April02 Skrevet 6. mars 2002 #1 Skrevet 6. mars 2002 Hei Hva synes dere om å ha brudevalsen etter "Only you" med Vonda Sheppard, den ble spilt i Ally i går kveld. Det slo meg at teksten er veldig OK, i tillegg til at det er en kjent/gammel melodi med en ny vri. Er det andre som skal bruke populær musikk til valsen i stedenfor vanlig vals - musikk??
Line A. Skrevet 6. mars 2002 #2 Skrevet 6. mars 2002 Den kan dere helt sikkert bruke!! jeg synes det er veldig fint når teksten passer bra. Vi har tenkt til å bruke "Someone like you" med Van Morrison,har ingen spesielle minner rundt denne sangen,men teksten passer så vanvittig fint oss. Line
Villemo Skrevet 31. mars 2002 #5 Skrevet 31. mars 2002 Vi skal ha "Youre still the one" Av Shania Twain. Passer perfekt for oss.... vi har vært sammen i 7 år den dagen vi gifter oss....har hatt det rimelig turbulent de første 5 årene! Mange som sa at vi aldri kom til å holde sammen! Så den passer 100% for oss... kjærligheten vår har aldri vært sterkere enn hva den er nå...han er min beste venn...min store kjæelighet...min elsker...far til våre to barn... Han er min sjelevenn... Klem fra _________________ Villemo som gifter seg 24 August!1212[ Dette Innlegg er endret av: Villemo den 2002-03-31 10:08 ]
CecilieB Skrevet 31. mars 2002 #6 Skrevet 31. mars 2002 Villemo: Dette innlegget kunne vært skrevet av meg. Bortsett fra at det er 2 uker etter vi har vært sammen i 7 år 12
Villemo Skrevet 31. mars 2002 #7 Skrevet 31. mars 2002 CecilieB: Dere også???? Rart det derre... Ønsker dere all lykke videre...*klem* 12
littlemama Skrevet 31. mars 2002 #8 Skrevet 31. mars 2002 jeg tenkte kanskje på å bytte ut vals med "engler i snøen" av jonas fjeld.det er liksom vår sang og har vært det helt siden vi møttes for snart 7 år siden.hva synes dere om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå