AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Vi er stadig på jakt etter å få kjøpt kun tacoskjellene fra Santa Maria: https://www.santamariaworld.com/no/produkter/taco-shells/ Men finner dem ingen steder. Vi ender alltid opp med Taco kit-pakningen, noe som er unødvendig når vi kun vil ha skjellene. Noen som vet hvor de selger kun skjellene? Vet de selger dem på marked.no, men hadde vært greit å få tak i dem i butikk. Bor i en middels stor norsk by, så har relativt godt utvalg av butikker, men har ikke lyktes i å finne dem i butikkene i nærområdet mitt. Ja, jeg vet dette er et i-landproblem, og jeg skjemmes over det. Er derfor anonym... Anonymkode: deda1...411
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Kitet er jo dobbelt så billig så det er nok flere som dropper å ta i skjellene. Rema hadde de før hvertfall. Anonymkode: 022e3...fce
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Coop butikkene, kiwi, meny, osv Anonymkode: 8a2f5...58b
Anglofil Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg kjøper dem på Kiwi eller Meny. Mvh Yvonne
Salka Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Ser det overalt jeg. Coop, kiwi, Sverige osv. Kjøper aldri kitet jeg heller, for den tamme tacosausen som følger med der blir uansett ikke brukt. Lager eller kjøper salsa i stedet.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 Tror de har dem på Meny Anonymkode: ab5b9...0da
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 Tror det er noe med butikkene eller folk her jeg bor. Ingen av butikkene dere nevner har dem, de har bare taco tubs eller kitet fra Sants Maria. Kanskje de har valgt bort skjellene? Det er kanskje ikke en del v standardsortementet. Anonymkode: deda1...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå