9

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo.

Skrevet

Nesten alle sitter jo med nesa i en telefon hele tiden uansett. Spiller vel ingen rolle om de ser fil, leser nyheter eller er på sosiale medier. Den siste gruppen er i det minste semi-sosial. 

Det som er usunt er at folk bruker så mye tid på skjermer. Ikke hva de gjør der. 

Anonymkode: 877f7...1e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...