Gå til innhold

Hva er det med Sverige og snauskaller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellom 1990 og 2015 stod høyre-ekstreme bak 18 drap i Sverige. Det er innbyggertallet tatt i betraktning flere enn i noen andre europeiske land. Hva er det med Sverige og snauskaller?

Anonymkode: c14d6...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sverige tok aldri et oppgjør med nazismen etter krigen. De var vel ikke så nøytrale som de prøvde å gi inntrykk av

Anonymkode: 1cc7f...7ee

• Liker 1
Skrevet

Jo mer ansvarsløs innvandringspolitikk, jo mer snauskaller.

Skrevet

Som AB sier her, Sverige tok aldri et oppgjør med nazismen etter 2. verdenskrig, faktisk har de lagt lokk på hele greia. Nå legger de lokk på alt av problematikk som har med innvandring å gjøre, og samfunnet i Sverige kan på mange måter betraktes som en trykkoker. 

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste av nazistene som marsjerte i Norge var jo etniske svensker. Det var to tre etnisk norske, resten etnisk svensker og dansker. Og nå nylig var det jo over 1000 som marsjerte i Sverige. Det virker som det er ganske stor bevegelse.

Anonymkode: b3362...222

Skrevet
30 minutes ago, AnonymBruker said:

De aller fleste av nazistene som marsjerte i Norge var jo etniske svensker. Det var to tre etnisk norske, resten etnisk svensker og dansker. Og nå nylig var det jo over 1000 som marsjerte i Sverige. Det virker som det er ganske stor bevegelse.

Anonymkode: b3362...222

Ikke 1000, men 700-800. Uvisst hvor mange som kom fra Europa. Det var bare en dag siden, jeg har ikke fått lest meg opp om alt ennå. Men slik jeg har skjønt det, var det under 1000.

Jeg har lest at den harde kjernen er 200-300 svensker, det er skikkelige nazister. Overbeviste om "jødeproblemet" Jødene står bak alle slags konspirasjoner. . Og så 500 "fans" som vil ha spenning.

Når Antifa og AFA stiller opp med flere, og vil slåss med de, så tiltrekkes det slike som ikke er egentlig "troende" nazister, men slike som vil slåss.

Skrevet

Jo mindre folk klarer å tenke selv, desto flere nynazister 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...