Gå til innhold

3 barn med 3 forskjellige fedre i alder av 23 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette virkelig vanlig nå? I alder av 23 ha 3 forskjellige barn med 3 forskjellige fedre?

Alenemødre  blir bare yngre og yngre og flere

Er det ingen som skammer seg? Trodde det var en spøk da jeg leste det. Men det er ekte. Når man først får 1 unge veldig tidlig i tenårene...er det ikke normalt å være litt ekstra på vakt da? Med tanke på ubeskyttet sex og hvem man har sex

Har aldri hørt om noen som er så billig. Det var i det drøyeste laget

Anonymkode: 907d6...65b

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonymkode: c63d4...6ec

• Liker 1
Skrevet

Det er helt sykt. 

Anonymkode: 919e1...79c

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette virkelig vanlig nå? I alder av 23 ha 3 forskjellige barn med 3 forskjellige fedre?

Alenemødre  blir bare yngre og yngre og flere

Er det ingen som skammer seg? Trodde det var en spøk da jeg leste det. Men det er ekte. Når man først får 1 unge veldig tidlig i tenårene...er det ikke normalt å være litt ekstra på vakt da? Med tanke på ubeskyttet sex og hvem man har sex

Har aldri hørt om noen som er så billig. Det var i det drøyeste laget

Nei det er ikke vanlig, diskusjon slutt!

• Liker 4
Skrevet

Nei... De blir ikke yngre.

I 1986 – 1990 var kvinner i gjennomsnitt 25 år ved første graviditet/fødsel. Nå er gjennomsnittsalderen 29 år.

• Liker 8
Skrevet

Tror du må lese deg opp. "Faktene" dine er fra Mars. 

Anonymkode: 75031...375

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, GudSelv skrev:

Nei... De blir ikke yngre.

Det tror jeg ikke på. Er alt for mange tenåringsmødre nå

Skrevet

Hvilken virkelighet lever egentlig du i der dette er vanlig? 

Anonymkode: bb234...705

• Liker 4
Skrevet

Sett for mye på "Unge Mødre".

Anonymkode: e132b...46e

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke på. Er alt for mange tenåringsmødre nå

Hvor da? Reagerer mer det  eksplosivt økende antallet rynkete, slitne førstegangsfødende på rundt 35 og fedre som har bikka både 40 og 50 tallet.

• Liker 5
Skrevet

Vet om ei som har 5 barn med 4 forskjellige menn. Hun er 36 år. Vet om ei som har 4 barn med 4 forskjellige mannfolk, hun er 37 år. Synes det er veldig spesielt om jeg må si det selv!

Anonymkode: a442c...d3c

• Liker 5
Skrevet (endret)

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Vet om ei som har 5 barn med 4 forskjellige menn. Hun er 36 år. Vet om ei som har 4 barn med 4 forskjellige mannfolk, hun er 37 år. Synes det er veldig spesielt om jeg må si det selv!

Er det yngre mødre?  :fnise: (og nei, jeg mener ikke det er gammelt,men jeg kunne ikke dy meg i denne teite tråden)

Endret av trinelise50
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor bryr du/dere dere om dette.... 

Anonymkode: e16ea...ff9

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lav selvtilit, promiskiøs, bekreftelsesbehov osv er ting som er veldig sentralt hos slike personer

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor da? Reagerer mer det  eksplosivt økende antallet rynkete, slitne førstegangsfødende på rundt 35 og fedre som har bikka både 40 og 50 tallet.

Neh. Det er ikke noe problem i det hele tatt. I alder av 35 har menn fått pule rundt og hatt mase frihet. Ypperlig alder å få barn i. Så er det også veldig lett i den alderen  å få en 10 år yngre og strammere kvinne. Akkurat som min onkel på 45 med kjæreste på 29

Win win for menn

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fikk tre barn i rask rekkefølge da jeg var 20, 21 og 22 år. De har samme far, og vi var gift om det er en formildende omstendighet. ;)

Endret av Arabella
  • Liker 6
Skrevet

Ja dessverre. Dette er en skam for nasjonen Norge. Dette er faktorene.

-Ung, ikke utdannelse og jobb. AAP, vurderer ufør pga traumatisk barn og ungdom. Traumene har gitt de ptsd, angst, unnvikende personlighets forstyrrelse, depresjon og selvmordstanker. Varig nedsatt hjernefunksjon. Dette har de fått fordi en fremmed person så litt for lenge på de helt tilfeldig.

De får bostøtte fra nav og klarer ikke jobbe uansett hva det måtte være av utvalg. De vil bo sentralt så de kan gå ut i helgene og få seg ons. Prevensjon virker ikke lenger samme hva de bruker. De er i mot abort og far er en dust som de krever enda mer penger av. De lager sutre tråder oå alle mulige forum om disse pappaene.

De døper barnene sine for helt ville navn som er helt umulig å klare å skrive og uttale riktig.

Anonymkode: 99399...182

• Liker 6
Gjest Froning
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lav selvtilit, promiskiøs, bekreftelsesbehov osv er ting som er veldig sentralt hos slike personer

Har du en agenda bak tråden eller er dette en slags utblåsing fordi du ble irritert når du kom bort i et enkelt enkelt tilfelle?

Skrevet

Ja, dette har jeg også tenkt på. Moren min er den eneste jeg vet om som har fått tre barn, med en og samme mann. Det er ikke så mange som mammaen min lengere. Faren min derimot har 14 barn med 11 forskjellige damer. 

Anonymkode: 4f706...b8c

Skrevet

Jeg kjenner mange som har både tre og flere barn med samme far, så det er vel mer vanlig enn ha flere barn med forskjellige fedre.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...