AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #61 Del Skrevet 2. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun bor sammen med kjæresten da, han må jo kunne ha foreldrene sine på besøk. En helg i mnd er jo ingenting. Anonymkode: d3ac3...7c5 Ja for dere som har gått «livets harde skole» så er snylting helt greit. Anonymkode: 404d2...074 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #62 Del Skrevet 2. oktober 2017 2 timer siden, Sirah skrev: Så mannen til TS skal ikke få ha besøk av sine foreldre hjemme hos seg selv? Jo, men poenget er overnatting. Skal du ha det inn med teskje? Anonymkode: 404d2...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. oktober 2017 #63 Del Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, men poenget er overnatting. Skal du ha det inn med teskje? Anonymkode: 404d2...074 Når ikke du kan debattere uten å blir ufin gidder jeg ikke å kaste bort tid på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #64 Del Skrevet 2. oktober 2017 3 minutter siden, Sirah skrev: Når ikke du kan debattere uten å blir ufin gidder jeg ikke å kaste bort tid på deg. Spoiler Sorry, men det tar litt tid før det går inn hos deg. Komma er forresten en fin ting. Anonymkode: 404d2...074 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 2. oktober 2017 #65 Del Skrevet 2. oktober 2017 Ta til deg rådet mitt. Uansett så synes jeg du er urimelig. Du får snakke med de og si at dette serviset ditt ikke skal brukes blandt annet. Kommunikasjon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #66 Del Skrevet 3. oktober 2017 7 timer siden, EvaLena skrev: Ta til deg rådet mitt. Uansett så synes jeg du er urimelig. Du får snakke med de og si at dette serviset ditt ikke skal brukes blandt annet. Kommunikasjon!!! Som sagt har jeg prøvd å si det. De sier de vil det skal se fint ut. Hadde du godtatt slikt? Særiøst, prøv å sett deg i min situasjon Anonymkode: 873c3...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #67 Del Skrevet 3. oktober 2017 8 timer siden, ViljaH skrev: Seriøst, ta deg sammen. Det er fint at familie besøker hverandre. Mer enn bare stikke innom, men ta seg en helgetur. Gjem unna de dyre såpene dine fra badet, pynteputene fra senga, fat som ikke går i oppvaskmaskina. Så gjør du ditt beste for at din mann og hans foreldre får et koselig helgebesøk. Mannen din bor også der og bestemmer, vet du. Ja jeg har godtatt i 6mnder at de er hos oss. Men slik oppførsel de har, fungerer ikke for meg. De skal ha respekt for mine meninger, og mine ting. Typen sier de ikke trenger å komme, hvis jeg ikke orker å ha de der. Men jeg godtar det, men kunne selvfølgelig ønske det fantes et kompromiss Anonymkode: 873c3...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #68 Del Skrevet 3. oktober 2017 13 timer siden, NotNaomi skrev: Vet du hva? Jeg syns du ser ut som en furten tenåring. Fyfader,de dekker på og lager frokost og middag. De er stolte og glade for å være hos dere. Klage på oppvask? Er du fjorten år eller? Har du flyttet inn til kjæresten din? Han betaler jo to tusen ekstra etter at de har vært der? Kan ikke samboeren vaske opp?? Du trenger sikkert ikke sitte sammen med dem hele tiden heller. Maken til sutring. Hvor ofte er de der? Hvis det er annen hver helg,så forstår jeg,men tenker at det sikkert ikke er så ofte. Har det vært et par ganger på seks måneder? Slutt å oppfør deg som en fjortiss. Ta opp problemer med dem på en voksen og hyggelig måte. Les hva ts skriver før du får hjerteinfarkt og går helt bananas... Ja, de lager frokost og middag, men de kjøper ikke inn noe. De nærmest tømmer fryser og kjøleskap for mat. De bruker serviser som ikke kan settes i madkin og ts må stå og vaske opp. Det er mye jobb! Du tenker de ikke er der så ofte? Ts har sagt de er der 1-2 helger i mnd. Jeg syns det hørtes slitsomt ut. Anonymkode: 55ef3...626 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #69 Del Skrevet 3. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Til meg ja. Han betaler meg for å bo her, det er veldig vanlig når man er samboer, har jeg hørt. Det er masse utgifter når man har 2 voksne ekstra som overnatter hele helger. Vi har regnet ut sammen hvor mye de bruker. Han syns også det er veldig irriterende, men han mener at det er fint med besøk også. Det syns jeg også, men ikke så mye. Jeg vil være sosial, gå på byen, være med venner, dra til utlandet, shoppe og ha det gøy når jeg har ikke har barnet mitt her, ikke være tjenestepike. Anonymkode: 873c3...c45 Men hvorfor i all verden klager du på bruk av badevann og bacon da? Anonymkode: 03c2d...7e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 3. oktober 2017 #70 Del Skrevet 3. oktober 2017 Jeg hadde ikke orket å ha overnattingsgjester 1-2 ganger i måneden, slett ikke når ting er som ts beskriver. De bor kun 1 times kjøring fra dere, og de kan fint komme på søndagsbesøk UTEN å overnatte (tenker om grunnen er at de ikke liker å kjøre hjem i mørket) Samboeren din må si i fra, det er ikke vanlig at foreldre overnatter 1-2 ganger pr måned. Dra heller dit en helg og gi igjen med samme mynt. Enda bedre: sett i gang et langtidsprosjekt med å pusse opp gjesterommet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #71 Del Skrevet 3. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor i all verden klager du på bruk av badevann og bacon da? Anonymkode: 03c2d...7e0 Fordi det ikke er riktig! Ville du likt om dine foreldre kom og oppførte seg dårlig hjemme hos deg, at kjæresten din ble behandlet dårlig, at de badet, dusjet lenge, at de spiste mye og lagde unødvendig oppvask og rot for kjæresten din? Så du måtte betale din kjæreste 2000 ekstra i mnden i husleie? Det er jo helt feil... Anonymkode: 873c3...c45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 3. oktober 2017 #72 Del Skrevet 3. oktober 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det koster for egg, bacon, toast, pålegg til frokost hver dag, og store middager som taco, indrefilet, fløtepoteter, tapas osv... og ja, ta seg et bad med dyre oljer koster! Å fylle opp et boblebad med varmt vann, det koster! Potetgull, kjeks, og kaffe koster.! Men nei, som sagt rydder de ikke opp. Er jeg som må det, fordi de er på besøk og de lager middag, så mener de jeg må rydde og vaske. Det tar tid når de bruker serviset som jeg vanligvis bruker til selskaper hver gang, og sausenebb, fat osv.. til og med syltetøy til frokosten tar de ut å tømmer i "fat" med skje så det skal se fint ut, og små "gaffler" til skinke, roastbiff osv, som ikke skal ligge i pakken, men fint dantert. Det er jo en jobb å ha de der... Anonymkode: 873c3...c45 Kan ikkje typen din ta oppvasken? Et den gode frukosten, sei tusen takk, og inviter svigers ut på spasertur (som dei sikkert takkar nei til) og gå ut sjølv. Og takkar dei ja, så er det no koseleg å verte kjent med kjærasten sine foreldre, for det kan kome eit tid der desse er besteforeldre til dine barn. Ute i frisk luft er alle menneske mindre påtrengande enn kva dei er i TV-stova. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 3. oktober 2017 #73 Del Skrevet 3. oktober 2017 15 hours ago, AnonymBruker said: Det koster for egg, bacon toast...? Potetgull, kjeks, og kaffe koster..?😂 Her høres du rett og slett utrolig gnien ut. At de fyller badekaret med dyrt vann får du bare tåle, men de dyre oljene og de andre produktene dine kan du gjemme unna. Så lar du være å kjøpe inn indrefilet, fløtegratinerte poteter og potetgull, så kan svigers handle inn til tacoen sin selv. Vet ikke hva slags hjem du har vokst opp i, men for oss som har vokst opp i møblerte hjem så er det en del av helgekosen at pålegget danderes på egne serveringsfat med små gafler til, og at syltetøyet helles over i en skål. 😄 Til slutt vil jeg anbefale deg å forsøke å bli litt kjent med svigerforeldrene dine. Det virker ikke som du er spesielt glad i dem når du ikke engang unner dem et bad... Anonymkode: 2b5c2...e71 Enig i akkurat dette. Når vi har besøk, enten det er overnattingsgjester eller middagsgjester, frokostgjester eller annet, så er det en selvfølge at vi danderer pålegg på fat med små gafler til. Det er også helt normalt at syltetøy helles over i en skål ved servering. Det er jeg vant til fra jeg var barn. Foreldrene mine har alltid gjort det, og jeg gjør det selv når vi har gjester. Selvfølgelig medfører det mer oppvask, men har man gjester, vil man jo gjøre det litt fint for dem. Til hverdags gjør vi ikke det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 3. oktober 2017 #74 Del Skrevet 3. oktober 2017 TS du roter sammen en mengde ting som gjør at ett godt argument drepes av fem dårlige. Slik jeg ser det er problemet ditt er todelt, 1: du liker ikke svigers så alt de gjør blir feil 2: de er der for ofte og det fører med seg mye ekstra for dere som du ser som unødvendig da de bor relativt nær. Det første går på ting som puter, badevann, hvilke tallerkner som brukes, om de drikker te eller kaffi når du mener det er for mye osv.. Det andre er en ting du kan ta tak i og snakke med samboeren din om og så får dere finne ut sammen hva som er greit for dere. Og så er det jo ikke noe automatikk i at du MÅ være hjemme når de er der, det kan jo være en av betingelsene dine overfor enigheten med samboeren din at HAN må være der men du kan avtale ting med venner osv likevel. Og så er det slik at det er din partner som må snakkem ed sine foreldre, du må gjerne være med men han må legge det frem som sin ide som dere er enige om. Prøv å finne løsninger det er alltid bedre enn å fokusere på det man opplever som problemer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 3. oktober 2017 #75 Del Skrevet 3. oktober 2017 Det er faktisk du TS som bør ta seg sammen. Vil tro du også spiser av middagene og frokostene de lager? Og dersom du/din samboer ikke bidrar med å lage middag/frokost når de er på besøk hos dere så kan du ikke forvente annet enn at de må lage selv. Forøvrig er fat o.l. en bruksting. De skal brukes ikke gjemmes vekk i et skap. Ingen andres feil at du kjøper dyre fat. Spesielt dersom du kun ønsker å bruke dette med DINE venninner. Det betyr at du ikke verdsetter din svigerfamilie like høyt. De er jo voksne mennesker de slenger ikke serviset i bakken! Litt snacks som chips på kvelden bør du kunne unne dem. At de dusjer og tar seg et litt lengre bad koster ikke masse. La dem få slappe av og kose seg hjemme hos deg. Er du redd for at dem bruker dine oljer, såper o.l. så tar det 2 minutter å ta det vekk og evt legge det i et skap de ikke kommer til å lete i. Bruker de flere timer med vannet rennende så kan du jo tørre å si ifra om at de må vise hensyn også med tanke på at dere ønsker varmt vann når dere skal dusje. Og skader det deg at de bruker 1 time på å legge klær på plass i kommoder/skap? La de også få se det de ønsker på tv. Du kan vel trekke deg unna og bruke sumo på soverommet deres, i en loftstue e.l. hvis dere har det. Med alle disse streametjenestene går du jo faktisk ikke glipp av noe. Voksne/eldre mennesker er jo også mer vant til at alt kommer på tv og det må sees når det er hvis ikke går man glipp av det. Hvordan vet du at de 2000kr ekstra i husleie kun er fordi de har vært på besøk? Det kan jo være småting dere selv har gjort, men ikke tenker over. Forøvrig skriver du jo at HAN (din samboer) må betale dette. Altså disse pengene går ikke utover dine penger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 3. oktober 2017 #76 Del Skrevet 3. oktober 2017 Ts, jeg forstår at det blir litt mye når de overnatter så ofte. Men du har jo fått gode tips når det gjelder å begrense irritasjonen. Jeg ser også at det er du som må ta all belastning når det gjelder oppvask og slikt, men du kan jo involvere samboer mer. Det medfører jo merarbeid å ha folk på overnatting eller besøk, men du kan jo hindre at de bruker servise som ikke kan vaskes i oppvaskmaskin. Hvorfor har du ikke gjort det? Og hvorfor har du så mye bruksting som ikke kan vaskes i oppvaskmaskin? Det gjør jo at ethvert besøk blir mye mer jobb for deg enn det kunne vært. Vi bruker stort sett servise som kan vaskes i oppvaskmaskin, og jeg putter også alt av sølv inn dit. Jeg er sjef på kjøkkenet, og jeg tar selv fram det serviset som skal brukes. Derfor brukes ikke glass eller servise uten at jeg selv vil det. Så hvorfor lar du andre ta sjefsrollen, og lar de ta fram det som ikke kan vaskes i maskin? Det er veldig sjelden vi bruker glass eller servise som ikke kan vaskes i maskin, fordi jeg selv bestemmer hva som skal brukes. Jeg synes det er flott at de lager middager og frokoster, det er å bidra til jobben det er å ha besøk.Da slipper jo du/dere å gjøre det, og det er vel det de tenker. Men du må også ta din rolle der, som den som bestemmer hva som skal settes fram og brukes. Så lenge du ikke gjør det, så setter de jo fram det de liker i skapene. Og som sagt, så er det helt normalt å dandere pålegg på fat, og syltetøy i skåler. Det er sånt man gjør når man skal ha en god frokost, som man vil kose seg lenge med. Det gjør jeg selv når jeg har overnattingsbesøk/gjester til frokost. Du sier du vil at de skal overnatte på camping, eller i en campingvogn i hagen deres. Det er vel ufint av deg? De er der fordi de vil bruke tid sammen med sin sønn og deg, og de oppfører seg slik de er vant til å ha det. Selv reiser du på shoppingturer minst 6 ganger i året, og det er du selv vant til. Så da bør du vel også vite hva som er vanlig å tilby sine gjester? Litt satt på spissen kanskje, men man skal faktisk gi sine gjester et godt opphold. Jeg ser det blir litt mye at de er hos dere 1-2 helger pr måned. Men som sagt, så kan du ta enkle grep for å forhindre at det blir for mye for deg. Du kan også si at det ikke passer at de kommer. Men det må du snakke med mannen din om. Han er jo også en stor del av dette. En må tolerere at andre oppfører seg annerledes enn seg selv, det gjelder i særdeleshet besøk. Rydd unna det du ikke vil at de skal bruke. Når en er vert, så tillater man andre å bruke både stue og "finstue". Kanskje er "finstua" i dette tilfellet brukt av en svigerfar som vil ha litt fred fra sin kone og resten av gjengen. Så kan den vanlige stua bli brukt til å være sammen i. En bør jo ha et godt forhold til sine svigerforeldre, og når de er så ofte på besøk, så blir det jo en prøvelse. Men prøv å lukk opp døra, og ta inn at de kan ha noen gode sider også. Se det gode ved dem, istedet for først og fremst det negative. Hadde du hatt venninner på besøk, hadde du glatt disket opp hver måned for dem, tror jeg. Du sier jo selv at servise og glass som ikke går i oppvaskmaskin er for venninnekvelder. Hvorfor er svigerforeldre mindre viktige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. oktober 2017 #77 Del Skrevet 3. oktober 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, vi har ikke barn sammen. Vi har bodd sammen i ca 6måneder og vært sammen i 2 år. Jeg har helt greit str på huset. 3 soverom, og stor stue og kjøkken og 2 bad. De er slitsomme fordi de alltid lager store middager, og krever hva vi skal se på tv. Jeg har ikke kanaler, men sumo, netflix, viaplay ol. Faren hans sitter alltid å hører på radio, eller lydbøker eller leser bøker i "finstuen", og moren bestemmer f.eks farmen, the voice, skal vi danse ol. De går på kjøkkenet og lager kaffe med kaffemaskinen, tar med kjeks, potetgull ol. På dyre fat fra f.eks RM. Disse bruker jeg vanligvis på vennekvelder uten barn, men de sier det ser fint ut, og hun tar bilder og legger ut på instagram/facebook. De har eget rom, og legger pynteputene fra sengen og rett på gulvet, enda det er puff ved ben-kanten til å legge det i. De lager store frokoster med egg, bacon, baguetter, pålegg og bruker fat og tallerkner for at det skal se fint ut. De rydder aldri opp etter seg... så jeg må stå å vaske det meste for hånd siden de fleste tingene jeg har, ikke kan i oppvaskmaskin. Jeg har masse de kan bruke, men de vil at det skal se fint ut. De bruker badet lenge om morgenen og kveld, dette er ikke et problem for oss egentlig, siden vi har to store bad, men det koster penger å ta seg et bad, de bruker dyre oljer i boblebadet, og vasker ikke etter de har brukt det. De kan stå en halvtime i massasjedusjen, og de bruker mine såper, og hårkurer som er kjøpt hos frisør... De pakker ut tingene de har med fra kofferten og bruker skap og kommoder på rommet, så de bruker nesten 1t på det hver gang de kommer... De betaler ikke for å overnatte, men oppfører seg som om de skulle bodd på hotell. Typen betaler 2000 ekstra i husleie de gangene de har vært her i måneden, så for min del går det bra, men det blir jo helt feil... De kommer ofest når barnet mitt ikke er her, fordi de ikke får slappet av skikkelig med barn rundt seg. Så jeg skjønner ikke hvorfor de er her, de har ingen grunn til det. Hvis jeg ikke jobber, drar jeg ofte til London på shopping, og venninneturer, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan gjøre det når de er her, de snakker jo lite med meg... er bare opptatt med sitt. Anonymkode: 873c3...c45 Si at han får ta oppvasken da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 3. oktober 2017 #78 Del Skrevet 3. oktober 2017 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er selv veldig introvert og liker å ha det rolig rundt meg. Mannen min er lik. Derfor kan jeg forstå veldig godt at du blir sliten dersom det er sånn at de er på helgebesøk flere ganger i måneden. Samtidig tror jeg at alle disse detaljene er ting som du henger deg oppi fordi du syns at det er slitsomt. Det er en vanlig tankefeil mange gjør - Å fiksere på små og egentlig ubetydelige ting i stedet for å se det store bildet. Og det store bildet kan selvfølgelig være et helt reelt problem. Jeg tolker deg litt sånn at alle disse detaljene utgjør "problemet" svigerforeldrene, og at det er mest det alt handler om. Ikke nødvendigvis det at de danderer maten eller bruker finserviset eller tar seg et bad osv. Litt dårlig forklart, men ser du tegninga? Er det ikke for eksempel litt irrasjonelt at du absolutt skal ha penger av samboeren din når de er på besøk, men samtidig er du på shoppingtur i London og Paris flere ganger i året? Det er ikke alle som har råd til det, for å si det slik. Min svigerfamilie kan oppleves veldig slitsom i blant, men det er kun fordi jeg selv er veldig stille og rolig. Men jeg elsker mannen min, og svigers er en del av pakka. Kan du ikke på en måte forstå at samboeren din syns at du er urimelig dersom du prøver å se det fra hans side? Å bli sur fordi noen vil se et annet program på TVen enn det du vil er å være barnslig, men å føle at noen forventer at du skal være tjener i ditt eget hjem er forståelig Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått litt inn i meg selv og tenkt ordentlig over hva det egentlig er som plager meg. Er det virkelig det at de bruker finserviset og lar deg vaske opp, eller er det mer det at du føler at de forventer noe av deg som du ikke kan innfri? Er det virkelig det at de legger finputene på gulvet, eller er det mer det at du føler at de ikke respekterer ditt behov for "space"? Ved å tenke slik, så vil det også være lettere å snakke med samboeren din (og det bør du. Både for din og hans del). Og til slutt så må jeg bare påpeke at dersom det er snakk om én gang i måneden, så mener jeg at du bør være tolerant nok til å se litt gjennom fingrene. Men dersom det er flere ganger i måneden, slik du selv sier, så er det forståelig at det blir slitsomt. Anonymkode: 154e9...242 Godt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 3. oktober 2017 #79 Del Skrevet 3. oktober 2017 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja jeg har godtatt i 6mnder at de er hos oss. Men slik oppførsel de har, fungerer ikke for meg. De skal ha respekt for mine meninger, og mine ting. Typen sier de ikke trenger å komme, hvis jeg ikke orker å ha de der. Men jeg godtar det, men kunne selvfølgelig ønske det fantes et kompromiss Anonymkode: 873c3...c45 De er tydeligvis vant til en annen livsstil enn deg. Og det er mannen din vokst opp med, så for han er det helt naturlig at det er sånn. For meg er det også sånn som du beskriver når foreldre er på besøk. Og det er også sånn når jeg/vi er på besøk hos dem. Da lages det store frokoster og gode middager. Både hos oss og hos dem. Det er det vi er vant til, og det er sånn det skal være. Når jeg/vi er på besøk hos foreldrene mine, er moren min opp tidlig for å lage en god frokost (ofte er det bare for meg). Da er det alltid røkelaks, eggerøre, spekemat, syltetøy i skål, te og kaffe osv. De har alltid gjort det, og de viser at de setter pris på at vi/jeg er hos dem. Dermed er det frokoster med pålegg på fat og gafler, og gode middager. Det samme gjør jeg for dem når de er hos oss. Jeg står opp tidlig og lager en god frokost. Det er helt klart merarbeid for både dem og oss når vi besøker hverandre, men det er nå sånn det er. Og vi koser oss over en lang frokost i et par timer. (Dessuten kan pålegg som ligger på fat dekkes av plasfolie til neste måltid, så det trenger ikke å føres fram og tilbake i emballasje) Innimellom måltider har vi fritid som kan brukes som de enkelte vil. Enten det er å trekke seg tilbake for å få litt fred (svigerfar på "finstua"), eller at man er sammen ellers. Jeg kan tenke meg at dine svigerforeldre besøker dere fordi de vil ha tid med sønnen sin og deg, og at de kommer så ofte tyder på at de synes det er trivelig. De har sine vaner, og det kan dere ikke gjøre noe med, annet enn å begrense bruken av deres velværeprodukter. Når dere er hjemme hos de, hva dekker de opp med til frokost, middag osv? Det har du ikke sagt noe om? Forventer de mer hos dere enn de bidrar med når dere er gjester hos dem? Hos oss er det likt. Jeg gjør mye for at mine foreldre skal føle seg velkommen og ha det bra hos oss, og de gjør det samme for meg/oss. Svigermor er aldri på besøk her, pga alder og lang avstand, men jeg ville gjort det samme for henne. Men jeg og mine foreldre er på besøk hos hverandre 3 ganger i året. Så da blir det jo litt mer stas når man først er sammen. Likevel husker jeg at mine foreldre alltid har vartet opp med lange og gode frokoster og middager selv når jeg og min familie bodde nært, og besøkte omtrent ukentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 3. oktober 2017 #80 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Føler med deg ts, har selv slitsomme svigerforeldre (spesielt svigermor) og overnatting kan bli litt for mye. Merker jeg er lettet når de reiser igjen. De bor et par timer unna og skal så klart få overnatte. Heldigvis er det ikke ofte og drar alltid rett etter frokosten. Jeg synes det er smålig at du mener de får sove på hotell eller bare kjøpe en campingvogn ! Ikke alle kan hoste opp penger til hotell eller hvertfall ikke en campingvogn. Noen ganger må man svelge noen kameler. Har ikke lest hele tråden, men hvor ofte er det på overnatting da? Endret 3. oktober 2017 av Christy89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå