Gå til innhold

holder på å bli gal!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa

trur æ holde på å gå fra vettet. e 16 uker på vei nu å i morgen flytter samboeren min i fra meg.

trodde æ skulle klare å takle det ganske bra men det gjør æ ikke i det hele tatt.

skjønner ikke noe av hele greia lenger, trudde jo liksom at han var gla i meg men tok hvist feil for med det samme vi fant ut at æ va gravid så bestemte han seg for at det passa veldig dårlig inn i hannes liv så nu går han bare.

han vise ingen interesse i det hele tatt videre fremover hverken for meg eller ungen.

skal på ultralyd om ei uke å han vil ikke være med eller nåt..

trudde aldri at skulle komme til å¨føles så jævli å bli dumpa, men så har det vel litt med omstendighetan å gjøre åsså.

det e vel ikke til å stikke under en stol at æ e kjempe såra for det e æ.

så nu sitt æ her midt i mellom alle tingan hannes å fra i mårn av så e æ helt aleina.

fy fan for en drittsekk spør du meg.

håpe ikka at alle mannfolk e like teit i hodet for da blir nu æ å gå gjennom livet alene i hvertfall.

har ikke akkurat hatt no flaks med tidligere mannfolk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva jeg skal si om typen din, jeg, Motorrypa.

Om det er noen trøst så slipper du i hvert fall å krangle med ham i fremtiden :( Og du klarer dette, du, det er jeg sikker på. Du virker som en tøff jente! Har du noen andre som passer på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motorrypa

vet ikke helt ka du mene med andre som passer på meg, men æ har jo selvfølgelig familien både på min side å hannes familie åsså. men uansett kor mye alle andre stille opp for meg så edet jo han æ aller helst vil ha, men det visst ikke mulig det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Men dersom det ikke er han du skal ha, kan det bare bety at du skal ha en enda bedre en! Skjønt, det hjelper vel lite akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...