Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp flyttet til Ankenes, rett ved Narvik. Kjæresten min er fra Lofoten og studerer her, så jeg flyttet fra Molde for å bo sammen med han. Problemet mitt er at jeg savner å ha venner jeg kan gå ut og gjøre ting med, og jeg har et stort behov for sosialt nettverk. 

Er en jente på 19 som er meget omgjengelig i alle miljøer, og ville blitt glad for noen å bli kjent med siden jeg ikke kjenner noen her fra før av, utenom kjæresten. 

Hit me up, someone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Anonymkode: ff867...264

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei! Ser det er lenge siden du har lagt ut innlegget, men prøve alikavel!! Bor i narvik(samboer e herifra, jeg er ifra finnmark), snart 23 år, har en sønn på 1 år å e ganske ensom utenom familielivet  😂 savne å ha venna, ha nån å gå ut med i helgen eller gå å ta en kaffe.. ta gjerne kontakt:)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, emiliagi95 skrev:

Hei! Ser det er lenge siden du har lagt ut innlegget, men prøve alikavel!! Bor i narvik(samboer e herifra, jeg er ifra finnmark), snart 23 år, har en sønn på 1 år å e ganske ensom utenom familielivet  😂 savne å ha venna, ha nån å gå ut med i helgen eller gå å ta en kaffe.. ta gjerne kontakt:)

Hvis du hadde sitert henne så er muligheten mye større for at hun skal se innlegget ditt. Spesielt siden tråden er såpass gammel. 

Anonymkode: 7ce8d...a5c

• Liker 2
Skrevet
På 2.10.2017 den 9.34, Mymlen skrev:

Jeg har nettopp flyttet til Ankenes, rett ved Narvik. Kjæresten min er fra Lofoten og studerer her, så jeg flyttet fra Molde for å bo sammen med han. Problemet mitt er at jeg savner å ha venner jeg kan gå ut og gjøre ting med, og jeg har et stort behov for sosialt nettverk. 

Er en jente på 19 som er meget omgjengelig i alle miljøer, og ville blitt glad for noen å bli kjent med siden jeg ikke kjenner noen her fra før av, utenom kjæresten. 

Hit me up, someone

😃

Skrevet
På 17.3.2018 den 20.26, emiliagi95 skrev:

😃

Hei! Har sendt pm til deg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...