Gå til innhold

Vals - Only you??

April02

Anbefalte innlegg

Hei

Hva synes dere om å ha brudevalsen etter "Only you" med Vonda Sheppard, den ble spilt i Ally i går kveld. Det slo meg at teksten er veldig OK, i tillegg til at det er en kjent/gammel melodi med en ny vri.

Er det andre som skal bruke populær musikk til valsen i stedenfor vanlig vals - musikk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kan dere helt sikkert bruke!!

jeg synes det er veldig fint når

teksten passer bra.

Vi har tenkt til å bruke "Someone like

you" med Van Morrison,har ingen spesielle

minner rundt denne sangen,men teksten

passer så vanvittig fint oss.

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Vi skal ha "Youre still the one" Av Shania Twain.

Passer perfekt for oss.... vi har vært sammen i 7 år den dagen vi gifter oss....har hatt det rimelig turbulent de første 5 årene! Mange som sa at vi aldri kom til å holde sammen! Så den passer 100% for oss... kjærligheten vår har aldri vært sterkere enn hva den er nå...han er min beste venn...min store kjæelighet...min elsker...far til våre to barn...

Han er min sjelevenn...

Klem fra

Villemo som gifter seg 24 August!rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Villemo den 2002-03-31 10:08 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villemo: Dette innlegget kunne vært skrevet av meg. Bortsett fra at det er 2 uker etter vi har vært sammen i 7 år icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tenkte kanskje på å bytte ut vals med "engler i snøen" av jonas fjeld.det er liksom vår sang og har vært det helt siden vi møttes for snart 7 år siden.hva synes dere om det? icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...