Gjest Tungsinn Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Slettet Endret 2. oktober 2017 av Tungsinn Lala
Gjest Tungsinn Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) 58 minutter siden, Winza skrev: Endret 2. oktober 2017 av Tungsinn
Perle Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 https://psykiskhelse.no/hjelpetelefoner-og-nettsteder 2
Gjest Tungsinn Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, Perle skrev: https://psykiskhelse.no/hjelpetelefoner-og-nettsteder Oi, den var litt kjip da. Men okei
Perle Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, Tungsinn skrev: Oi, den var litt kjip da. Men okei Mente det ikke vondt, altså. Du skriver jo tross alt under navnet «tungsinn». 2
Gjest Tungsinn Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) 33 minutter siden, Perle skrev: Mente det ikke vondt, altså. Du skriver jo tross alt under navnet «tungsinn». Jeg er egentlig ikke så tung til sinns. Jeg er tenkende/ filosoferer og tenker på andre ting enn kjendiser/ sladder mote osv. Men jeg liker å kalle meg tungsinn fordi det er liksom noe bak det eller det er usensurert på en måte. Det passer ikke inn på dette forumet Men skjønner at man blir dømt utifra brukernavn slik som man blir dømt på andre måter i livet. Jeg dømmer selv andre, det er sånn folk gjør. Hjelpetlf ser jeg på som noe som er for noen som har det vanskelig å trenger noen. Jeg har egentlig bare lyst til å snakke om ingenting, tøyse og le, bare være meg selv. Men når jeg skriver dette så skjønner jeg at det er sånn man gjør med venner. Så ikke tenk på det, du mente det nok ikke noe vondt som du skriver:) Var bare et spontant innlegg av meg Ha en fin natt/ morgen Endret 2. oktober 2017 av Tungsinn Skrivefeil
Perle Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) 19 minutter siden, Tungsinn skrev: Jeg er egentlig ikke så tung til sinns. Jeg er tenkende/ filosoferer og tenker på andre ting enn kjendiser/ sladder mote osv. Men jeg liker å kalle meg tungsinn fordi det er liksom noe bak det eller det er usensurert på en måte. Det passer ikke inn på dette forumet Men skjønner at man blir dømt utifra brukernavn slik som man blir dømt på andre måter i livet. Jeg dømmer selv andre, det er sånn folk gjør. Hjelpetlf ser jeg på som noe som er for noen som har det vanskelig å trenger noen. Jeg har egentlig bare lyst til å snakke om ingenting, tøyse og le, bare være meg selv. Men når jeg skriver dette så skjønner jeg at det er sånn man gjør med venner. Så ikke tenk på det, du mente det nok ikke noe vondt som du skriver:) Var bare et spontant innlegg av meg Ha en fin natt/ morgen Skjønner. Jeg til eksempel, spiser ikke perler. God natt/morgen på deg også. Endret 2. oktober 2017 av Perle 1
Gjest Tungsinn Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, Perle skrev: Jeg skjønner. Jeg til eksempel, spiser ikke perler. God natt/morgen på deg også :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå