Gå til innhold

Svigerforeldre på overnatting?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde klikket i vinkel, men så bor vi også på bare 62 kvm., jeg sover på stua når en av foreldrene mine er på besøk. Jeg ville satt ned foten og sagt max en helg med overnatting i mnd, og da på helgene barnet ditt er der, om du da ikke er bortreist. Ville krevd at samboer rydder opp til du kommer hjem, og låst vekk det du ikke ønsker at skal bli brukt av produkter. De må gjerne komme oftere (typ søndagsmiddag), men da dra hjem igjen samme dag. 

Faren min begynte å bli litt vel husvarm og brukte meg nesten som hotell (lenge var det ikke egentlig oss han skulle besøke engang), da begynte jeg å si nei hvis jeg ikke orket, han har skjerpet seg litt etter det. Det er litt som å ha et stort barn på besøk, han hjelper ikke med noe og blir stresset av ungene. Er jeg heldig blir han en ekstra natt så jeg kan stikke ut en tur etter at yngstemann har lagt seg.

Selvfølgelig skal man være raus med familie, men ikke når man går over til å bli brukt som hotell flere ganger i mnd. Min mor bor langt unna så hun er gjerne en uke i slengen, og jeg holder på å gå på veggen (personlighetskrasj), men det er jo kun 3-4 ganger i året, og hun bruker masse tid med barnebarna. Jeg benytter muligheten til å være litt sosial utenom (har ellers sjelden barnefri, ett av barna bor 100% med meg).

Anonymkode: 03841...696

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fælt å mye kjeft ts skal få da. Må dere svare på en så krass måte? Svarer dere venner og familie på samme måte? "Skjerp deg og ta deg sammen!" I dont think so. Men er kjeftesmeller i alle tråder.

Anonymkode: 378be...9eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2017 den 12.59, AnonymBruker skrev:

Det koster for egg, bacon, toast, pålegg til frokost hver dag, og store middager som taco, indrefilet, fløtepoteter, tapas osv... og ja, ta seg et bad med dyre oljer koster! Å fylle opp et boblebad med varmt vann, det koster! Potetgull, kjeks, og kaffe koster.!

Men nei, som sagt rydder de ikke opp. Er jeg som må det, fordi de er på besøk og de lager middag, så mener de jeg må rydde og vaske. Det tar tid når de bruker serviset som jeg vanligvis bruker til selskaper hver gang, og sausenebb, fat osv.. til og med syltetøy til frokosten tar de ut å tømmer i "fat" med skje så det skal se fint ut, og små "gaffler" til skinke, roastbiff osv, som ikke skal ligge i pakken, men fint dantert. Det er jo en jobb å ha de der... 

Anonymkode: 873c3...c45

Dette må jo være kødd? Er det virkelig spesielt å ha egg, bacon og annet pålegg til frokost og når ble taco en stor middag.

Det er da bare dannelse å dekke et godt bord og dandere pålegg på fat og legge ved bestikkgafler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge! Du mener de er slitsomme fordi de lager mat til dere? Makan til frekkhet! Her er det ingen andre enn du som er urimelig! Ta deg sammen kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2017 den 12.59, AnonymBruker skrev:

Det koster for egg, bacon, toast, pålegg til frokost hver dag, og store middager som taco, indrefilet, fløtepoteter, tapas osv... og ja, ta seg et bad med dyre oljer koster! Å fylle opp et boblebad med varmt vann, det koster! Potetgull, kjeks, og kaffe koster.!

Men nei, som sagt rydder de ikke opp. Er jeg som må det, fordi de er på besøk og de lager middag, så mener de jeg må rydde og vaske. Det tar tid når de bruker serviset som jeg vanligvis bruker til selskaper hver gang, og sausenebb, fat osv.. til og med syltetøy til frokosten tar de ut å tømmer i "fat" med skje så det skal se fint ut, og små "gaffler" til skinke, roastbiff osv, som ikke skal ligge i pakken, men fint dantert. Det er jo en jobb å ha de der... 

Anonymkode: 873c3...c45

Kvifor ryddar og vaskar ikkje sambuar opp etter foreldrene sine? :klo: Sidan han veit kor irriterande du syns det er altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en furten bortskjemt drittunge.

Du har fått større familie. Prøv å gjør noe med deg selv. Om du ikke evner,så kan du si det til de.....dere er så slitsomme at jeg ønsker ikke ha dere her.

Og med din instilling,så har du ikke problemer med å si det.

Og du er stygg med din samboer. Du snakker om hans foreldre. Hvordan tror du dette er for han? Og hvorfor du besøker de,forstår jeg ikke

Anonymkode: 1fb4d...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er en furten bortskjemt drittunge.

Du har fått større familie. Prøv å gjør noe med deg selv. Om du ikke evner,så kan du si det til de.....dere er så slitsomme at jeg ønsker ikke ha dere her.

Og med din instilling,så har du ikke problemer med å si det.

Og du er stygg med din samboer. Du snakker om hans foreldre. Hvordan tror du dette er for han? Og hvorfor du besøker de,forstår jeg ikke

Anonymkode: 1fb4d...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 03/10/2017 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Fælt å mye kjeft ts skal få da. Må dere svare på en så krass måte? Svarer dere venner og familie på samme måte? "Skjerp deg og ta deg sammen!" I dont think so. Men er kjeftesmeller i alle tråder.

Anonymkode: 378be...9eb

Vet du, ja - fordi ekte venner sier det som det er - jeg ville fortalt en venninne at hun oppførte seg teit uten tvil, og at hun overreagerer - vet du hvorfor? Fordi ekte venner ikke jatter med en er til å stole på at vil deg vel - alltid, selv om de ikke er enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...