Gå til innhold

Daten var nedlatende og hånlig mot meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder siden traff jeg ei dame som jeg syntes var helt super. Vi hadde en fantastisk kjemi, mange felles interesser og fantastisk sex. 

I en spesiell situasjon "klikket" hun fullstendig. Deretter var hun nedlatende og hånlig mot meg. Jeg ble mildt sagt tatt på senga og i det samme tok følelsene mine for henne slutt. Har aldri opplevd noe i nærheten av dette før. Jeg har trukket meg tilbake den siste måneden i et forsøk på å finne tilbake til følelsene for henne men forgjeves. 

Nå har vi brutt relasjonen og jeg har konfrontert henne med dette. Det virket ikke som om hun forstår sine handlinger for hun forklarte/forsvarte reaksjonen sin. Merker uansett at jeg har det bedre nå og er faktisk klar til å gå videre. Har sørget meg ferdig den siste måneden. 

Noen som har vært borti at følelser kan slås av på denne måten? 

Anonymkode: 4fd9c...3e2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var det hun "klikket" på, da?

• Liker 2
Skrevet

6 minutter siden, Amawhatsnot skrev:

Hva var det hun "klikket" på, da?

En situasjon om penger! Hun mente at jeg var gnien. 

TS 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En situasjon om penger! Hun mente at jeg var gnien. 

TS 

Småpenger etter mitt syn... 

TS 

Skrevet

Kan det hende hun har rett TS? En person som er gnien innser det gjerne ikke selv..

• Liker 10
Skrevet

Glem henne og kom deg videre.

Anonymkode: 6cee1...1df

• Liker 1
Skrevet

Uansett om hun synes noe var gniet blir det for dumt å være nedlatende og hånlig. Voksne mennesker klarer å håndtere det på en ordentlig måte. Synes ikke du skal tenke så mye på det. Bare gå videre :) 

Anonymkode: f72d5...de9

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet

Syns det er rart at følelser bare blir borte ja. Du må ha tatt det veldig ille opp at hun ble nedlatende og hånlig. Vet jo ikke hva hun sa,eller annet enn at du ble anklaget for å være gnien. Hva det noe hun jadde betalt da,og du unnlot å betale din del? 

Uansett. Følelsene dine kan ikke ha vært så veldig ekte,uansett hvordan du følte det.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen måneder siden traff jeg ei dame som jeg syntes var helt super. Vi hadde en fantastisk kjemi, mange felles interesser og fantastisk sex. 

I en spesiell situasjon "klikket" hun fullstendig. Deretter var hun nedlatende og hånlig mot meg. Jeg ble mildt sagt tatt på senga og i det samme tok følelsene mine for henne slutt. Har aldri opplevd noe i nærheten av dette før. Jeg har trukket meg tilbake den siste måneden i et forsøk på å finne tilbake til følelsene for henne men forgjeves. 

Nå har vi brutt relasjonen og jeg har konfrontert henne med dette. Det virket ikke som om hun forstår sine handlinger for hun forklarte/forsvarte reaksjonen sin. Merker uansett at jeg har det bedre nå og er faktisk klar til å gå videre. Har sørget meg ferdig den siste måneden. 

Noen som har vært borti at følelser kan slås av på denne måten? 

Bare vær glad du fant det ut nå så tidlig . Kvinner som allerede er ustabil i datingfasen er mye værre når man blir sammen. Da hun tar av seg teatermasken og kan vise sitt sanne jeg

Vær glad du slapp borderline, pms og temper tantrums. Det er et helvete med slike irrasjonelle kvinner

Anonymkode: ea257...3a9

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, Carrot skrev:

Kan det hende hun har rett TS? En person som er gnien innser det gjerne ikke selv..

Så du sier at om han ikke betalte for middagen på daten så rettferdigjør det henne og klikke vinkel på ham? Hun har problemer. Ts bør være happy at han er kvitt henne. For det hadde blitt mye værre når de eventuelt hadde blitt sammen

Alltid når menn kommer opp med problemstillinger så kommer slike som deg...når det er tydelig hvem som har laget problemet

"Men er du sikker på det ikke er din egen feil?" Blablabla

Kvinner har svart belte i å snu situasjonen og skylden over på mannen og ikke ta ansvar for egne handlinger

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ingen varme, gode, snille kvinner, TS. Jo før du innser det, jo bedre. Bruk dem, hvis ikke bruker de deg. 

Anonymkode: 8fef0...35f

• Liker 3
Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare vær glad du fant det ut nå så tidlig . Kvinner som allerede er ustabil i datingfasen er mye værre når man blir sammen. Da hun tar av seg teatermasken og kan vise sitt sanne jeg

Vær glad du slapp borderline, pms og temper tantrums. Det er et helvete med slike irrasjonelle kvinner

Ganske morsomt innlegg,men jeg tror ikke en kaller noen gjerrige om de ikke er. Ts forklarer jo ingenting. Og vi vet ikke hva han mener med "å klikke i vater". Så vanskelig å svare når han ikke forklarer mer. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen varme, gode, snille kvinner, TS. Jo før du innser det, jo bedre. Bruk dem, hvis ikke bruker de deg. 

Anonymkode: 8fef0...35f

Unnskyld at jeg sier det,men hvis du har den holdningen,er det forståelig at du mislykkes med damer. Du fremstår som en taper med sånn syting og dårlig innblikk. Bare sier det.

Skrevet
8 minutter siden, NotNaomi skrev:

Ganske morsomt innlegg,men jeg tror ikke en kaller noen gjerrige om de ikke er. Ts forklarer jo ingenting. Og vi vet ikke hva han mener med "å klikke i vater". Så vanskelig å svare når han ikke forklarer mer. 

Nja litt enig. Men uansett om han har vært gjerrig eller ikke så rettferdigjør ikke det hennes oppførsel. Kvinner er også kjent for å overdrive, være ustabil og emosjonell og blåse små ting opp til store ting. Så ligger kortene mine på ts."gjerrig" har vell hun blåst ut av kontekst.

Men ts du burde komme med hele historien før vi kan hjelpe deg. Vi driver å synser nå

Skrevet
8 minutter siden, NotNaomi skrev:

Unnskyld at jeg sier det,men hvis du har den holdningen,er det forståelig at du mislykkes med damer. Du fremstår som en taper med sånn syting og dårlig innblikk. Bare sier det.

Ingen her som vet om han sliter med damer eller noe i det hele tatt. Det er din synsing .

Tror ikke noen menn på kg sliter med damer. Bare menn som har dårlige erfaringer med toxic women eller har andre meninger

• Liker 2
Skrevet

Kvinner er kjent for ? Med slik generalisering er all diskusjon fånyttes.  Menn er kjent for å ha apehjerner, betyr ikke at det er sant.  

Ts hun var nok ikke den rette for deg hvis følelsene forsvant så fort. Stor sjanse for at du er gnien. Det er et ekstremt uflatterende karaktertrekk og de fleste syns jo ikke at de er det selv. 

Anonymkode: 63235...43d

• Liker 6
Skrevet

Ja, jeg hadde en date der hun plutselig liret av seg regelrett mannehat. Første reaksjonen min var å le, fordi det hele var så absurd at jeg trodde hun tullet, men da jeg skjønte hun mente det, forsvant alle følelser.

• Liker 3
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du sier at om han ikke betalte for middagen på daten så rettferdigjør det henne og klikke vinkel på ham? Hun har problemer. Ts bør være happy at han er kvitt henne. For det hadde blitt mye værre når de eventuelt hadde blitt sammen

Alltid når menn kommer opp med problemstillinger så kommer slike som deg...når det er tydelig hvem som har laget problemet

"Men er du sikker på det ikke er din egen feil?" Blablabla

Kvinner har svart belte i å snu situasjonen og skylden over på mannen og ikke ta ansvar for egne handlinger

Nei skrev jeg noe i den retning? Mener du å si at ved å spørre TS om han kanskje er gnien antydet jeg alt du lister opp?

Endret av Carrot
Skrevet
1 minute ago, Sphere said:

Ja, jeg hadde en date der hun plutselig liret av seg regelrett mannehat. Første reaksjonen min var å le, fordi det hele var så absurd at jeg trodde hun tullet, men da jeg skjønte hun mente det, forsvant alle følelser.

Har datet en sånn rar en jeg og, men mann. Det var som om han hadde en innøvd liste i hodet som han bare leste opp fra. Det var knapt nok et hei før han startet å "fremføre" monologen om hva slags kvinne han ville ha, og hva han forventet av en kone hjemme og på gården. Jeg satt der med munnen åpen og følte det som om jeg var på jobbintervju. Og da jeg sa at jeg nok ikke var dama han lette etter, så ble han sur og gikk, så fikk meg melding om at jeg hadde kastet bort tiden hans.

Hva er det med sånne folk??????

Anonymkode: b1ff7...dd9

• Liker 10
Skrevet (endret)

Ja, jeg har opplevd det. Jeg var sammen med en x i ett helt år. Vi gjorde det slutt, jeg fikk skikkelig kjærlighetssorg, og vi holdt kontakten. Jeg hadde nok et ønske om å få han tilbake igjen.

En kveld hendte det noe som knuste meg ganske grundig. Chattet med x'en og fortalte hva som hadde skjedd. Han ga uttrykk for å føle med meg og ville hente meg så jeg ikke skulle sitte alene og ha det vondt. Jeg takket ja.

Når vi kom hjem til han snakket vi. Han presset på i forhold til sex. Jeg var jo lei meg og sex var så langt unna tankene mine som det kunne komme. Når han innså at han ikke kom til å få seg noe reiste han seg demonstrativt og gikk og la seg uten å si ett ord.

Jeg sov på sofaen, og morgenen etterpå kjørte han meg hjem. Vi utvekslet nesten ikke et ord. Og etter det var faktisk følelsene mine helt borte. Var kanskje like greit at det ble sånn - så slapp jeg kjærlighetssorgen :ler:

Endret av heipådegsann
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...