Gå til innhold

Hva koster en dvergpinscher??

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lala ikke innl.

ca fra 8000 (om du er heldig) og oppover, men vær obs på at mange oppdrettere har lange ventelister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden søker du ikke litt og ser selv?

Takk for svaret, det hjalp mye :o

Jeg har søkt. Fant et svar ang det, og det var 8000-10.000, men lurte på om noen her visste om de var billigere andre steder. oh my God, unnskyld meg at jeg spør... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er riktig pris det. Hva enn du gjør så ikke prut om du vil ha en. Det eneste du oppnår er å irritere selgeren og antageligvis ender du opp uten hund. Det som kan gjøres, er å be om å dele opp betalingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lala ikke innl.

Kan forresten anbefale rasen.. Sitter med en valp på fanget nå. :)

MEN: den er krevende! Den er hyperaktiv og kan bjeffe litt mye. Den nekter å være alene. Da sitter den bare å hyyyyler. Sikkert mulig å forbedre med litt trening da.

Ellers er den veldig glad. Den elsker alle mennesker og skal hilse på alt og alle. Skikkelig søt. Får masse oppmerksomhet når vi går tur og det digger han.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret, det hjalp mye :o

Jeg har søkt. Fant et svar ang det, og det var 8000-10.000, men lurte på om noen her visste om de var billigere andre steder. oh my God, unnskyld meg at jeg spør... :hakeslepp:

Hvorfor stiller du ikke spørsmålet slik da?

Dessuten kan du jo tørke av den der "herregus asså, unnskyld meg hakeslepp" forutrettede minen. JEG svarte faktisk helt ordentlig i det første innlegget - du fikk bare ikke akkurat det svaret du ville ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...