AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 ...denne kvinnen. Anonymkode: 18e44...774
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Huff...her burde Barnevernet komme inn med tiltak til den unge moren og hennes lille Christian 😢 Anonymkode: 823a6...89d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Stakkars liten! Dagens mødre er bare ikke helt gode i hodet. Anonymkode: 31d37...dcb 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars liten! Dagens mødre er bare ikke helt gode i hodet. Anonymkode: 31d37...dcb Hva har dette med dagens mødre å gjøre? Anonymkode: 4effe...ffb 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: ...denne kvinnen. Anonymkode: 18e44...774 Albert Einstein said: "I fear the day when technology will take precedence over our humanity ... The world will then be populated by a generation of idiots Anonymkode: a49a0...167 2
WubWub Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 Et bilde av en sykepleier som til daglig jobber med å hjelpe mennesker, pga en forsinkelse har hun vært på flyplassen i 20 timer og hun legger barnet på et pledd på gulvet slik at barnet kunne strekke på kroppen. Hva er problemet? 31
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars liten! Dagens mødre er bare ikke helt gode i hodet. Anonymkode: 31d37...dcb Ja alle er sånn 🙄 Anonymkode: 2d2e5...ece
Svigermor Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 Ser ikke problemet jeg heller. Vennligst opplys meg. 7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 Der SER fælt ut, men altså, om jeg ble forfulgt av en fotograf så kunne de sikkert tatt daglig bilder av meg som satte meg i et dårlig lys også. Jeg aner ikke noe om bildet. Eller situasjonen. Men jeg ser at det ser ut til å være vegg til vegg teppe og at barnet ligger på eget teppe. Så mykt, ikke skittent, kanskje ikke gulvkaldt. Bekledning til mor gjør at jeg tipper det er fin romtemperatur, og det kan være barnet trengte å ligge litt. Jeg har hatt to babyer, en med kolikk og en uten. Men i de to første mnd skjedde det flere ganger med begge at de gråt og gråt i mine armer men roet seg på stellebordet med litt hardt underlag. (når jeg skulle bytte bleie i tilfelle noe klemte). WubWub er ikke gal her. Det kan være barnet trengte å strekke på kroppen og at mor bruker tiden med ledige armer til å endelig svare far eller et eldre barn på en melding. Det ka også være total neglect, men vi vet jo ikke. Det blir jo rene gapestokken uten rettsak, dette. Anonymkode: 81e4d...26a 26
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 Hva i alle dager . Stakkars liten
WubWub Skrevet 2. oktober 2017 #11 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Hva i alle dager . Stakkars liten Hvorfor er det synd på barnet? Mor har bært på barnet i 20 timer pga en flyforsinkelse, barnet hadde vondt i kroppen og trengte strekke seg, mor hadde heller ikke mer krefter i armene. From there, Lensing stated that she had been stranded in the airport for a while and wanted to explain to everyone. When the truth came out, it was revealed that they had been stuck in the airport for more than 20 hours and her two-month-old was miserable. “We had the unfortunate luck of being stuck in the middle of the Delta computer shut-down. “Anastasia had been held or in her carrier for many hours. My arms were tired. She needed to stretch. And I had to communicate with all the family members wondering where the heck we were.” Endret 2. oktober 2017 av WubWub 20
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #12 Skrevet 2. oktober 2017 Ser ikke problemet. Hun har da god utsikt til babyen og om hun sjekket mobilen 20 sekunder for å se etter oppdateringer om flyet skader da ingen. Anonymkode: a0ea7...4a7 9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #13 Skrevet 2. oktober 2017 Og prisen for årets idiot går til personen som tok dette bildet. TS er en god nummer to. Gratulerer🙄 Anonymkode: 1fd35...8a7 41
Druid Skrevet 2. oktober 2017 #14 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg liker det faktum at ingen av de som kritiserer dama på bildet, kan forklare hva som er problemet. 14
WubWub Skrevet 2. oktober 2017 #15 Skrevet 2. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff...her burde Barnevernet komme inn med tiltak til den unge moren og hennes lille Christian 😢 Anonymkode: 823a6...89d Om barnevernet skulle komme på banen hver gang ei mor lot barnet strekke på seg så ville barnevernet blitt overbelastet. Damen i bildet er uansett ei sykepleier så hun har nok fagkunnskap nok til å vite at det ikke er farlig at et barn slapper av på et gulv med et pledd etter å ha blitt båret i 20 timer. 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #16 Skrevet 2. oktober 2017 Den dør vel ikke av å ligge litt på gølvet? Litt bakterier er bra for immunforsvaret! Og den kan ikke hå heller, så kan ikke stikke av. Anonymkode: be78e...f6c 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #17 Skrevet 2. oktober 2017 Hva er galt med det der? De osm kritiserer har tydligvis lite kunnskap. Mor og barn var i over 20 timer på flyplassen, barnet hadde vondt i kroppen, og hun la han på et pledd for å strekke seg. Hun har god oversikt, det er trygt, og god temperatur. At hun bruker noen sekunder på å sjekke flystatusen er da et ikke-problem. Herregud Anonymkode: dcfcb...208 5
Svigermor Skrevet 2. oktober 2017 #18 Skrevet 2. oktober 2017 Hva med alle de babyene som ligger på teppe på stranda, i hagen, i parken osv om sommeren? Blir det folk av dem? Vokser der opp? 11
WubWub Skrevet 2. oktober 2017 #19 Skrevet 2. oktober 2017 http://www.goodhousekeeping.com/life/parenting/news/a46304/molly-lensing-viral-photo-explanation/ One post about her circulating the web translated to: "Albert Einstein said, 'I fear the day that technology will take on our humanity ... the world will be populated by a generation of idiots,'" and it received over 65K shares. Understandably, Lensing felt violated and was afraid of what people in her personal and professional life would think. At the time, she'd just started working as a pediatric nurse, and after being berated with harsh criticism from strangers online, she was "terrified" that co-workers or administrators would deem her unfit to work with kids. People pinned her as that millennial mother — the one who would rather look at a screen than her child. There are 9 million millennial mothers in the U.S, and they've been shaped by technology. But Lensing argues there is much more to the story. As Lensing recently explained on the Today show, she and her child were "stuck in the middle of the Delta computer shut-down" and her flights had been delayed, then re-booked countless times, leaving her stranded in various airports for more than 20 hours. "Anastasia had been held or in her carrier for many hours," said Lensing. "My arms were tired. She needed to stretch. And I had to communicate with all the family members wondering where the heck we were." While the mommy-shaming hit her at full force, there were people who expressed their support. One woman in particular, Mary Katherine Backstrom of the blog Mom Babble, wrote a Facebook post defending Lensing. "No. Just no," it began. "We do not snap photos of exhausted mothers in the airport and shame them publicly. This is gross and needs to stop. I've been this woman. My flight delayed, running on zero sleep, fearful that my baby might slip straight from my arms and unto the floor if I nodded off." 9
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. oktober 2017 #20 Skrevet 2. oktober 2017 Stakkars menneske, blir hengt ut som dårlig mor foran hele verden fordi en eller annen idiot tok et bilde og tolket det slik han selv ville for å få oppmerksomhet! Det er da helt normalt å la en baby ligge på et teppe på gulvet. Det er også helt normalt at mødre sjekker mobilen av og til. Slapp av. Denne idiotpopulasjonen er det dere som sprer sånn bilder som tilhører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå