snexi Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 Noen som har erfaring med det? Skal ned 5 kg og lurte litt på å prøve dette. 3 shaker om dagen pluss middag. Håper høre fra folk med erfaring.
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #2 Skrevet 20. januar 2005 Er det ikke mer effektivt å bare spisa sunt og trene jevnlig?
Gjest Erfaring Skrevet 20. januar 2005 #3 Skrevet 20. januar 2005 Hvis du skal ned i vekt så vil jeg heller anbefale å legge om kostholdet. 5 kg. er jo ikke allverdens fjell å flytte da........ Min erfaring med Herbalife er at du må fortsette å bruke dette som en livsstil. Men for all del det er gode smaker på shakene og sikkert god nok kvalitet. Men jeg for min del ble dritt lei av all denne shakingen ig ikke kunne foholde meg til mat andre ganger enn under middagen. Den 4 Januar la jeg om kostholdet etter vektkonsulentenes oppskrifter som man finner i Allers og siden da her jeg gått ned 5 kilo. Så dett var dett ! Bruk gjerne Herbalife, men det går ikke noe raskere enn om man endrer kostholdet. Og uansett hva du måtte velge så er det noe du må fortsette med for å holde vekten der hvor du ønsker. Når du slutter med det så går du opp igjen i vekt, og da kunne det kanskje være hyggeligere å forsette med å spise mat og ikke være avhengig av bare flytende føde og piller og kun 1 gang om dagen spise mat. Ønsker deg lykke til med hva du måtte velge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå