AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg fatter ikke hvordan folk klarer å være på Facebook, Twitter, Instagram og hva enn det nå heter... på en gang i arbeidstiden, fritiden, til og fra jobb og ikke minst privat. Det må gå med mye tid til bare å være på nett. Har de ikke et alvorlig problem når det begynner å legge ut fire til fem innlegg på alle stedene på en dag????? Anonymkode: 2044b...93d 1
Mari Y Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fatter ikke hvordan folk klarer å være på Facebook, Twitter, Instagram og hva enn det nå heter... på en gang i arbeidstiden, fritiden, til og fra jobb og ikke minst privat. Det må gå med mye tid til bare å være på nett. Har de ikke et alvorlig problem når det begynner å legge ut fire til fem innlegg på alle stedene på en dag????? Anonymkode: 2044b...93d Avhengighet.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fatter ikke hvordan folk klarer å være på Facebook, Twitter, Instagram og hva enn det nå heter... på en gang i arbeidstiden, fritiden, til og fra jobb og ikke minst privat. Det må gå med mye tid til bare å være på nett. Har de ikke et alvorlig problem når det begynner å legge ut fire til fem innlegg på alle stedene på en dag????? Anonymkode: 2044b...93d Jeg bruker ikke tid der men bruker nok tilsvarende her på KG. Haha. Tror ikke det er så mye bedre... Anonymkode: 6e552...9a9
TMB Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har de ikke et alvorlig problem når det begynner å legge ut fire til fem innlegg på alle stedene på en dag????? Jo.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Nesten alle sitter jo med nesa i en telefon hele tiden uansett. Spiller vel ingen rolle om de ser fil, leser nyheter eller er på sosiale medier. Den siste gruppen er i det minste semi-sosial. Det som er usunt er at folk bruker så mye tid på skjermer. Ikke hva de gjør der. Anonymkode: 877f7...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå