April02 Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei Hva synes dere om å ha brudevalsen etter "Only you" med Vonda Sheppard, den ble spilt i Ally i går kveld. Det slo meg at teksten er veldig OK, i tillegg til at det er en kjent/gammel melodi med en ny vri. Er det andre som skal bruke populær musikk til valsen i stedenfor vanlig vals - musikk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line A. Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Den kan dere helt sikkert bruke!! jeg synes det er veldig fint når teksten passer bra. Vi har tenkt til å bruke "Someone like you" med Van Morrison,har ingen spesielle minner rundt denne sangen,men teksten passer så vanvittig fint oss. Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #3 Del Skrevet 30. mars 2002 Den er ikke vals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #4 Del Skrevet 31. mars 2002 take this waltz, leonard cohen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo Skrevet 31. mars 2002 #5 Del Skrevet 31. mars 2002 Vi skal ha "Youre still the one" Av Shania Twain. Passer perfekt for oss.... vi har vært sammen i 7 år den dagen vi gifter oss....har hatt det rimelig turbulent de første 5 årene! Mange som sa at vi aldri kom til å holde sammen! Så den passer 100% for oss... kjærligheten vår har aldri vært sterkere enn hva den er nå...han er min beste venn...min store kjæelighet...min elsker...far til våre to barn... Han er min sjelevenn... Klem fra _________________ Villemo som gifter seg 24 August!1212[ Dette Innlegg er endret av: Villemo den 2002-03-31 10:08 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 31. mars 2002 #6 Del Skrevet 31. mars 2002 Villemo: Dette innlegget kunne vært skrevet av meg. Bortsett fra at det er 2 uker etter vi har vært sammen i 7 år 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo Skrevet 31. mars 2002 #7 Del Skrevet 31. mars 2002 CecilieB: Dere også???? Rart det derre... Ønsker dere all lykke videre...*klem* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littlemama Skrevet 31. mars 2002 #8 Del Skrevet 31. mars 2002 jeg tenkte kanskje på å bytte ut vals med "engler i snøen" av jonas fjeld.det er liksom vår sang og har vært det helt siden vi møttes for snart 7 år siden.hva synes dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå